AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #41 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg liker ikke å drikke det, men er ganske pirrende at dama pisser på meg før vi dusjer. Anonymkode: 2d271...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #42 Del Skrevet 27. januar 2024 Silvia515 skrev (På 13.11.2023 den 12.03): Var sammen med en fyr for lenge siden. Jeg satt på kanten av badekaret og barberte beina. Han tråkket naken opp i badekaret og stilte seg rett foran meg. Så tisset han på meg. Har gjort det noen ganger senere også, men jeg sliter med å trives i tisselukt. Et ONS jeg hadde chattet mye med ville at jeg skulle bæsje på ham. Jeg gikk med på det, men ikke at han skulle ta min avføring i sin munn. Det er ikke kinky, det er bare ekkelt. Jeg er helt enig, jeg passer på at den personen som tisser på meg har drukket en del og tisset i toalettet en gang så det er blankt tiss som nesten ikke lukter noe eller smaker noe. Jeg liker dog best å tisse på de isteden for å bli tisset på.. å drikke andres tiss er jeg ikke helt gira på men jeg gjør det i ny og ned. bæsj er ikke min greie, jeg la meg ned i badekaret og bæsjet(jeg var full og veldig kåt) og smurte min egen bæsj over hele kroppen uten om fitta mi, bare for og prøve men jeg syntes det var kjempe ekkelt. Når det gjelder tissing så squirter jeg hver gang jeg kommer så det hender at jeg tar på en grå bomullsbukse som er så tight at kjønsleppene mine syntes og tidenes cameltoe og legger meg i sengen til jeg må tisse og bare lar det varme tisset varme lårene og fitta mi og at jeg drar ned trusa og tisser meg selv i munn ved å ligge opp ned med fitta mi så close up og bare tisse i meg selv i ansiktet og munn. Jeg har tisselaken så jeg bare bytter laken og skylder tisselakenet i dusjen. jeg tisser mest når jeg har drukket en hel kveld ettersom tisset er så rent. I natt kom jeg hjem fra byen og onanerte med en xl dildo sammen med bestevenninna mi og henne elsker å bli fistet så jeg fistet henne og henne drakk alt tisset mitt mens jeg hadde hånda dypt inni rumpa hennes som var fylt med bæsj så jeg smurte henne inn i hennes og min bæsj og jeg elsket det💕 Anonymkode: ea59e...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #43 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 20.13): Man bør kanskje vite noe om partneren er sekduellt åpen eller ikke. Jeg var på INGEN måte åpen for dette første gang jeg hørte om det, men jeg er seksuellt åpen nok til å ikke være fordømmende i alle fall. Så man bør kanskje vite og være sikker på omkring om partneren er av det åpne eller fordømmende slaget når man tar det opp. Selv om det gav meg lite visste jeg at det var et sterkt ønske for ham å bare få se på meg tisse, og når jeg visste det var et så sterkt ønske hos ham så ble det også spennende for meg å få være den som kunne gi ham dette. Jeg liker uansett å bli sett på, så spranget var ikke så stort. Etter hvert opplevde jeg det som noe intimt og fint, og etter hvert enda mer som opphissende også. Det er mulig å være åpen for noe som partner liker tenker jeg, samtidig som jeg nok har mine grenser på andre områder jeg også altså Anonymkode: ace98...43d Helt enig i det du skriver, jeg syntes det hørtes rart og ekkelt ut å tissse i buksa eller kombinere det med orgasmer. jeg møtte en gutt i thailand og vi satt på stranden og nøt alkohol og han girr rett pp og sa at jeg vet jeg kan tisse i vannet men jeg vil heller tisse på meg i samden så keg sa på tull at gjerne. For min del og at jeg skulle gjøre det samme også hørte jeg at han tisset på seg og keg ble veldig tent! Jeg sa ikke noe og etter litt måtte jeg tisse selv og siden ekg både så at han tisset på seg og hørte det så tenkte jeg bare at jeg også kunne bare tisse på meg og keg gjordet det og det var så deilig! Det keg ikke forstod var at han viste at jeg gjorde det så hn sa, neste gang du må tisse så ser vi hvem som tisser lengst! Der og da var keg grise kåt så keg satt meg en meter unna han, ba han tisse over meg men hvis han traff meg kunne jeg tisse på han.. det enste han traff var meg, i ansikter og på overleoppen og keg elsket det så keg tok av meg trusa og tisset han i ansiktet og den kvelden åpnet jeg en fetish/kink som keg virkelig elsker! Nå sitter jeg alene på stra da og tisser i bikinien og flere går forbi hele tiden! den følelsen av å bare tisse på deg er helt sinnsykt deilig! Anonymkode: ea59e...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #44 Del Skrevet 3. april 2024 On 1/27/2024 at 1:16 PM, AnonymBruker said: Jeg er helt enig, jeg passer på at den personen som tisser på meg har drukket en del og tisset i toalettet en gang så det er blankt tiss som nesten ikke lukter noe eller smaker noe. Jeg liker dog best å tisse på de isteden for å bli tisset på.. å drikke andres tiss er jeg ikke helt gira på men jeg gjør det i ny og ned. bæsj er ikke min greie, jeg la meg ned i badekaret og bæsjet(jeg var full og veldig kåt) og smurte min egen bæsj over hele kroppen uten om fitta mi, bare for og prøve men jeg syntes det var kjempe ekkelt. Når det gjelder tissing så squirter jeg hver gang jeg kommer så det hender at jeg tar på en grå bomullsbukse som er så tight at kjønsleppene mine syntes og tidenes cameltoe og legger meg i sengen til jeg må tisse og bare lar det varme tisset varme lårene og fitta mi og at jeg drar ned trusa og tisser meg selv i munn ved å ligge opp ned med fitta mi så close up og bare tisse i meg selv i ansiktet og munn. Jeg har tisselaken så jeg bare bytter laken og skylder tisselakenet i dusjen. jeg tisser mest når jeg har drukket en hel kveld ettersom tisset er så rent. I natt kom jeg hjem fra byen og onanerte med en xl dildo sammen med bestevenninna mi og henne elsker å bli fistet så jeg fistet henne og henne drakk alt tisset mitt mens jeg hadde hånda dypt inni rumpa hennes som var fylt med bæsj så jeg smurte henne inn i hennes og min bæsj og jeg elsket det💕 Anonymkode: ea59e...a50 Dette var litt annerledes og lese. Men herregud så kåt jeg ble. Anonymkode: e49af...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #45 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg har aldri opplevd dette. Men at en attraktiv dame skrever over meg ser jeg for meg kan være pirrende- og hun smører noe i fjeset mitt...se henne triumfere liksom. Anonymkode: 204df...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #46 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg liker tissing, men mest utendørs der det er en sjanse for at jeg kan bli sett. Hadde ikke sagt ja til å tisse på en mann eller omvendt. Anonymkode: 172ce...872 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #47 Del Skrevet 4. april 2024 Jøss… litt overrasket over at så mange liker tissing. Gjorde det i dusjen med en eks bare for å prøvd i dusjen og vi hadde latterkrampe begge to. Ikke noe vi tente på. 😅😅 Anonymkode: 347e5...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #48 Del Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jøss… litt overrasket over at så mange liker tissing. Gjorde det i dusjen med en eks bare for å prøvd i dusjen og vi hadde latterkrampe begge to. Ikke noe vi tente på. 😅😅 Anonymkode: 347e5...34b Det er mye bedre på senga på hotell Anonymkode: 2d271...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #49 Del Skrevet 5. april 2024 jeg er ikke interesser i tissing selv, altså å nyte noens tiss osv. Vasker toalett på jobb, så syns ikke stramt mannepiss er særlig pirrende 😂 Men jeg kunne godt tisset på en partner om de ville. Og det kan være svært pirrende å tisse på seg (på et sted der det går uten søl). Tok på meg ei slik "hudtonet" (lysebrun?) truse engang i dusjen, og tisset på meg med den på. Ble veldig tent. Kunne vært pirrende om en partner fikk meg til å tisse meg ut - og da på de om de ville, eller kanskje de bare vil se på. Om noen vil jeg skal tisse de i munnen osv, ja hvorfor ikke 😂 Anonymkode: 58eef...939 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #50 Del Skrevet 5. april 2024 En dame kan godt tisse på meg i dusjen. Hvis hun vil det så er det bare gøy. Jeg kan skylle meg uansett så helt greit. Jeg har dog ikke noe problem med å slikke en dame som akkurat har tissa. Hvis vi holder på og hun må tisse så slikker jeg henne gjerne så fort hun er ferdig. Jeg vil ikke bli tissa på, men å smake på henne rett etter hun har tissa tenner meg. Anonymkode: 01212...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #51 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 0.11): Oj say what. Er dette ekte fetisher eller er de bare tull? Anonymkode: ef286...02f Håper der er tull 🤢 Anonymkode: 75ba7...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #52 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 12.20): Til dere som tenner på dette: Vær litt varsomme med å introdusere det til partnere. Jeg tror ikke dere forstår hvor vemmelig det høres ut for oss som ikke deler denne interessen. For oss er det likestilt med å tømme utedassen. Finn hverandre og kos dere med det, men la oss andre slippe å forholde oss til det. Anonymkode: ec26e...7f4 Er så enig så enig, la oss andre slippe. Blir kvalm 🤢 Anonymkode: 75ba7...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #53 Del Skrevet 6. april 2024 "Man skal høre mye før ørene faller av" Hvorfor liker folk å tisse på hverandre? I don't get it! 🤢🤮 Anonymkode: 75ba7...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #54 Del Skrevet 6. april 2024 53 minutter siden, AnonymBruker said: Er så enig så enig, la oss andre slippe. Blir kvalm 🤢 Anonymkode: 75ba7...7e8 Skjønner det godt. Jeg har ikke noe imot litt tiss, men analsex og når folk begynner å snakke om å slikke rumpehull så brekker jeg meg. Jeg syns det bare er skikkelig ekkelt. Anonymkode: 01212...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #55 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 22.51): Jeg tenner også veldig på tissing! Jeg tisser på meg i jeans eller i trusa de fleste steder hjemme. Har tisselaken i senga og skinnsofa så det beste jeg vet er og bare se på tv og tisse på meg! jeg har også en venninne som liker dette og hun hinter alltid til å bli tisset i ansiktet mens jeg squatter over ansiktet hennes men det har enda ikke skjedd.. det hender at vi tisser i rødvinsglass og drikker hverandre «vin» og jeg elsker det! noen som har drukket sitt eget tiss? noen som liker å tisse på deg? Anonymkode: ea59e...a50 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 23.05): Jeg liker å tisse på meg og se andre tisse på seg.. hent to vinglass, tiss i glasset naken foran han og drikk det, la han tisse i glassene så du kan drikke hans tiss! Gjort dette med en vennninne og etter vi har drukket mye veske så smaker det faktisk helt greit sp lenge det er blankt.. tiss i senga med han.. men dekk til med håndklær eller tisselaken så det ikke blir tiss i hele sengen😂 har du noe forslag til meg? Jente på 25 foresten 🙋🏼♀️ Anonymkode: ea59e...a50 AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 13.16): Jeg er helt enig, jeg passer på at den personen som tisser på meg har drukket en del og tisset i toalettet en gang så det er blankt tiss som nesten ikke lukter noe eller smaker noe. Jeg liker dog best å tisse på de isteden for å bli tisset på.. å drikke andres tiss er jeg ikke helt gira på men jeg gjør det i ny og ned. bæsj er ikke min greie, jeg la meg ned i badekaret og bæsjet(jeg var full og veldig kåt) og smurte min egen bæsj over hele kroppen uten om fitta mi, bare for og prøve men jeg syntes det var kjempe ekkelt. Når det gjelder tissing så squirter jeg hver gang jeg kommer så det hender at jeg tar på en grå bomullsbukse som er så tight at kjønsleppene mine syntes og tidenes cameltoe og legger meg i sengen til jeg må tisse og bare lar det varme tisset varme lårene og fitta mi og at jeg drar ned trusa og tisser meg selv i munn ved å ligge opp ned med fitta mi så close up og bare tisse i meg selv i ansiktet og munn. Jeg har tisselaken så jeg bare bytter laken og skylder tisselakenet i dusjen. jeg tisser mest når jeg har drukket en hel kveld ettersom tisset er så rent. I natt kom jeg hjem fra byen og onanerte med en xl dildo sammen med bestevenninna mi og henne elsker å bli fistet så jeg fistet henne og henne drakk alt tisset mitt mens jeg hadde hånda dypt inni rumpa hennes som var fylt med bæsj så jeg smurte henne inn i hennes og min bæsj og jeg elsket det💕 Anonymkode: ea59e...a50 AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 22.57): Helt enig i det du skriver, jeg syntes det hørtes rart og ekkelt ut å tissse i buksa eller kombinere det med orgasmer. jeg møtte en gutt i thailand og vi satt på stranden og nøt alkohol og han girr rett pp og sa at jeg vet jeg kan tisse i vannet men jeg vil heller tisse på meg i samden så keg sa på tull at gjerne. For min del og at jeg skulle gjøre det samme også hørte jeg at han tisset på seg og keg ble veldig tent! Jeg sa ikke noe og etter litt måtte jeg tisse selv og siden ekg både så at han tisset på seg og hørte det så tenkte jeg bare at jeg også kunne bare tisse på meg og keg gjordet det og det var så deilig! Det keg ikke forstod var at han viste at jeg gjorde det så hn sa, neste gang du må tisse så ser vi hvem som tisser lengst! Der og da var keg grise kåt så keg satt meg en meter unna han, ba han tisse over meg men hvis han traff meg kunne jeg tisse på han.. det enste han traff var meg, i ansikter og på overleoppen og keg elsket det så keg tok av meg trusa og tisset han i ansiktet og den kvelden åpnet jeg en fetish/kink som keg virkelig elsker! Nå sitter jeg alene på stra da og tisser i bikinien og flere går forbi hele tiden! den følelsen av å bare tisse på deg er helt sinnsykt deilig! Anonymkode: ea59e...a50 Det er ikke måte på hvordan denne brukeren har den ene ekstreme opplevelsen etter den andre. Denne "jente 25" har tidligere i denne tråden blitt tatt for å utgi seg for å være flere personer og ser ut til å fortsette med det. Noen ganger elsker "hun" å drikke det andre ganger er det ikke hennes greie. Noen ganger glemmer "hun" til og med i samme innlegg hva hun sier hun ikke liker men så elsker likevel. Jeg er rimelig lei av denne brukeren. Anonymkode: ace98...43d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 6. april 2024 #56 Del Skrevet 6. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er ikke måte på hvordan denne brukeren har den ene ekstreme opplevelsen etter den andre. Denne "jente 25" har tidligere i denne tråden blitt tatt for å utgi seg for å være flere personer og ser ut til å fortsette med det. Noen ganger elsker "hun" å drikke det andre ganger er det ikke hennes greie. Noen ganger glemmer "hun" til og med i samme innlegg hva hun sier hun ikke liker men så elsker likevel. Jeg er rimelig lei av denne brukeren. Anonymkode: ace98...43d Helt enig! Det er noen få medlemmer som er ekstremt aktive med å fremme sære interesser, preferanser og holdninger. Dette skaper et inntrykk av at noe er vanligere enn det faktisk er. Skulle ønske admin, som antagelig ser hvem som skjuler seg bak de forskjellige "AnonymBruker", kunne begrense denne aktiviteten. Det ødelegger for dem som prøver å være seriøse. Endret 6. april 2024 av Cor Cubiculum Fjernet unødvendig kommentar som bare avsporer debatten. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 6. april 2024 #57 Del Skrevet 6. april 2024 Cor Cubiculum skrev (4 minutter siden): Jeg kunne nevne eksempler, men dropper det. Jo, nevn eksempler. Er nysgjerrig på om jeg er enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 6. april 2024 #58 Del Skrevet 6. april 2024 Vi brukte det litt før da vi var yngre, hun satte sitt barberte kjønn i mot min munn og lot det stå til mens jeg slikket henne samtidig, Herligt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #59 Del Skrevet 6. april 2024 1 hour ago, Ruspus said: Vi brukte det litt før da vi var yngre, hun satte sitt barberte kjønn i mot min munn og lot det stå til mens jeg slikket henne samtidig, Herligt. Jeg har gjort det med en ex som ville prøve det og jeg tenkte vi kunne jo prøve. Ikke helt min greie, men hun likte det og var jo helt i ekstase så det var gøy. Anonymkode: 01212...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #60 Del Skrevet 6. april 2024 Jeg har alltid blitt opphisset av kvinner som tisser, det er utrolig sexy. Og når jeg er passe kåt er det nydelig å drikke også. Tenner ikke på å bidra selv. Jeg er heller ikke interessert i bleier eller å tisse i buksa. Anonymkode: 94898...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå