Gå til innhold

Du som spammer og avsporer - og du som svarer dem

Andro

Anbefalte innlegg

De fleste som er på debattsider som KG eller andre nettforum er der fordi de liker å snakke med andre om ulike tema og problemstillinger. Andre er der fordi de liker å ødelegge andres mulighet til å snakke sammen om det de vil.

Selv om de klarer å logge inn på en pc og komme seg inn på f.eks. facebook eller kvinneguiden, så oppfører de seg som små barn som lugger hverandre i sandkassa, og ødelegger andres veier og byggverk framfor å skape noe selv.
Om noen lager en tråd om skatteberegning eller barnebursdager, så stiller de opp for å sabotere tråden og være spydige mot de som skriver der. Trolig fordi de kjenner seg utenfor, eller fordi de tenner på å såre eller irritere andre. Jeg observerer at noen også gjør det for å dreie temaet over på noe de heller vil man skal snakke om - i alle tråder, og spolere muligheten til å selv bestemme vinklingen.

Kan dere la være å svare og kommentere på slik spam og avsporinger?? Rapportert dem, hver gang.
Avsporing strider mot forumreglene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Lurven

Tror noen liker å provosere og gjør det av den grunn.

Selv liker jeg å fjase og tulle og avsporer noen ganger av den grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (På 19.4.2024 den 7.03):

Tror noen liker å provosere og gjør det av den grunn.

Selv liker jeg å fjase og tulle og avsporer noen ganger av den grunn

Ja, men du lager jo så mange fjase tråder, hvorfor ikke fjase fra seg der?

Når det er sagt så skjønner jeg hva du mener Andro, irriterende som F. Min teori er at de ikke får nok oppmerksomhet utenfor kg så her er det bare å ta for seg. Være litt bølle. Ta litt eierskap over forumet. Ikke så rart kanskje, når det er her du fungerer best? Neste gang skal jeg ikke la meg irritere, da. Skal tenke på eksempelet ditt med unger som lugger hverandre i sandkassa 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Elline skrev (6 timer siden):

Ja, men du lager jo så mange fjase tråder, hvorfor ikke fjase fra seg der?

Når det er sagt så skjønner jeg hva du mener Andro, irriterende som F. Min teori er at de ikke får nok oppmerksomhet utenfor kg så her er det bare å ta for seg. Være litt bølle. Ta litt eierskap over forumet. Ikke så rart kanskje, når det er her du fungerer best? Neste gang skal jeg ikke la meg irritere, da. Skal tenke på eksempelet ditt med unger som lugger hverandre i sandkassa 🤭

Fordi folk noen ganger legger opp til fjasete svar, er en del dumme innlegg her, så man kan noen ganger lure på om der er seriøst ment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...