GÃ¥ til innhold

Hvem irriterte deg sist, og hvorfor ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem fikk deg sist skit forbanna, og hva skjedde ?😱

Anonymkode: 17e3b...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem fikk deg sist skit forbanna, og hva skjedde ?😱

Anonymkode: 17e3b...3f7

Skjedde i går, ikke skit forbanna men lettere irritert/såret. Jobber kveldsvakt som renholder og sa hadet til noen sykepleiere når de gikk for kvelden, ble ignorert. Renholdere er tydeligvis ikke verdige nok..  😜 

Anonymkode: 2291e...b0b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjedde i går, ikke skit forbanna men lettere irritert/såret. Jobber kveldsvakt som renholder og sa hadet til noen sykepleiere når de gikk for kvelden, ble ignorert. Renholdere er tydeligvis ikke verdige nok..  😜 

Anonymkode: 2291e...b0b

Kan det ha noe med å gjøre at de ikke kjenner deg heller enn at det er pga yrket ditt? Eller at de var for opptatt til å legge merke til det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, theTitanic said:

Kan det ha noe med å gjøre at de ikke kjenner deg heller enn at det er pga yrket ditt? Eller at de var for opptatt til å legge merke til det? 

Selv om de ikke kjenner meg, føler jeg man kan vise litt vennlighet/høflighet til hverandre, vi jobber jo på samme plassen. 

Anonymkode: 2291e...b0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Skjedde i går, ikke skit forbanna men lettere irritert/såret. Jobber kveldsvakt som renholder og sa hadet til noen sykepleiere når de gikk for kvelden, ble ignorert. Renholdere er tydeligvis ikke verdige nok..  😜 

Anonymkode: 2291e...b0b

Håper ikke du antyder at denne oppførselen er pga de er sykepleiere. På min arbeidsplass hilser alle på alle.

Anonymkode: 76429...bab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Et irritasjonsmoment ; lyder i biler;  Det piper for hver minste ting. Skal en lukeparkere så er det dingdingding fordi det er kort avstand til bilen forran og dingdingding fordi det er kort avstand til noe bak og dingdingding noe på siden. Må en lirke litt for å komme inn i luken så er det ny runde med dingdingding. Vil ikke engang kalle dette nyttig; det er god plass før denne begynner med sitt lydbonanza, bortimot en hel meter. Å si fra når det hadde vært 15 cm igjen, DET hadde vært nyttig. En blind mann om veiviser hadde vært mer nyttig enn disse lydene. Bilprodusenter tror lydtortur er hjelpsomt, men jeg kan ikke skjønne annet enn at fler ulykker skjer fordi mennesker blir sprø av dette. Hvilket nek evner ikke å oppdage noe som er en hel meter unna? Det er ikke engang hjelpsomt i parkeringshus for bilen er for langt unna veggen til å få plass innenfor strekene innen det er dingdingding. Hvor nærme som er nærme nok blir overlatt til en selv å bedømme. Under 4 grader? Dingdingding. Setter bilen i park for å gå ut å åpne en grind; dingdingding døren er åpen...  joda, har lagt merke til at døren måtte åpnes ellers ville det jo blitt vanskelig å gå ut. Dingdingding; ikke belte. Nei, det er vanskelig å åpne grinder med belte på. Man blir liksom litt stuck..    skru av bilen for å åpne grind virker unødvendig. Dingding; ulikt lufttrykk i dekkene; et mikrogram i differanse. Dingdingding; vesken i passasjersetet har ikke belte på....... 🙄

I min første bil, en BMW fra 1982, den var det ingen lyder i. Ikke en skramme fikk den heller selv om det bare var centimeter om å gjøre i avstand på parkeringsluker. Eldre biler var oversiktlige i all sin firkantethet.  Og alt som hørtes var jevn motordur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må tenke altsåå, kan ikke huske at jeg har vært irritert på noen de siste dagene. Eller muligens litt på den som hadde slengt fra seg noe rot midt i fjøsgangen. Tråkka på det når jeg skulle hente ved, og holdt på å gå på trynet. Vrikket bare litt fot, au! 

Vet ikke hvem jeg skal skylde på, kanskje meg selv 🙃 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper ikke du antyder at denne oppførselen er pga de er sykepleiere. På min arbeidsplass hilser alle på alle.

Anonymkode: 76429...bab

Nei, mener ikke å antyde det.

Anonymkode: 2291e...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig å treffe på en turbuss med pensjonister på harryhandel inne på MaxiMat i dag. ÅHERRREGUD som de irriterer meg. Jeg sier/gjør selvfølgelig ikke annet enn å si "Unnskyld!" høyere og høyere i forsøk på å komme forbi. Men hvorfor er det sånn at gamlinger tydeligvis MÅ parkere både rullatorer og handlevogner på tvers der det er smalest? Når de går fra rullatorene sine for å se på noe et stykke unna må det da gå an å ta litt hensyn og sette de så de ikke er mest i veien for flest mulig?

At man går sakte, ser dårlig og hører enda mindre er nok ikke så lett å gjøre noe med, men hvorfor går det så nedover med hensyn når folk blir gamle? Og tror de virkelig at de ansatte som lemper varer fra pall til hylle er veldig interesserte i prisen på poteter på nærbutikken hjemme i Norge? Jeg føler skikkelig med matbutikkansatte, særlig nå som julehandelen nærmer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett familie-medlem som har fullstendig munn-diare, og absolutt SKAL kommentere alt mulig søppel. Uansett hvor idiotisk det er. 

Selv reklamer som denne personen overhodet ikke har noen planer om å kjøpe noe som helst fra. Men å lese gjennom HELE den forbanna reklamen fra denne butikken, og klage over tåpelige og svindyre og teite og patetiske og så videre, og så videre, og så videre som alle disse produktene visstnok er. DET er man tydeligvis helt "nødt til" å gjøre, hver eneste fordømte gang man får tilsendt en reklame fra dem.          

:balltre:     

Anonymkode: f219e...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren for han aldri kan sette foten ned å si nei til (ekstra) vakter på jobb. Sjefen hans pusher på for vi ikke har barn å han går på hver gang. Det fins andre som kan jobbe å fordele og vakter mellom ikke bare pushe og forvente... 

 Vi er midt oppi oppussing  hjemme og det er behov for at han er litt hjemme  og ikke på jobb døgnet rundt å vi prøver  å bli gravide så det er jo viktig  at han lærer seg å sette grenser å si stopp. 

Han er helt utslitt  å fungerer ikke når han har fri dette har vært  et problem  siden covid å det var ok for helsepersonell  å jobbe mye ekstra.

Anonymkode: 6ee01...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble irritert på en kollega fordi han konsekvent stikker av. 
 

jeg har en del flere arbeidsoppgaver enn han. Hans hovedoppgave er resepsjon dvs ta telefon og svare de som kommer i luke.
 

 Jeg jobber mer med direkte pasientkontakt og har det svært travelt, spesielt nå.
 

Telefontiden åpner kl 0830 og det er mange som ringer den første halvtimen. Han går helt bevisst ut for å røyke 0828 og kommer tilbake 0850. Hver dag. Da blir jeg helt låst til å besvare henvendelser mens jeg har andre oppgaver som haster. Kan alltids la det ringe, men kjipt når det er 15 stk i telefonkø og 30 min ventetid på å komme gjennom. Og med en ganske dust ventemusikk.. 

 

Han er kul og grei ellers, men dette er så ukollegialt at jeg nesten klikker enkelte dager. 

Anonymkode: 3e122...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet og lest "rags til riches" historier og sett at mange av de som var "fattige" ikke var så fattige som de ønsket å fremstille seg.

Ene som sa han kom fra "ingenting" og "jobbet seg opp fra bunnen og fattigdom" fikk leilighet i London av foreldrene sine da han ble 18 og de betalte han også lommepenger slik at han hadde noe å leve av mens han prøvde å få fart på kunstnerkarrieren sin.  

Anonymkode: 9df30...784

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne «ghostet» meg på Messenger. Jeg var i en stresset studiesituasjon, og jeg ble både såret, sur, mer nervøs, og etterhvert som dagene gikk ble jeg også forbanna. Jeg så hun hadde lest det jeg skrev.

Hun tok kontakt igjen, men ba ikke om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt største irritasjonsmoment er: gubben min. 
Det værste er at det ikke er noe å gjøre med det

Ingen spesiell hendelse

Anonymkode: a6dc4...a2d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvem fikk deg sist skit forbanna, og hva skjedde ?😱

Anonymkode: 17e3b...3f7

Enn du? Hvem fikk deg forbanna? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

theTitanic skrev (11 timer siden):

Et irritasjonsmoment ; lyder i biler;  Det piper for hver minste ting. Skal en lukeparkere så er det dingdingding fordi det er kort avstand til bilen forran og dingdingding fordi det er kort avstand til noe bak og dingdingding noe på siden. Må en lirke litt for å komme inn i luken så er det ny runde med dingdingding. Vil ikke engang kalle dette nyttig; det er god plass før denne begynner med sitt lydbonanza, bortimot en hel meter. Å si fra når det hadde vært 15 cm igjen, DET hadde vært nyttig. En blind mann om veiviser hadde vært mer nyttig enn disse lydene. Bilprodusenter tror lydtortur er hjelpsomt, men jeg kan ikke skjønne annet enn at fler ulykker skjer fordi mennesker blir sprø av dette. Hvilket nek evner ikke å oppdage noe som er en hel meter unna? Det er ikke engang hjelpsomt i parkeringshus for bilen er for langt unna veggen til å få plass innenfor strekene innen det er dingdingding. Hvor nærme som er nærme nok blir overlatt til en selv å bedømme. Under 4 grader? Dingdingding. Setter bilen i park for å gå ut å åpne en grind; dingdingding døren er åpen...  joda, har lagt merke til at døren måtte åpnes ellers ville det jo blitt vanskelig å gå ut. Dingdingding; ikke belte. Nei, det er vanskelig å åpne grinder med belte på. Man blir liksom litt stuck..    skru av bilen for å åpne grind virker unødvendig. Dingding; ulikt lufttrykk i dekkene; et mikrogram i differanse. Dingdingding; vesken i passasjersetet har ikke belte på....... 🙄

I min første bil, en BMW fra 1982, den var det ingen lyder i. Ikke en skramme fikk den heller selv om det bare var centimeter om å gjøre i avstand på parkeringsluker. Eldre biler var oversiktlige i all sin firkantethet.  Og alt som hørtes var jevn motordur. 

Her fører gresstrå også til dingdingding 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

theTitanic skrev (13 timer siden):

Et irritasjonsmoment ; lyder i biler;  Det piper for hver minste ting. Skal en lukeparkere så er det dingdingding fordi det er kort avstand til bilen forran og dingdingding fordi det er kort avstand til noe bak og dingdingding noe på siden. Må en lirke litt for å komme inn i luken så er det ny runde med dingdingding. Vil ikke engang kalle dette nyttig; det er god plass før denne begynner med sitt lydbonanza, bortimot en hel meter. Å si fra når det hadde vært 15 cm igjen, DET hadde vært nyttig. En blind mann om veiviser hadde vært mer nyttig enn disse lydene. Bilprodusenter tror lydtortur er hjelpsomt, men jeg kan ikke skjønne annet enn at fler ulykker skjer fordi mennesker blir sprø av dette. Hvilket nek evner ikke å oppdage noe som er en hel meter unna? Det er ikke engang hjelpsomt i parkeringshus for bilen er for langt unna veggen til å få plass innenfor strekene innen det er dingdingding. Hvor nærme som er nærme nok blir overlatt til en selv å bedømme. Under 4 grader? Dingdingding. Setter bilen i park for å gå ut å åpne en grind; dingdingding døren er åpen...  joda, har lagt merke til at døren måtte åpnes ellers ville det jo blitt vanskelig å gå ut. Dingdingding; ikke belte. Nei, det er vanskelig å åpne grinder med belte på. Man blir liksom litt stuck..    skru av bilen for å åpne grind virker unødvendig. Dingding; ulikt lufttrykk i dekkene; et mikrogram i differanse. Dingdingding; vesken i passasjersetet har ikke belte på....... 🙄

I min første bil, en BMW fra 1982, den var det ingen lyder i. Ikke en skramme fikk den heller selv om det bare var centimeter om å gjøre i avstand på parkeringsluker. Eldre biler var oversiktlige i all sin firkantethet.  Og alt som hørtes var jevn motordur. 

Er glad bilen min er for gammel til å " dinge" :P

Anonymkode: f803d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid folk som ikke gjør jobben sin som irriterer . Sist folk på jobben som ikke vasket kjøkkenbenken etter å ha hatt skitne handleposer oppå der, lå jo jord igjen! 

Anonymkode: f803d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ble irritert på en kollega fordi han konsekvent stikker av. 
 

jeg har en del flere arbeidsoppgaver enn han. Hans hovedoppgave er resepsjon dvs ta telefon og svare de som kommer i luke.
 

 Jeg jobber mer med direkte pasientkontakt og har det svært travelt, spesielt nå.
 

Telefontiden åpner kl 0830 og det er mange som ringer den første halvtimen. Han går helt bevisst ut for å røyke 0828 og kommer tilbake 0850. Hver dag. Da blir jeg helt låst til å besvare henvendelser mens jeg har andre oppgaver som haster. Kan alltids la det ringe, men kjipt når det er 15 stk i telefonkø og 30 min ventetid på å komme gjennom. Og med en ganske dust ventemusikk.. 

 

Han er kul og grei ellers, men dette er så ukollegialt at jeg nesten klikker enkelte dager. 

Anonymkode: 3e122...3d5

Det er i prinsippet skulk og burde være trekk i lønn for de 20 min. Det er rart det med røyking og pauser; på den tiden røyking var vanlig så forsvant disse personene ut en gang i timen mens det ble sett på som unødvendig at ikke-røykere tok pause. Det ble altså sett på som en nødvendighet å gå ut for å opprettholde en avhengighet. Satt på spissen så burde da en med spillegalskap få tilsvarende tid til å spille, eller en med overspisingslidelse få tilsvarende tid til å spise. Det var før i tiden.  I 2023 er pauser for å røyke i prinsippet skulk. Her får han betalt for å ødelegge helsen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...