AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #21 Del Skrevet 15. november 2023 theTitanic skrev (11 timer siden): Det er i prinsippet skulk og burde være trekk i lønn for de 20 min. Det er rart det med røyking og pauser; på den tiden røyking var vanlig så forsvant disse personene ut en gang i timen mens det ble sett på som unødvendig at ikke-røykere tok pause. Det ble altså sett på som en nødvendighet å gå ut for å opprettholde en avhengighet. Satt på spissen så burde da en med spillegalskap få tilsvarende tid til å spille, eller en med overspisingslidelse få tilsvarende tid til å spise. Det var før i tiden. I 2023 er pauser for å røyke i prinsippet skulk. Her får han betalt for å ødelegge helsen. Jeg vet. Han tar flere pauser i løpet av dagen. Er alltid borte mellom 10 og 20 minutter. Men jeg er konfliktsky og tør ikke alltid å gi beskjed. Han er drittlei jobben sin, såpass har jeg forstått. Men at han kan gi sånn faen i at jeg stresser er uforståelig. Anonymkode: 3e122...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #22 Del Skrevet 18. november 2023 En religiøs kollega som måtte ta sin kveldsbønn i det vi var i ferd med avslutte for dagen. Hun hadde ikke med seg nøkler, så jeg måtte låse henne ut. Hvorfor kan ikke muslimer utsette bønn? Det blir jo veldig teit at dette skal bidra til at andre blir forsinket. Gjør det de samme når de er på flyplasser også? Tar de med bønnematta på fly? Anonymkode: 11e3e...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minalina Skrevet 18. november 2023 #23 Del Skrevet 18. november 2023 Folk som ikke klarer å vente med å la andre få gå ut først, før de selv må gå inn på trikken. Var uheldig nok til å oppleve at jeg fikk take-away kaffekoppen min veltet her forleden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 18. november 2023 #24 Del Skrevet 18. november 2023 En som var kompis før i tia som havna på ryggen over brusavdelinga på butikken for 10 min siden så flaskene spruta til alle kanter. Jævla nek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå