AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg har trent styrke regelmessig et par måneder, og merker allerede at jeg er sterkere. Jeg kan også se mer magemuskler når jeg strammer magen. Jeg har nok litt overflødig hud på magen og litt fett (?). Er det mulig å få magemuskler som synes i mer avslappet tilstand når jeg har litt løshud? (Ikke mye). Jeg har født 3 barn, er 37 år og har bmi på 21. Tips for å få mer synlige muskler? Jeg spiser sunt og normalt, og skal ikke slanke meg. Anonymkode: 57e0f...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Absolutt! Det er mulig å få mer synlige magemuskler selv om du har litt løshud. I tillegg til styrketrening kan du inkludere øvelser som fokuserer spesifikt på magemusklene, som sit-ups, planke og beinhev. Disse øvelsene hjelper med å stramme og styrke musklene i magen. I tillegg kan du prøve å inkludere litt kardiotrening i rutinen din for å redusere fettprosenten generelt. Husk å være tålmodig, det tar tid å se resultater. Fortsett å spise sunt og trene regelmessig, og du vil gradvis se mer synlige magemuskler. Anonymkode: 3e4dd...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå