Gå til innhold

Gå ned i vekt uten å miste former


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen tips til hvordan en går ned i vekt (via kostholdsendringer og uten å massetrene), men uten å miste former?

Bør man sette sammen sunt fett og proteiner, men begrense mengden? Typisk egg og avokado?

Anonymkode: 06bd1...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Former» er jo ofte bare et annet ord for fett. Er sikker på at du ser like flott ut selv om puppene og rumpa blir litt mindre. Personlig elsker jeg mine små pupper og smale figur. 

Anonymkode: f15d2...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2023 den 17.54):

«Former» er jo ofte bare et annet ord for fett. Er sikker på at du ser like flott ut selv om puppene og rumpa blir litt mindre. Personlig elsker jeg mine små pupper og smale figur. 

Anonymkode: f15d2...abe

Det er naturlig at kvinner har mer underhudsfett enn f.eks. menn, og alle kan ikke bli smale og få små pupper, ettersom kroppsbygningen er ulik. Noen har bredere/kraftigere skjelett enn andre (og nei, jeg snakker ikke om "tung" benbygning her, men den faktiske formen på skjelettet, som kan variere fra person til person). Det er jo heller ikke alle som ønsker å være tynne/svært slanke - det er mange grader mellom det og faktisk overvekt. Personlig er jeg glad i timeglassfiguren min og velger heller å være 5 kg overvektig enn 5 kg undervektig. Det er ikke de 5 kg som avgjør om jeg er sunn eller ikke, det er det kostholdet og livsstilen min ellers som gjør. 

Anonymkode: 89e4e...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer ikke hvor du mister fett. Jeg gikk fra 68 til 48 kg, da mistet jeg mye pupper og rompe. Gikk deretter opp til 55 kg, og fikk tilbake pupper og rompe. Men, så klart mindre enn da jeg var stor. Er 170 cm til referanse. 

Anonymkode: 577ad...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappi skrev (På 14.11.2023 den 23.10):

Er nok ikke mulig å styre hvor kroppen kvitter seg med fett.

ikke helt sant, man kan kombinere kaloriunderskudd med enkelte behandlinger som bailine og påvirke dette i stor grad, men det koster jo litt da.. 

Anonymkode: f5457...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...