AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #21 Skrevet 4. november 2023 Jeg synes søl er en del av moroa! Dessuten føles det slett ikke det samme med kondom, synes jeg. Men med nye partnere bruker jeg det fram til de evt er faste. Spiral fungerer kjempebra for meg også, sexlyst og humør er helt i orden og ingen mens eller pms. P-piller derimot skal jeg aldri mer ha i meg. Anonymkode: 4e507...22b 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #22 Skrevet 4. november 2023 Liker søl og hud mot hud uten noe imellom. Liker ikke hormoner da, men er «heldigvis» ikke spesielt fruktbar fra naturens side. Anonymkode: 8edb3...299 1
Adrenalina1 Skrevet 4. november 2023 #23 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ikke så mye å tro da en ser alt styret kvinner gjør seg for å få pikk. Alt i HI dreier seg om det. Anonymkode: 443ca...9a9 Det er menn som gjør alt styr for å få seg noe. Det finnes ikke grenser for hva dere kan finne på å si og gjøre. Hvis du mener at alt i HI dreier seg om å få seg p…, har du for pokker et stort problem. Og det viser bare tydelig hvordan menn tenker. Hvor ensporet dere er. 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #24 Skrevet 4. november 2023 Mannen min synes det er greit med kondom. Han er steril nå da. Men vil fortsatt bruke kondom innimellom. Vi har vært sammen i 20 år så jeg liker at han kommer inni meg da. Anonymkode: f2854...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #25 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min synes det er greit med kondom. Han er steril nå da. Men vil fortsatt bruke kondom innimellom. Vi har vært sammen i 20 år så jeg liker at han kommer inni meg da. Anonymkode: f2854...3e9 Vi har også brukt kondom i over 20 år. Aldri underlivs,- eller psykiske problemer, og overhodet null problem med nytelse. Bare gladere i en forståelsesfull mann, flere burde gå over til kondom, problemet til mange er fordommer. Anonymkode: abe14...543 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #26 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har også brukt kondom i over 20 år. Aldri underlivs,- eller psykiske problemer, og overhodet null problem med nytelse. Bare gladere i en forståelsesfull mann, flere burde gå over til kondom, problemet til mange er fordommer. Anonymkode: abe14...543 Sterilisering er jo også en fin ting når man har fast partner. Anonymkode: 7104b...1a9 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #27 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir kondom på meg fremover. Selv om jeg går på P piller. Orker ikke frykten for hpv virus Anonymkode: 71f4b...713 Kondom beskytter kun ca 70% mot HPV virus. Anonymkode: 2db47...393 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #28 Skrevet 4. november 2023 Du glemte at vi også slipper bakteriell vaginose. Er jo nesten bare kvinner som tester seg og, så vi får all dritten ved å droppe kondom. Jeg dropper kun med en kjæreste. Anonymkode: 34ffb...6d4 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #29 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke så mye å tro da en ser alt styret kvinner gjør seg for å få pikk. Alt i HI dreier seg om det. Anonymkode: 443ca...9a9 Lol , det er for å slippe å bli gravid. Du er klar over at kvinner blir det? Anonymkode: 1cc12...62b 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #30 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som kvinne, kan du være enig i påstanden eller ikke? -Slippe farer og ubehag med hormoner og fremmedlegemer i kroppen (spiral) - Stabil psyke -Slippe sølet -beskyttelse mot kjønnssykdommer - pluss andre ting? Anonymkode: abe14...543 Jeg bruker p-piller, mest av alt fordi jeg har uregelmessig mens og sterke menssmerter uten, bonusen er at vi slipper å bruke kondom. Jeg har stabil psyke og blir veldig kåt. Sølet (sæden) vil jeg ikke slippe, det er det deiligste med å ha sex foruten orgasmen. Vi har vært sammen i 19 år og har vært kun med hverandre, kjønnssykdomer er 0 problem 😄 Utover det så har vi kun brukt kondom etter fødselen under renselsen heldigvis. Hater kondom, blir tørt og begge oss kjenner mindre. Jeg kjenner mindre varme fra han, det blir "luggete" og det har en ekkel lukt. Uten kondom blir det intimt og deilig, glatt og vått, deilig å kjenne at han pumper orgasmen inni meg og at det blir varmt og vått av sæden inni meg ❤️ Det er min mening, andre har sine meninger og det er helt ok 🙂 Anonymkode: 225d6...5fd 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #31 Skrevet 4. november 2023 Absolutt! Kondomer kan være en flott løsning for mange kvinner. De gir beskyttelse mot både uønsket graviditet og kjønnssykdommer. I tillegg kan de være enkle å bruke, og mange kvinner føler seg trygge og komfortable med dem. Anonymkode: 2f8f5...700 4
Even Tuell Skrevet 4. november 2023 #32 Skrevet 4. november 2023 Objektiv er kondomet alle som skal ha sex sin beste venn. Bare plusser, ingen objektive minuser. Subjektivt er det nedsider som både menn og kvinner kan reagere på. Å ta på kondomet er et avbrudd i en eller aktiv periode. Det mentale om at han kommer inni henne, tømmer seg i henne, er en ting mange tenner (både kvinner og menn) og når han har kommet må den ut og av; det er mindre rom for "koseknulling" etter at man teknisk sett har blitt ferdig. For meg vil kondom havne ca her på skalaen: INGEN SEX---------------------------- Sex med kondom ---- Sex uten kondom. * Ville nok gitt samme vurdering om jeg var kvinne
Even Tuell Skrevet 4. november 2023 #33 Skrevet 4. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Mannen min synes det er greit med kondom. Han er steril nå da. Men vil fortsatt bruke kondom innimellom. Vi har vært sammen i 20 år så jeg liker at han kommer inni meg da. Anonymkode: f2854...3e9 Sterilisering for menn er supert. Genialt for begge å slippe å tenke på prevensjon, og i et trofast forhold er sykdommer uansett ikke en ting. Klippe strengen er en av de avgjørelsene i livet jeg er mest fornøyd med. Terningkast 6 (pun intended) Ut av nysgjerrighet; hvorfor bruker dere likevel kondom noen ganger? 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #34 Skrevet 4. november 2023 Det hender sex med kondom funker for meg, men 9 av 10 ganger vil jeg nok foretrekke annen sex enn penetrerende sex om jeg hadde måttet bruke kondom. Anonymkode: 0d700...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #35 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Som kvinne, kan du være enig i påstanden eller ikke? -Slippe farer og ubehag med hormoner og fremmedlegemer i kroppen (spiral) - Stabil psyke -Slippe sølet -beskyttelse mot kjønnssykdommer - pluss andre ting? Anonymkode: abe14...543 Er enig men. Hadde en ny partner vi brukte kondom. Men allikevel fikk jeg problemer i underlivet. Ubehagelig lukt og kløe. Tok evigheter før det gikk bort. Selv om vi bare hadde sex en gang. Anonymkode: c96bc...69e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #36 Skrevet 4. november 2023 Jeg synes kondom er håpløst, søl er ikke stress. Men beskyttelse mot sykdom/HPV er bra. Elsker sprut Kvinne 48 Anonymkode: 33937...930 2
Miss91 Skrevet 4. november 2023 #37 Skrevet 4. november 2023 Jeg elsker «sølet» jeg da. Komdom er en fantastisk oppfinnelse, men jeg foretrekker sex uten kondom. Deilig å kjenne at han kommer inni meg ❤️ 3 2
Bamseklemmer Skrevet 5. november 2023 #38 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Litt på siden, men er du ikke vaksinert? Det første kullet som fikk vaksinen var 25 år i fjor og tallene viser at det rett og slett var 0 tilfeller av kreft blant denne gruppen. Vaksinen virker tydeligvis. Anonymkode: 0bc64...710 Jeg leste også den glad-nyheten på nettet💙 endelig en vaksine som fungerer: www.nrk.no/innlandet/livmorhalskreft-vaksinen-fungerer 1
Bamseklemmer Skrevet 5. november 2023 #39 Skrevet 5. november 2023 Miss91 skrev (9 timer siden): Jeg elsker «sølet» jeg da. Komdom er en fantastisk oppfinnelse, men jeg foretrekker sex uten kondom. Deilig å kjenne at han kommer inni meg ❤️ At du elsker "sølet", og at det er deilig for deg å kjenne at han kommer inni deg, tenker han nok: "Åååh guu så heldig jeg er, som har en sånn hærlig ukomplisert dame" 🥰 Haha, bare mine tanker da, men følelsen er også merkbart mye bedre uten kondom😘💦 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #40 Skrevet 5. november 2023 Mannen og jeg bruker kondom. Elsker det! Vi bestiller gratis fra gratiskondomer.no. Slipper utgiften med hormonell prevensjon og slipper å dra på apoteket, siden de kommer i posten. Elsker at det er han som må gå på do etterpå og tørke av seg og kaste kondomet og jeg kan ligge på senga og slappe av. På p-piller var det omvendt Anonymkode: 4b31b...fe4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå