Gå til innhold

AnneMa og Ranjas skravlepod; hører du på dem?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet dem frem i dag og hørt på to episoder og...jeg gir meg over ende. :sjokkert: Damene har i alle fall ekstremt godt humør, praten går på livlig, egner seg over hode ikke for barn og sarte mennesker, temaene er ofte i AnneMa-stil og latteren hennes får meg til å lure på om de har en vill dinosaur i samme rommet. Jeg lo faktisk av den lyden der og stilen som er så uventet røff...de er rett fra levra-damer og det som kommer, det kommer. Jeg skal fortsette å høre, så jeg er helt sikker på hva det går ut på når jeg skal diskutere temaet videre med folk. https://www.instagram.com/annema_ranjas_podcast/  Jeg lyttet på spotify. 

Har du hørt? Skal du høre? Hva syns du? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ranja er vel eksen til Biggen som hadde suksess på Facebook tidligere med humoristiske statuser? De damene er ikke min kopp te så jeg står over 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller høre negler skrape nedover en tavle samtidig som skolekorpset har første øvelse etter ti års pause utenfor vinduet før jeg utsetter meg selv for den podcasten der. 
 

terningkast nei. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har fortsatt å høre på, men jeg dropper det fra nå av. Utrolig uproff og teit oppførsel og egentlig bare for folk som leker at de lager pod. Fulle av sitt eget oppgulp kamuflert som gøy. Det er det ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...