Gå til innhold

20% av eldre kvinner vil ha sex med 20 åringer ifølge poll


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En undersøkelse på KG, kan neppe kvalifiseres som et troverdig resultat. Her kan du juge på deg et nytt liv, om du ønsker. 

Anonymkode: 7fac2...c47

Hahha, ja! Hvordan kan noen ta deg som skrives (eller undersøkes) på KG seriøst? 

Anonymkode: 6000e...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Hahha, ja! Hvordan kan noen ta deg som skrives (eller undersøkes) på KG seriøst? 

Anonymkode: 6000e...d11

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, det er så mange spesielle folk her. Det er ikke oppspinn alt sammen, langt ifra.

Anonymkode: d6b3c...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

I min versjon er unghet foreløpig rundt min egen halv unge alder i slutten av 20 årene, og menn i starten av 30 årene. Andre kvinner på min alder liker dem en del yngre i 20 årene, og damer eldre enn meg prøver seg kanskje på samme menn som meg. 

Jeg syns 20 prosent av dem som stemte var en grei porsjon til å tenke at de liker unghet med tanke på at det er snakk om noen 20+ år yngre. Unghet generelt trenger ikke gå så langt. Hadde pollen vært menn på 25, da hjernen er ferdig utviklet i stor grad har fler kanskje sakt ja. 30 enda fler, siden jeg tror menn på min alder 30+- er det flest kvinner liker utsendet på, spørs på individ selvsagt. Men å bikke 30 ser godt ut på mennesker, du ser de er voksen, men er i fortsatt stor grad segselv utsendemessig før fler og fler alderstegn kommer. 

Anonymkode: 01a55...558

Pollen spør om damer over 40 kunne hatt sex med 20 åringer, ikke 25 åringer eller 29 åringer, men 20 åringer

Anonymkode: d6b3c...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er mange KG-damer som sikkert hadde vært pedofile om de var født som mann. 😂🤪 (Sånn med tanke på hvor lavt noens preferanser går sett opp mot normalen) 

Men ingen er vel overrasket over at det er mange damer på forumet som ikke er helt veljustert sett opp mot normalen. 🤷

Uansett, hadde tatt slike KG undersøkelser med en stor klype salt. 

Anonymkode: eef55...048

Pedofile du liksom 🫣

Hva er normalen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pollen spør om damer over 40 kunne hatt sex med 20 åringer, ikke 25 åringer eller 29 åringer, men 20 åringer

Anonymkode: d6b3c...0d8

Ja, det er 20+ år. Et ekstremt sprang  mentalt og i livserfaring. Det krever en type person for å kunne gjennomføre det, mann eller dame. 

Men jeg svarer at kvinner liker unghet mer enn det som snakkes om. Kanskje ikke så stort sprang jevnt over, men alle ser at en ung sexy mann er en ung sexy mann. 

Anonymkode: 01a55...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, det er så mange spesielle folk her. Det er ikke oppspinn alt sammen, langt ifra.

Anonymkode: d6b3c...0d8

Nei det tror ikke jeg heller 🤭🫣.

Oppspinn eller sukkerspinn? 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Irak said:

Pedofile du liksom 🫣

Hva er normalen da? 

For å gjøre det kort og generaliserende. Det normale for kvinner er å ville ha noen på røflig lik alder som en selv. 

Det normale for menn er ei som er ung og fertil.

Hadde menn gått 10-20++ år under normalen så kan du jo selv tenke deg til hvilken alder mange hadde havnet på. 💀

Anonymkode: eef55...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For å gjøre det kort og generaliserende. Det normale for kvinner er å ville ha noen på røflig lik alder som en selv. 

Det normale for menn er ei som er ung og fertil.

Hadde menn gått 10-20++ år under normalen så kan du jo selv tenke deg til hvilken alder mange hadde havnet på. 💀

Anonymkode: eef55...048

Da er ikke jeg normal tror jeg her.

Ser mest etter kjemi og egenskaper.

Alder er ikke så viktig for meg ihvertfall.

Litt interesser også selvfølgelig.

Så sånn sett så har jeg ikke så høye krav tror jeg 🤭.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg svarer at kvinner liker unghet mer enn det som snakkes om. Kanskje ikke så stort sprang jevnt over, men alle ser at en ung sexy mann er en ung sexy mann. 

Anonymkode: 01a55...558

Å allikevel sier 80% av eldre kvinner at de ikke vil ha sex med dem. Hvorfor? Hvorfor er ikke tallene de samme som hos mennene? Og hva er det som foregår i hodene til de eldre kvinnene som faktisk vil ha sex med unge menn?

Anonymkode: d6b3c...0d8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Irak said:

Da er ikke jeg normal tror jeg her.

Ser mest etter kjemi og egenskaper.

Alder er ikke så viktig for meg ihvertfall.

Litt interesser også selvfølgelig.

Så sånn sett så har jeg ikke så høye krav tror jeg 🤭.

Du kan kanskje fortelle de som tror det er tull at det ikke er det

Anonymkode: d6b3c...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nok mye av det som fortelles i tråden du nevner hentet fra fantasien, så en bør nok ta det med en klype salt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, herzeleid said:

Nå er nok mye av det som fortelles i tråden du nevner hentet fra fantasien, så en bør nok ta det med en klype salt. 

Regner med det meste er sant

Anonymkode: d6b3c...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 20.55):

Fordi vi hører aldri om damene. All vet at menn er pervs, det er mye mer interessant med damer som fremstår som mer "ordentlige og moralske"

Anonymkode: d6b3c...0d8

Om alle menn er pervs, er vel det slik naturen har utstyrt dem?

Anonymkode: 777a4...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det ikke for når jeg ser på en 20 år gammel gutt så ser jeg bare en guttunge.  Ikke attraktivt overhodet.  Og det bør de heller ikke være for noen som er dobbelt så gamle.  Det er creepy. 

Anonymkode: f8db0...777

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 22.58):

Jeg forstår det ikke for når jeg ser på en 20 år gammel gutt så ser jeg bare en guttunge.  Ikke attraktivt overhodet.  Og det bør de heller ikke være for noen som er dobbelt så gamle.  Det er creepy. 

Anonymkode: f8db0...777

Så to mennesker må være på ca lik alder for å finne den andre attraktiv altså. Pussig.

Anonymkode: d2172...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

100% av eldre menn vil ha sex med 20-åringer. Selv de som prøver å være moralister blant andre fordi de vet de ikke har sjangs på noen. 

Anonymkode: c18a7...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 80% av eldre kvinner ikke vil ha sex med yngre menn.

Anonymkode: b77f8...929

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 19.48):

Deilig deilig det da. Bare å nyte. Husker da jeg var 20 og elsket med en moden kvinne på 40+. Får det fortsatt til å krible i hele kroppen 😀

Livet er for kort

Anonymkode: 71bfa...967

Enig !   

Husker min første modne, 52 år når  jeg var 24.  🤩 Måtte love å komme tilbake, så noen kvinner liker det veldig godt  😜              Hun hadde bare hatt "gubbesex" siden hun skilte seg fra sin tørrpinn til ex-mann   😁    

Anonymkode: e8286...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men 80% av eldre kvinner ikke vil ha sex med yngre menn.

Anonymkode: b77f8...929

Er annerledes om de blir kåtet opp.

Anonymkode: 777a4...b28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...