Gå til innhold

Han liker at jeg tisser på han. flere som liker det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min liker at jeg tisser på han når vi er i dusjen sammen. Jeg tisser på brystet, magen og penisen hans. Jeg vil og ri han mens jeg tisser på han. Han slikker meg og av og til ren når jeg har tisset og. Han liker smaken av urinen min sier han. Jeg har og fått lyst til at han skal tisse på meg, på brystene mine tenner meg. Har og lyst å smake på tisset hans så vil suge han når han har tisset og. Blir spennende å prøve når vi møtes igjen snart. Flere som liker dette? og er det andre ting vi kan gjøre innen urinsex?

Anonymkode: 358af...28f

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det ikke med han jeg er gift med nå, men har gjort det tidligere. 
Tisset i munnen på hverandre og nedover kroppen, tisset mens jeg red han, og han tisset inni meg. Er vel egentlig bare fantasien og dere selv som setter grenser.

Anonymkode: bb9c4...22e

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på å gi. Ikke å motta. For meg som aldri en gang har tisset forran min tidligere ektemann gjennom 20 år så er dette noe som jeg syntes er veldig intimt og fint. Jeg har ikke fått utforske mye, og har desverre ingen å utforske med videre heller. 

Men å bli slikket rein etter jeg har tisset syntes jeg er fint. Tanken på å ri ham når jeg er veldig tissetrengt og få lov til å slippe meg da er noe jeg også ønsker, samt å bli slikket når jeg tisser.

Jeg kan anbefale å tisse litt i drinken hans. Sukk! 

Jeg ønsker meg hus med badekar. 

Anonymkode: ace98...43d

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min tisser på hverandre ganske ofte. 

Det skjer enten i dusjen eller i badekaret. Vi tisser på kroppen til hverandre, eller i munnen f.eks at vi slikker hverandre når vi tisser. 

Vi liker det begge veldig godt 🙂 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner også veldig på tissing! Jeg tisser på meg i jeans eller i trusa de fleste steder hjemme. Har tisselaken i senga og skinnsofa så det beste jeg vet er og bare se på tv og tisse på meg! 
jeg har også en venninne som liker dette og hun hinter alltid til å bli tisset i ansiktet mens jeg squatter over ansiktet hennes men det har enda ikke skjedd..

det hender at vi tisser i rødvinsglass og drikker hverandre «vin» og jeg elsker det! 

noen som har drukket sitt eget tiss?

noen som liker å tisse på deg?

Anonymkode: ea59e...a50

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg og kjæresten min liker at jeg tisser på han når vi er i dusjen sammen. Jeg tisser på brystet, magen og penisen hans. Jeg vil og ri han mens jeg tisser på han. Han slikker meg og av og til ren når jeg har tisset og. Han liker smaken av urinen min sier han. Jeg har og fått lyst til at han skal tisse på meg, på brystene mine tenner meg. Har og lyst å smake på tisset hans så vil suge han når han har tisset og. Blir spennende å prøve når vi møtes igjen snart. Flere som liker dette? og er det andre ting vi kan gjøre innen urinsex?

Anonymkode: 358af...28f

Jeg liker å tisse på meg og se andre tisse på seg.. hent to vinglass, tiss i glasset naken foran han og drikk det, la han tisse i glassene så du kan drikke hans tiss! Gjort dette med en vennninne og etter vi har drukket mye veske så smaker det faktisk helt greit sp lenge det er blankt.. tiss i senga med han.. men dekk til med håndklær eller tisselaken så det ikke blir tiss i hele sengen😂

har du noe forslag til meg? Jente på 25 foresten 🙋🏼‍♀️

Anonymkode: ea59e...a50

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 23.05):

Jeg liker å tisse på meg og se andre tisse på seg.. hent to vinglass, tiss i glasset naken foran han og drikk det, la han tisse i glassene så du kan drikke hans tiss! Gjort dette med en vennninne og etter vi har drukket mye veske så smaker det faktisk helt greit sp lenge det er blankt.. tiss i senga med han.. men dekk til med håndklær eller tisselaken så det ikke blir tiss i hele sengen😂

har du noe forslag til meg? Jente på 25 foresten 🙋🏼‍♀️

Anonymkode: ea59e...a50

Oi

Endret av Coachshinny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj say what. Er dette ekte fetisher eller er de bare tull?

Anonymkode: ef286...02f

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/9/2023 at 6:26 PM, AnonymBruker said:

Jeg og kjæresten min liker at jeg tisser på han når vi er i dusjen sammen. Jeg tisser på brystet, magen og penisen hans. Jeg vil og ri han mens jeg tisser på han. Han slikker meg og av og til ren når jeg har tisset og. Han liker smaken av urinen min sier han. Jeg har og fått lyst til at han skal tisse på meg, på brystene mine tenner meg. Har og lyst å smake på tisset hans så vil suge han når han har tisset og. Blir spennende å prøve når vi møtes igjen snart. Flere som liker dette? og er det andre ting vi kan gjøre innen urinsex?

Anonymkode: 358af...28f

Jeg vil ikke ble tisset på eller noe sånt, men jeg liker å slikke rett etter dama har tissa. Da smaker det enda mer og jeg blir kåt av det.

Anonymkode: 01212...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir overraskende kåt av å lese om dette. Jeg har aldri tenkt over det engang men det høres morsomt ut.

Hvordan går man frem og spør partner om noe sånt? Jeg er ganske sjenert så jeg vet ikke hvordan jeg kan snakke med en partner om tiss.

Anonymkode: 01212...7ba

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at hun tisser på kroppen min eller i fanget mitt, men det stopper der. Å drikke urin, slikke, tisse i munnen osv, er ikke for meg.

Anonymkode: 883c9...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant lesing det her. Fint at folk hygger seg, selv om det blir litt spesielt for min del, særlig det med å drikke tiss.

Det jeg likevel forstår minst av er at noen faktisk blir sinte av å lese om det . . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene til seksualitetsforumet, avsporinger, kontaktannonse og innlegg skrevet av brukere som utgir seg for å være flere personer, brukerangrep. 

Matas, mod. 

Endret av Matas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.
Nå er vel ikke denne siden en dating side.

Men leser ut fra flere innlegg at det er flere som skriver med ett lite «sukk» at di ikke har noen å dele dette med. Noen tips til hvor oss med denne fantasien kunne ha møttes?

Anonymkode: 3e185...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei.
Nå er vel ikke denne siden en dating side.

Men leser ut fra flere innlegg at det er flere som skriver med ett lite «sukk» at di ikke har noen å dele dette med. Noen tips til hvor oss med denne fantasien kunne ha møttes?

Anonymkode: 3e185...adc

Lurer på det samme, liker å oppleve nye ting akkurat som dette her med tiss høres veldig interessant ut 

Anonymkode: ccb68...630

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer på det samme, liker å oppleve nye ting akkurat som dette her med tiss høres veldig interessant ut 

Anonymkode: ccb68...630

Ja det er veldig pirrende. Men likevel veldig tabubelagt og ett vanskelig tema og ta opp med noen når man ikke vet hva den andre liker🙃

Åpen for PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen her inne som har hørt om fetlife? Det er stedet hvor man kan møte folk med alle de samme kinks og fetisjer som en selv har ( er ikke  bare en bdsm side)

Anonymkode: 0abd8...b3c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å pisse på hverandre etter at vi har våknet etter ei god natts søvn. Pisset har mye bedre aroma og smak da 😃

Anonymkode: 48a8b...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...