Fant80 Skrevet 12. november 2023 #21 Del Skrevet 12. november 2023 Det der høres mye mer pirrende ut,en det faktisk er i realiteten. Dessuten: Få partneren til å drikke litervis med vann først. Brun urin er det ingen som vil ha over seg. Selv ikke i dusjen. Jaja,folk er jo freaker. For min del iaf. Ble med en gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #22 Del Skrevet 12. november 2023 Fant80 skrev (9 minutter siden): Det der høres mye mer pirrende ut,en det faktisk er i realiteten. Dessuten: Få partneren til å drikke litervis med vann først. Brun urin er det ingen som vil ha over seg. Selv ikke i dusjen. Jaja,folk er jo freaker. For min del iaf. Ble med en gang. Det kan jo være lurt å prøve seg frem, litt forsiktig. Ikke nødvendigvis gå all inn med en gang. Når jeg tenker meg om stupte jeg litt fort inn i det. Begynte med at han slikket meg etter at jeg hadde tisset et par ganger og at han så på at jeg tisset både fysisk og med videoer. Så hoppet vi ganske fort til at han drakk meg av glass blandet i drinken hans. Første gang var jeg forsiktig og tisset ikke mye i den. Når han da etterpå ba om mer ble jeg mer vågal. Det var deilig å se hvordan han drakk med sterk iver. Heldigvis. Det kunne jo vært motsatt, men jeg drakk mye først. Det er jo viktig oppi dette. Anonymkode: ace98...43d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 12. november 2023 #23 Del Skrevet 12. november 2023 Vi har smakt både urin fra den andre å vårt eget piss. Pisser i beger og drikker vårt eget. Har også hendt hun hsr drukket rett fra tuten. Det er pirrende å se hun åpner munn og se strålen går inn i munn og hun svelger 😊🥰. Eller hun ligger på rygg å får strålen over hele seg..bruke fantasien. 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 13. november 2023 #24 Del Skrevet 13. november 2023 Var sammen med en fyr for lenge siden. Jeg satt på kanten av badekaret og barberte beina. Han tråkket naken opp i badekaret og stilte seg rett foran meg. Så tisset han på meg. Har gjort det noen ganger senere også, men jeg sliter med å trives i tisselukt. Et ONS jeg hadde chattet mye med ville at jeg skulle bæsje på ham. Jeg gikk med på det, men ikke at han skulle ta min avføring i sin munn. Det er ikke kinky, det er bare ekkelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #25 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det beste er å pisse på hverandre etter at vi har våknet etter ei god natts søvn. Pisset har mye bedre aroma og smak da 😃 Anonymkode: 48a8b...d21 Det elsket eksen min også. Han smakte ikke på det, men elsket lukten og morgenurin. Ikke helt min gate, men det gjorde meg ikke noe å tilfredsstille ham og hans ønsker. Han tilfredsstilte mine på andre måter. Anonymkode: 06c43...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosegutten Skrevet 13. november 2023 #26 Del Skrevet 13. november 2023 Wtf 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #27 Del Skrevet 13. november 2023 Til dere som tenner på dette: Vær litt varsomme med å introdusere det til partnere. Jeg tror ikke dere forstår hvor vemmelig det høres ut for oss som ikke deler denne interessen. For oss er det likestilt med å tømme utedassen. Finn hverandre og kos dere med det, men la oss andre slippe å forholde oss til det. Anonymkode: ec26e...7f4 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #28 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til dere som tenner på dette: Vær litt varsomme med å introdusere det til partnere. Jeg tror ikke dere forstår hvor vemmelig det høres ut for oss som ikke deler denne interessen. For oss er det likestilt med å tømme utedassen. Finn hverandre og kos dere med det, men la oss andre slippe å forholde oss til det. Anonymkode: ec26e...7f4 Man bør kanskje vite noe om partneren er sekduellt åpen eller ikke. Jeg var på INGEN måte åpen for dette første gang jeg hørte om det, men jeg er seksuellt åpen nok til å ikke være fordømmende i alle fall. Så man bør kanskje vite og være sikker på omkring om partneren er av det åpne eller fordømmende slaget når man tar det opp. Selv om det gav meg lite visste jeg at det var et sterkt ønske for ham å bare få se på meg tisse, og når jeg visste det var et så sterkt ønske hos ham så ble det også spennende for meg å få være den som kunne gi ham dette. Jeg liker uansett å bli sett på, så spranget var ikke så stort. Etter hvert opplevde jeg det som noe intimt og fint, og etter hvert enda mer som opphissende også. Det er mulig å være åpen for noe som partner liker tenker jeg, samtidig som jeg nok har mine grenser på andre områder jeg også altså Anonymkode: ace98...43d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla33 Skrevet 13. november 2023 #29 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 22.51): Jeg tenner også veldig på tissing! Jeg tisser på meg i jeans eller i trusa de fleste steder hjemme. Har tisselaken i senga og skinnsofa så det beste jeg vet er og bare se på tv og tisse på meg! jeg har også en venninne som liker dette og hun hinter alltid til å bli tisset i ansiktet mens jeg squatter over ansiktet hennes men det har enda ikke skjedd.. det hender at vi tisser i rødvinsglass og drikker hverandre «vin» og jeg elsker det! noen som har drukket sitt eget tiss? noen som liker å tisse på deg? Anonymkode: ea59e...a50 Hei ja vi er flere som liker dette😉kommer gjerne med tips, erfaringer og ønsker til hva jeg liker🙃 Hvis jeg hører fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 14. november 2023 #30 Del Skrevet 14. november 2023 En finner nok noen på festlige vil jeg anta... M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
copro Skrevet 16. november 2023 #31 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 18.37): Jeg tenner på å gi. Ikke å motta. For meg som aldri en gang har tisset forran min tidligere ektemann gjennom 20 år så er dette noe som jeg syntes er veldig intimt og fint. Jeg har ikke fått utforske mye, og har desverre ingen å utforske med videre heller. Men å bli slikket rein etter jeg har tisset syntes jeg er fint. Tanken på å ri ham når jeg er veldig tissetrengt og få lov til å slippe meg da er noe jeg også ønsker, samt å bli slikket når jeg tisser. Jeg kan anbefale å tisse litt i drinken hans. Sukk! Jeg ønsker meg hus med badekar. Anonymkode: ace98...43d Hus med badekar ja.... Alternativet er tisselaken på senga. Jeg ønsker meg en dame som deg, ei som er åpen for tisseleker, og da kan det egentlig eksperimenteres de fleste steder som tåler litt fukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #32 Del Skrevet 16. november 2023 Å tisse i klær har aldri vært noe for meg. Men hvis hun er bevisst på å drikke mye vann før vi har sex da smaker tisset hennes nydelig, og jeg drikker gjerne som en del av det seksuelle. For meg er det utrolig deilig å kunne få nyte henne på en så intim måte. Anonymkode: 94898...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #33 Del Skrevet 24. november 2023 Ja! Jeg og dama liker dette Gøy å høre at andre gjør det samme, så er vi ikke så rare 😛 Hun tisser, jeg drikker Anonymkode: 34d79...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #34 Del Skrevet 24. november 2023 Mannen min elsker det.. Anonymkode: 628e2...7bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #35 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 2.04): Jeg blir overraskende kåt av å lese om dette. Jeg har aldri tenkt over det engang men det høres morsomt ut. Hvordan går man frem og spør partner om noe sånt? Jeg er ganske sjenert så jeg vet ikke hvordan jeg kan snakke med en partner om tiss. Anonymkode: 01212...7ba Hahaha, samme her. Vet ikke hvorfor, ble bare kåt. Må vel hjem til dama å be a pisse meg i kjeften når vi dusjer. 😅 Anonymkode: 8d14c...f96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #36 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 18.26): Jeg og kjæresten min liker at jeg tisser på han når vi er i dusjen sammen. Jeg tisser på brystet, magen og penisen hans. Jeg vil og ri han mens jeg tisser på han. Han slikker meg og av og til ren når jeg har tisset og. Han liker smaken av urinen min sier han. Jeg har og fått lyst til at han skal tisse på meg, på brystene mine tenner meg. Har og lyst å smake på tisset hans så vil suge han når han har tisset og. Blir spennende å prøve når vi møtes igjen snart. Flere som liker dette? og er det andre ting vi kan gjøre innen urinsex? Anonymkode: 358af...28f For meg personlig er dette veldig ekkelt og jeg blir nærmest kvalm av tanken. Anonymkode: d1dcc...164 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente19årr Skrevet 24. november 2023 #37 Del Skrevet 24. november 2023 Wow, interessant lesing. Det er ikke en ting jeg har tenkt på seksuelt noen gang og selv etter lesning finner jeg det litt merkelig. Ikke på noe dømmende sett, men jeg blir genuint nysgjerrig. Ikke fordi jeg blir kåt og vil prøve - men jeg blir nysgjerrig på praksisen her. Hvordan går dere frem? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #38 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For meg personlig er dette veldig ekkelt og jeg blir nærmest kvalm av tanken. Anonymkode: d1dcc...164 De fleste blir nok kvalm av tanken. Med noen du ikke elsker blir jeg også kvalm, da er det det verste jeg kan tenke meg. Med hun du elsker derimot, er det noe av det deiligste. Det er kanskje det endelige beviset på at hjernen, eller er det hjertet?, er det viktigste kjønnsorganet. Hvordan forklare at det smaker himmelsk deilig, når det er så subjektivt? Men nå er jeg ganske sikker på at, generelt sett, så smaker tiss fra jenter mye bedre enn fra det andre kjønnet. Men så var det det igjen da, at jeg er mann. En mann kan aldri være objektiv i forhold til kvinner. Anonymkode: 94898...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #39 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): . En mann kan aldri være objektiv i forhold til kvinner. Anonymkode: 94898...ce7 Det er helt sant. En mann er aldri objektiv sammenlignet med kvinner😉 Anonymkode: ace98...43d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 24. november 2023 #40 Del Skrevet 24. november 2023 Nei, står over. Har ikke et stort behov for å drikke piss. Hver sin smak! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå