Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke lage anonyme tråder her?


Gjest Osenua

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier: hvorfor kan man ikke lage anonyme tråder i denne delen av forumet?
Jeg tenker det hadde vært bra, spesielt med tanke på at det å dele politiske syn og meninger
kan resultere i uheldige konsekvenser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen

Det blir ofte hets og drittsnakk fra anonyme, og mer ryddejobb for mod. Det gjelder selvfølgelig  ikke alle, men jeg liker at det ikke er tillatt i dette underforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osenua skrev (7 timer siden):

Som tittelen sier: hvorfor kan man ikke lage anonyme tråder i denne delen av forumet?
Jeg tenker det hadde vært bra, spesielt med tanke på at det å dele politiske syn og meninger
kan resultere i uheldige konsekvenser

Det var tillatt med anonyme innlegg i dette forumet for en del år tilbake, men det ble etter hvert så mye støy at man kuttet det ut. Og det synes jeg er bra. Kan ikke tenke meg å gå tilbake til all den støyen igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Refreng

Jeg tror faktisk vi hadde fått flere av de sitsomme anonyme brukerne som er ekstremt usaklige og går inn for å være så idiot de kan være om så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dine politiske meninger har uheldige konsekvenser for deg osv kanskje du burde revudrere / vurdere meningene heller enn å få mulighet til å poste dem anonymt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det en smule arrogant å si i dagens klima der folk truer deg og henger deg ut dersom du mener noe annet enn dem? Folk sender melding til jobben din for å sverte deg eller truer ungene dine.. Se på Israelkonflikten, livsfarlig å si noe. Å være anonym gir anledning til å delta, OGSÅ med fornuftige gjennomtenkte innlegg som har gode løsninger. Ikke bare troll som sitter og spyr ut dritt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig bra at man må stå for det med navn og bilde når man mener det man gjør. 
                                                       Måtte det fortsette slik. :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Tråden flyttes også fra Aktuelle saker og politikk til Tilbakemeldinger og informasjon.

Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Mufle skrev (2 timer siden):

Er ikke det en smule arrogant å si i dagens klima der folk truer deg og henger deg ut dersom du mener noe annet enn dem? Folk sender melding til jobben din for å sverte deg eller truer ungene dine.. Se på Israelkonflikten, livsfarlig å si noe. Å være anonym gir anledning til å delta, OGSÅ med fornuftige gjennomtenkte innlegg som har gode løsninger. Ikke bare troll som sitter og spyr ut dritt. 

 

Hvem kan true noen som velger seg et kallenavn på et nettforum? Vi identifiserer oss ikke for å delta her. Jeg har ihverfall ikke gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 minutter siden):

Hvem kan true noen som velger seg et kallenavn på et nettforum? Vi identifiserer oss ikke for å delta her. Jeg har ihverfall ikke gjort det.

I så fall hadde jo ikke troll vært et problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 time siden):

Hvem kan true noen som velger seg et kallenavn på et nettforum? Vi identifiserer oss ikke for å delta her. Jeg har ihverfall ikke gjort det.

Jeg var mye plaget de første årene på kg med at mange brukere brukte mot meg hva jeg hadde skrevet i andre tråder og noen fotfulgte meg til andre tråder med, så å poste som anonym føles mye tryggere da for meg.

Men om hele anonymbruker funksjonen forsvant så hadde også behovet mitt for å være anonym forsvunnet så da hadde det vel løst begge problemene antar jeg.

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (10 minutter siden):

Jeg var mye plaget de første årene på kg med at mange brukere brukte mot meg hva jeg hadde skrevet i andre tråder og noen fotfulgte meg til andre tråder med, så å poste som anonym føles mye tryggere da for meg.

Men om hele anonymbruker funksjonen forsvant så hadde også behovet mitt for å være anonym forsvunnet så da hadde det vel løst begge problemene antar jeg.

Det forstår jeg,for det kan være skikkelig plagsomt hvis det skjer. Men vedkommende skrev om trusler i virkeligheten, mot forumdeltaker og familie. Det tror jeg ikke at det er noen risiko for, hvis man ikke legger ut identifiserende detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (13 minutter siden):

Det forstår jeg,for det kan være skikkelig plagsomt hvis det skjer. Men vedkommende skrev om trusler i virkeligheten, mot forumdeltaker og familie. Det tror jeg ikke at det er noen risiko for, hvis man ikke legger ut identifiserende detaljer.

Flere innlegg i løpet av årene kan legges sammen og bli en og en, jeg angrer på at jeg har fortalt hvor jeg bor 🙊

Eneste plassen jeg ser noe behov for å kunne være anonym er inne på helse delen av forumet, ellers kunne resten av forumet fint vært stengt for funksjonen. Spesielt vi som sørger burde fått den fjernet siden folk har trollet i tråder der med :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...