Gå til innhold

Fryser så fælt på hendene når trener ute. Tidligere hatt forfrysning.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fingertuppene blir iskalde når jeg trener langrenn selv om det ikke er veldig kaldt og uansett hvilke hansker jeg bruker. Har også prøvd underhansker i ull uten resultat. Regner med det er fordi jeg har hatt frostskade. Har noen det samme problemet og noen råd for hva man kan gjøre. Litt fortvilende når man trener mye ski.

Anonymkode: 538f9...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har prøvd litt romslige vindtette polvotter også? Ikke ideelt for langrennsstaver, men det funker jo. Har ikke samme problem som deg altså. Høres slitsomt ut. 🙁

Anonymkode: 59e41...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du har prøvd litt romslige vindtette polvotter også? Ikke ideelt for langrennsstaver, men det funker jo. Har ikke samme problem som deg altså. Høres slitsomt ut. 🙁

Anonymkode: 59e41...3e9

Har prøvd tovede ullvotter som er varmt, men det er ikke vindtett, så blir kald av det også. Polvotter har jeg ikke prøvd, takk for tips, kan kanskje sette på litt større reimer på håndtakene slik at det ikke blir trangt. Ja, det er litt slitsomt når det er ille selv ved 6-7 minusgrader. Rare er at det er kun ved langrenn, ikke løping eller sykling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktualia skrev (På 21.11.2023 den 21.14):

Sånt som dette fins: https://www.fjellsport.no/merker/heat-experience/heat-experience-heated-everyday-gloves-black-237796

Jeg har noe lignende. Litt klumpete med batteri på håndleddet, men nydelig å slippe kalde og stive fingre. 

Bestilt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...