AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #41 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er annerledes om de blir kåtet opp. Anonymkode: 777a4...b28 Stemmer ! Når de sitter her fremfor pc`en helt "nøytrale" og klink edru er en ting. Men kom igjen etter noen vinglass og litt oppkåting.... Det har jeg ikke så rent lite erfaring med nemlig 😁 Anonymkode: e8286...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #42 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer ! Når de sitter her fremfor pc`en helt "nøytrale" og klink edru er en ting. Men kom igjen etter noen vinglass og litt oppkåting.... Det har jeg ikke så rent lite erfaring med nemlig 😁 Anonymkode: e8286...d18 Jepp. Anonymkode: 777a4...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #43 Del Skrevet 8. november 2023 Ojojoj, nå er det like før nettet koker Anonymkode: 33038...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 8. november 2023 #44 Del Skrevet 8. november 2023 Halvparten av de som har svart ja er menn som har svart for å "bevise et poeng" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 8. november 2023 #45 Del Skrevet 8. november 2023 hvis ikke jeg husker feil så var pollen, kunne du hatt sex med 20 åring, ikke HAR/VIL du ha(tt) sex med 20 åring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #46 Del Skrevet 8. november 2023 Refreng skrev (2 timer siden): Halvparten av de som har svart ja er menn som har svart for å "bevise et poeng" Hvilket poeng? Anonymkode: 01a55...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. november 2023 #47 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er annerledes om de blir kåtet opp. Anonymkode: 777a4...b28 Som kvinne er jeg drittlei av å ikke bli trodd av menn, men bli møtt med holdninger som det du her skriver. Joda, bare kvinnen er kåt nok, bare mannen er rik nok, bare ditt og datt, alt etter tema. Nå er vel ikke dette en veldig seriøs undersøkelse, for både menn og kvinner som ikke er i målgruppe kan også svare, men jeg er en av dem som svarte nei, og det er uansett hvor kåt jeg skulle være, hvor rik mannen er, om trollmor har lagt sine elleve små troll, eller om månen er i ny eller ne. 20 åringer er guttunger, drittunger, for meg, og jeg krever å bli trodd på det jeg selv inderlig mener og føler. Både angående dette og annet, selv om jeg er kvinne og menn tydeligvis veldig ofte har lyst til å vite bedre enn kvinner hva vi faktisk tenker og mener, om at det "bare" må tilføres et lite element for å snu fullstendig opp ned på hva vi tenker, føler og mener. Det er ufint! Ugreit! Nei, ikke om jeg var sulteforet på sex og aldri så kåt hadde jeg hatt sex med menn som i mine 48- årige øyne er mer barn enn voksen. Jeg tenner kun på menn som er MENN i mine øyne. Uansett! Endret 8. november 2023 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #48 Del Skrevet 8. november 2023 Tja. Kvinne 42 år her. Hvis det er sånn type sex sånn på realitet tv så nei takk. Der homper dem som kaniner. Ikke interessert i slik type sex. Men en ung en som er sulten på å prøve mye er noe annet. Men ikke bare for å tømme seg. Anonymkode: ea0b2...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #49 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg er 40+, og kunne svart ja på spørsmålet slik det er formulert. Som godt voksen har jeg fått et mye mindre snevert syn på sex og lek, og er mye mer fleksibel i forhold til hva jeg trenger og kan unnvære fra en partner. 20-åringer er ikke noen drøm jeg har, men jeg har klart å føle interesse til og med for et par yngre enn det. Det skjuler jeg selvsagt. Hvis spørsmålet var hvor sannsynlig det er at jeg faktisk ville hatt sex med en 20-åring om jeg var singel, ville svaret vært nær null. Men at det finnes ekstremt få som er så bra at de kunne ha en appell til meg til tross for fullstendig forskjellig utgangspunkt, tror jeg. Anonymkode: 3fa8c...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. november 2023 #50 Del Skrevet 8. november 2023 Bombasi skrev (På 3.11.2023 den 19.50): Tipper du finner noen menn (ikke meg) som nok har trykket på JA på vegne av kvinner der... Så ikke les for mye ut av pollen. Det var det første som slo meg også da jeg leste overskriften her 😂 Tror ikke man skal stole for mye på den "undersøkelsen", nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #51 Del Skrevet 8. november 2023 Trolltunge skrev (5 timer siden): Nei, ikke om jeg var sulteforet på sex og aldri så kåt hadde jeg hatt sex med menn som i mine 48- årige øyne er mer barn enn voksen. Jeg tenner kun på menn som er MENN i mine øyne. Uansett Greit nok, men ikke alle kvinner tenker som deg. Nå er denne pollen låst påakkurat 20 år og 50, men hvis man sier menn i 20-årene... Da blir det litt annerledes. Damer i 40-50årene, og menn i 20 åra, hadde jo sex allerede på 80-tallet. Og sikkert før det også. Visse utesteder var jo kjente sjekkesteder for modne damer og yngre menn kjent for det, selv om et var mer skjult før. Så hadde man Kielferja og Danskebåten, der det forgikk litt av hvert. Så at det er noe mindre utbredt nå, tviler jeg på. Anonymkode: e8286...d18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #52 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 20.57): Nei, men det er følelsen av å ha blitt villedet, feil informert. Vær mer ærlige og åpne Anonymkode: d6b3c...0d8 Nei, det er en del av oss totalt uinteressert i. Vi forstår det faktum at seksualitet er mer privat og går ikke rundt og skryter av at vi kunne ha knulla en og annen tyveårene, slik som en del menn gjør. Det er totalt uinteressant. Anonymkode: 8e491...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #53 Del Skrevet 8. november 2023 Bombasi skrev (På 3.11.2023 den 19.50): Tipper du finner noen menn (ikke meg) som nok har trykket på JA på vegne av kvinner der... Så ikke les for mye ut av pollen. Ikke alle mannfolk her inne som tåler resultatene fra pollen. Anonymkode: 8e491...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. november 2023 #54 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Greit nok, men ikke alle kvinner tenker som deg. Nå er denne pollen låst påakkurat 20 år og 50, men hvis man sier menn i 20-årene... Da blir det litt annerledes. Damer i 40-50årene, og menn i 20 åra, hadde jo sex allerede på 80-tallet. Og sikkert før det også. Visse utesteder var jo kjente sjekkesteder for modne damer og yngre menn kjent for det, selv om et var mer skjult før. Så hadde man Kielferja og Danskebåten, der det forgikk litt av hvert. Så at det er noe mindre utbredt nå, tviler jeg på. Anonymkode: e8286...d18 Klar over det, og 20% omtrent sier ja, så klart noen er villig til dette. 2 av 10 er en del også. Jeg vil ikke si at det er få egentlig. Vi andre som sier nei må likevel respekteres for våre holdninger til dette. Det er for ofte menn påstår at vi kvinner liksom ikke vet hva vi mener og står for. Bare de er kåte... Nei overhodet ikke for min del. Jeg har en sønn på 28 år og en på snart 20. Bare tanken er kvalm for meg, og det må jeg og kvinner som føler som meg også få lov til å mene. Selv om 2 av 10 kvinner hadde sagt ja takk, eller hva det nå egentlig er om man hadde hatt en skikkelig undersøkelse. De får gjøre hva de vil for min del, men jeg vet virkelig egen holdning til dette. Selv om jeg altså er kvinne, og noen menn liksom vet bedre, alltid. 😮💨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #55 Del Skrevet 8. november 2023 Trolltunge skrev (7 timer siden): Som kvinne er jeg drittlei av å ikke bli trodd av menn, men bli møtt med holdninger som det du her skriver. Joda, bare kvinnen er kåt nok, bare mannen er rik nok, bare ditt og datt, alt etter tema. Nå er vel ikke dette en veldig seriøs undersøkelse, for både menn og kvinner som ikke er i målgruppe kan også svare, men jeg er en av dem som svarte nei, og det er uansett hvor kåt jeg skulle være, hvor rik mannen er, om trollmor har lagt sine elleve små troll, eller om månen er i ny eller ne. 20 åringer er guttunger, drittunger, for meg, og jeg krever å bli trodd på det jeg selv inderlig mener og føler. Både angående dette og annet, selv om jeg er kvinne og menn tydeligvis veldig ofte har lyst til å vite bedre enn kvinner hva vi faktisk tenker og mener, om at det "bare" må tilføres et lite element for å snu fullstendig opp ned på hva vi tenker, føler og mener. Det er ufint! Ugreit! Nei, ikke om jeg var sulteforet på sex og aldri så kåt hadde jeg hatt sex med menn som i mine 48- årige øyne er mer barn enn voksen. Jeg tenner kun på menn som er MENN i mine øyne. Uansett! Dvs om du av en eller annen grunn bare dro 20-åringer fremover, hadde du aldri hatt sex mer? Anonymkode: 777a4...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. november 2023 #56 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dvs om du av en eller annen grunn bare dro 20-åringer fremover, hadde du aldri hatt sex mer? Anonymkode: 777a4...b28 Ja. Womanizer hadde ordnet det, eller jeg hadde hatt sex med voksne kvinner. Det man ikke tenner på tenner man ikke på. Blir like teit som å spørre deg om du av en eller annen årsak bare dro elefanter eller 90 år gamle menn fremover, ville du da aldri hatt sex mer? Du ville vel ikke hatt sex med noe du absolutt ikke tenner på? (Nå går jeg riktig nok ut fra at du ikke tenner på elefanter eller 90 år gamle menn. Er jo mulig du gjør det.) Slike usannsynlige scenarier synes jeg forøvrig bare blir tåpelig. Det der skjer jo ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #57 Del Skrevet 9. november 2023 Kvinnelige creeps.....wow, visste ikke at de eksisterte Anonymkode: 8f199...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #58 Del Skrevet 12. november 2023 20 åringer?😂. Det er grenseland pedofili. Tanken på å skulle ha sex med en 20 år gammel gutt, er egentlig kun kvalmende. Anonymkode: 400d0...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå