Gå til innhold

Kan ikke det komme et gutteforum her for gutter/menn?


Tøddel

Anbefalte innlegg

Jeg husker at det var et for lenge siden. Det hadde vært fint om de kunne tatt opp sine frustrasjoner der, for nå bruker de singelforumet som psykologi-tjeneste. Please, la dem få ha et eget manne-rom her. Så kan de lufte alle sine frustrasjoner der. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøddel skrev (19 timer siden):

Jeg husker at det var et for lenge siden. Det hadde vært fint om de kunne tatt opp sine frustrasjoner der, for nå bruker de singelforumet som psykologi-tjeneste. Please, la dem få ha et eget manne-rom her. Så kan de lufte alle sine frustrasjoner der. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Når og hva het det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mannonym20
Tøddel skrev (På 8.11.2023 den 10.32):

Jeg husker at det var et for lenge siden. Det hadde vært fint om de kunne tatt opp sine frustrasjoner der, for nå bruker de singelforumet som psykologi-tjeneste. Please, la dem få ha et eget manne-rom her. Så kan de lufte alle sine frustrasjoner der. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Jeg skjønner at det kan bli litt mye mannfolk i monitor på disse sidene. Men jeg har vært på rene mannfolkforum, og det er ikke et bra sted å være på noen som helst måte. Det glir ut i negative retninger der rimelig fort, og ting kommer aldri på plass igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannonym20 skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner at det kan bli litt mye mannfolk i monitor på disse sidene. Men jeg har vært på rene mannfolkforum, og det er ikke et bra sted å være på noen som helst måte. Det glir ut i negative retninger der rimelig fort, og ting kommer aldri på plass igjen

Enig, diskusjon.no ble en svært giftig plass for meg og jeg ble ikke behandlet noe bra der.. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannonym20 skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner at det kan bli litt mye mannfolk i monitor på disse sidene. Men jeg har vært på rene mannfolkforum, og det er ikke et bra sted å være på noen som helst måte. Det glir ut i negative retninger der rimelig fort, og ting kommer aldri på plass igjen

ikke rart det ikke finnes mannfolk-forum. hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...