Gå til innhold

Så mye fælt har skjedd det siste året jeg tror det er dårlig karma eller noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å lure på om det er dårlig karma eller noe. Jeg orker ikke mer. Hva kan jeg gjøre? Finner ikke ut av hva jeg har gjort galt eller hva jeg gjør galt. Hvordan få alt til og stoppe jeg orker ikke 

Anonymkode: f111c...334

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært innom sånne tanker, når livet har gitt meg litt for mange smeller på kort tid.  Men... Hvis du ser rundt deg, har ikke mange, gode mennesker mye stri med? Og klarer du å tenke at det er karma når andre opplever dårlige ting?

F.eks å miste et barn. Har da både foreldre, søsken og besteforeldre dårlig karma? I tillegg til barnet selv?

Håper du får bedre tider. Livet er langtfra perfekt, men av og til er det ganske ok og til og med bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 2.23):

Jeg begynner å lure på om det er dårlig karma eller noe. Jeg orker ikke mer. Hva kan jeg gjøre? Finner ikke ut av hva jeg har gjort galt eller hva jeg gjør galt. Hvordan få alt til og stoppe jeg orker ikke 

Anonymkode: f111c...334

Hva er det som har skjedd da? Går "alt galt"? Har du mista jobben, slått opp med kjæresten osv? 

Anonymkode: a55f4...c52

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 21.45):

Hva er det som har skjedd da? Går "alt galt"? Har du mista jobben, slått opp med kjæresten osv? 

Anonymkode: a55f4...c52

Flere av mine nærmeste har dødd, blitt skadet og syke. Sliter økonomisk og psykisk etter og tatt vare på noen syke i en stund først 4 år og nå ett halvt år. og måtte etterhvert ta lån.Hunden min er redd får leiligheten jeg bor i pga konstant bråk fra nabo( leiligheten rister bare de går ) og jeg har ikke råd til og flytte om ikke jeg selger bilen men må bo på landet pga dårlig økonomi. Null kjærlighetsliv og kan ikke få barn. Minstesats på uføre og klarer ikke jobbe. Klarer ikke ta vare på meg selv pga jeg tar vare på andre når jeg sliter selv 

Anonymkode: f111c...334

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Flere av mine nærmeste har dødd, blitt skadet og syke. Sliter økonomisk og psykisk etter og tatt vare på noen syke i en stund først 4 år og nå ett halvt år. og måtte etterhvert ta lån.Hunden min er redd får leiligheten jeg bor i pga konstant bråk fra nabo( leiligheten rister bare de går ) og jeg har ikke råd til og flytte om ikke jeg selger bilen men må bo på landet pga dårlig økonomi. Null kjærlighetsliv og kan ikke få barn. Minstesats på uføre og klarer ikke jobbe. Klarer ikke ta vare på meg selv pga jeg tar vare på andre når jeg sliter selv 

Anonymkode: f111c...334

Stakkars deg ❤️ noen får virkelig for mye å bære. Husk å ta vare på deg selv også 

Anonymkode: 22e5d...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...