AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #41 Skrevet 13. november 2023 Tviler på at du har noe rett på å bli introdusert. Du har ingenting med hvem mor til barnet er sammen med nå. Snusking er kanskje grunnlag for at hun vil holde seg litt bakpå i forhold til deg. Anonymkode: a5171...e52
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #42 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tviler på at du har noe rett på å bli introdusert. Du har ingenting med hvem mor til barnet er sammen med nå. Snusking er kanskje grunnlag for at hun vil holde seg litt bakpå i forhold til deg. Anonymkode: a5171...e52 Virkelig? Man vil gjerne vite hvem som skal være med å oppdra barnet sitt da Anonymkode: ca829...f30 1
Hmmmmmm Skrevet 13. november 2023 #43 Skrevet 13. november 2023 Jeg syns det var rart at de bare dro hjem uten å si hadet bra. Ringte du å spurte hvor det ble av de?? 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #44 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! Mann som nærmer seg 40. Har et barn med eksen. 50/50 deling. Barnet er snart 8 år. Ble slutt med barnemor for rundt tre år siden. Vi har hatt et nokså ålreit samarbeid siden bruddet. Har vært flinke til å gi hverandre beskjeder og generelt hatt god felles oppfølging av barnet. Vi er ikke uvenner. Hun har nå ny samboer. De flyttet sammen i sommer. Og fra rundt den tiden har hun endret seg en del. Virker rett og slett ikke som hun bryr seg noe særlig om samarbeidet eller meg som far til barnet hennes lenger. Jeg har absolutt forståelse for at ting kan endre seg over tid, og når nye partnere kommer til. Men, som sagt, det virker bare ikke som hun bryr seg lenger. Hun har ikke tatt noe initiativ til å introdusere meg for nye partner(selvom de har vært sammen et par år). Det har jeg måttet gjøre. Alle jeg har snakket med om dette er enig meg meg om at det er respektløst ovenfor meg. Det er ingen ting som skulle tilsi at det ikke burde vært gjort. Dersom hun har fått beskjeder ang barnet, videreformidler hun de ikke lenger. Er ofte tilfeldig at jeg finner ut at det er gitt beskjeder jeg burde visst om. I grunn vært flere småting som har endret seg. Og i dag kom det som toppet seg litt, og som får meg til å ville lufte meg her. Barnet skulle på en sammenkomst på skolen, der foreldrene var invitert til å være med (i regi av noen av foreldrene, ikke skolen). Så jeg sa jeg kom til å bli med, selvom barnet er hos mor nå. Jeg forventer absolutt ingen gaver eller noen ting ifm farsdagen, men hadde vært hyggelig med en liten "gratulerer med farsdagen, pappa". Skjedde ikke. Jeg vet eksen og broren hennes pleier å gjøre litt stas på sin far, og hennes nye samboer har også barn fra før, så jeg tviler på at hun ikke var klar over at det var i dag. Da sammenkomsten gikk mot slutten, hadde hun og barnet bare dratt uten og si hadet til meg. Jeg stod og pratet med noen andre foreldre, så jeg så ikke at de gikk. Alt som har vært den siste tiden er veldig frustrerende, men er redd det bare vil skape dårlig stemning dersom jeg tar det opp. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. En ting er at det er frustrende for meg, men er redd dette vil føre til at det på sikt går utover barnet dersom vi ikke klarer å opprettholde samarbeidet... Anonymkode: 44e35...80a Jeg tror du bygger din farsrolle på at hun skal tilrettelegge for deg. Slik det veldig ofte er. Når hun ikke kan eller prioriterer lenger, så ender du med tap fordi du ikke har vært en selvstendig forelder. Selv her klager du over MOR. Uten å fokusere på barnet. Anonymkode: b7f6e...4b0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #45 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg gir meg her... Kan forklare meg grønn på hvorfor jeg har visse forventinger til ting. Ting som har skjedd har vært nylig, og ikke vært sånn før. Uansett, gidder ikke krangle mer med folk som ikke ser ut til å ha et snev av sans om hva som er normal høflighet og respekt, og har en refleksjonsevne på nivå med flaggstanga til naboen... Anonymkode: 44e35...80a Ok. Jeg hadde tenkt å skrive et forståelsesfullt svar, men nå forstår jeg eksen din bedre. Så da nøyer jeg med: Du sier samarbeidet har vært bra. Ikke forsur det ved å henge deg opp i noe som i denne sammenhengen er bagateller. Vil du ha rett, eller vil du være lykkelig? Anonymkode: a70fa...f0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå