AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Når man hører om folk som bor hjemme til de er langt oppe i 30 årene, så er det nesten alltid menn. Hva er grunnen til dette? Anonymkode: 7ffb6...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 De fleste kvinner vil bort fra moren sin så fort som mulig, det vil ikke menn. Anonymkode: 887af...09b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spissrotte Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 En av årsakene kan vel tenkes å være at kvinner er mye ungre når de flytter sammen med partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Del Skrevet 30. oktober 2023 Latskap, tafatthet, liker å søle bort pengene sine på søplemat og bil, gidder ikke jobbe nok til å forsørge seg selv. osv Anonymkode: 4770b...fa5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 30. oktober 2023 #5 Del Skrevet 30. oktober 2023 Menn er generelt uselvstendige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. oktober 2023 #6 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg flyttet hjem til mine skrantende foreldre når jeg var i 20 årene etter 15 påtvugne år borte fra dem var mitt fars hus og jeg var arvtaker til dette huset så det ble bare sånn mor ruslet når jeg var 23 år hun ble 58 år og pappa endte på sykehjem i 2018 så noen måtte jo også ta seg av kattene vi fikk i 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jakterpåidioter Skrevet 30. oktober 2023 #7 Del Skrevet 30. oktober 2023 De har gratis hushjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg som kvinne flyttet fra min mor da jeg var 21 år. og er nå i 40 årene. Men jeg kjenner noen menn som er over 50 år og dem bor hos foreldrene ennå. Men det er psykiske lidelser i bildet så dem er uføre. Så derfor klarer dem ikke bo alene. Men lurer på hva som skjer når foreldrene dør. Anonymkode: 0fa6c...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. oktober 2023 #9 Del Skrevet 30. oktober 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg flyttet hjem til mine skrantende foreldre når jeg var i 20 årene etter 15 påtvugne år borte fra dem var mitt fars hus og jeg var arvtaker til dette huset så det ble bare sånn mor ruslet når jeg var 23 år hun ble 58 år og pappa endte på sykehjem i 2018 så noen måtte jo også ta seg av kattene vi fikk i 2006 Trist å høre. Både at du ikke kunne vokse opp hjemme, og at du mistet/ mister de så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 31. oktober 2023 #10 Del Skrevet 31. oktober 2023 Spesielt i dag kan det være økonomiske årsaker. Hvertfall hvis man er ufør Vi burde ikke mobbe eller snakke stygt om dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #11 Del Skrevet 31. oktober 2023 For å flytte hjemmefra trenger du litt resurser som enten kan skaffes ved å være driftig på egenhånd eller å samarbeide med andre i et kollektiv eller flytte sammen en partner. Om en mann er resurssvak vil han i beste fall kun få hjelp av sine foreldre og det er minste motstands vei å bli boende hjemme. Han vil ha større vanskeligheter med å finne en partner å flytte sammen og det blir en ond sirkel. Om ei dame er resurssvak har hun flere sosiale muligheter for det er ingen sosial forventning i at hun skal fikse alt, og hennes muligheter for å finne en partner å samarbeide med er større. Anonymkode: 3863c...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå