AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #61 Del Skrevet 13. april 2024 Jeg liker godt å tisse på meg fult påkledt. Det er en så deilig følelse med varme som sprer seg fra skrittet, og man gjør noe litt kinky. Kjøpt noen lyse jeans, grå tights eller grå strømpebukser som jeg bare har kjøpt for å tisse på meg i. Kona bryr seg ikke noe om å tisse på seg. Hun har andre ting hun tenner på. Men hun er gjerne med på å se på at jeg tisser på meg. Eller at hun bruker en vibrator mot penis utenpå de våte klærne til jeg kommer. Anonymkode: 91006...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
col Skrevet 5. oktober 2024 #62 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 18.26): Jeg og kjæresten min liker at jeg tisser på han når vi er i dusjen sammen. Jeg tisser på brystet, magen og penisen hans. Jeg vil og ri han mens jeg tisser på han. Han slikker meg og av og til ren når jeg har tisset og. Han liker smaken av urinen min sier han. Jeg har og fått lyst til at han skal tisse på meg, på brystene mine tenner meg. Har og lyst å smake på tisset hans så vil suge han når han har tisset og. Blir spennende å prøve når vi møtes igjen snart. Flere som liker dette? og er det andre ting vi kan gjøre innen urinsex? Anonymkode: 358af...28f Er nydelig å bli tisset på, slikker gjerne damen når hun tisser, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. oktober 2024 #63 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 21.59): Jeg liker tissing, men mest utendørs der det er en sjanse for at jeg kan bli sett. Hadde ikke sagt ja til å tisse på en mann eller omvendt. Anonymkode: 172ce...872 Jeg elsker å tisse ute i skogen, og jeg vil helst ikke bli sett 😂😂😂😂. Er bare den frihetsfølelsen det gir tror jeg. Det er jo naturlig sånn sett. Lettvint 🫶. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #64 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 9.59): Det er ikke måte på hvordan denne brukeren har den ene ekstreme opplevelsen etter den andre. Denne "jente 25" har tidligere i denne tråden blitt tatt for å utgi seg for å være flere personer og ser ut til å fortsette med det. Noen ganger elsker "hun" å drikke det andre ganger er det ikke hennes greie. Noen ganger glemmer "hun" til og med i samme innlegg hva hun sier hun ikke liker men så elsker likevel. Jeg er rimelig lei av denne brukeren. Anonymkode: ace98...43d Den brukeren er garra en mann. Anonymkode: 18399...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne98 Skrevet onsdag kl 07:11 #65 Del Skrevet onsdag kl 07:11 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 22.51): Jeg tenner også veldig på tissing! Jeg tisser på meg i jeans eller i trusa de fleste steder hjemme. Har tisselaken i senga og skinnsofa så det beste jeg vet er og bare se på tv og tisse på meg! jeg har også en venninne som liker dette og hun hinter alltid til å bli tisset i ansiktet mens jeg squatter over ansiktet hennes men det har enda ikke skjedd.. det hender at vi tisser i rødvinsglass og drikker hverandre «vin» og jeg elsker det! noen som har drukket sitt eget tiss? noen som liker å tisse på deg? Anonymkode: ea59e...a50 Jeg er en jente på 29, jeg ridder fuckk! Er grønne bananer og fotta mi til lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:09 #66 Del Skrevet onsdag kl 08:09 Synne98 skrev (57 minutter siden): Jeg er en jente på 29, jeg ridder fuckk! Er grønne bananer og fotta mi til lunsj Hæ ? Anonymkode: 9434d...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet onsdag kl 13:34 #67 Del Skrevet onsdag kl 13:34 Urin har ingenting opphissende med seg, ikke for meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:07 #68 Del Skrevet torsdag kl 12:07 Liker å bli tisset på, ja. Fikk eksen til gjøre det på meg flere ganger. Egentlig hadde jeg lyst å bæsje på han, og bli bæsjet på, men turde aldri å nevne det for ham. Anonymkode: 4ba73...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:02 #69 Del Skrevet torsdag kl 13:02 Merkeleg holdning ! Anonymkode: 62a1c...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:37 #70 Del Skrevet torsdag kl 23:37 Jeg liker å bli tisset i munnen av dama, prøver å svelge unna så godt det går, men noen ganger blir trykket for høyt. Å drikke det varme tisset tenner meg sykt mye. Anonymkode: 18399...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:42 #71 Del Skrevet torsdag kl 23:42 AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 0.11): Oj say what. Er dette ekte fetisher eller er de bare tull? Anonymkode: ef286...02f Glad det ikke er meg sier jeg bare. Pisser i skinnsofaen, wtf. Anonymkode: 6a9f4...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå