Gå til innhold

Kreves mindre innlegg for å få medlems titler?


Cid

Anbefalte innlegg

Hei lurte på om dere kunne oppdatert tråden om medlemstitler nå når det kreves mindre for å få titlene? Jeg ble for eksempel bronsemedlem nå nylig trass i at jeg er et godt stykke unna 15.000 innlegg. Sånn er det med alle titlene, hadde vært kjekt om tråden ble oppdatert til slik det er nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må jeg nok undersøke hva som har skjedd, for bronsemedlem krever fortsatt 15.000 innlegg ifølge systemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (1 minutt siden):

Her må jeg nok undersøke hva som har skjedd, for bronsemedlem krever fortsatt 15.000 innlegg ifølge systemet.

Jeg har opplevd i en lang tid nå å få titler en god del i forveien, lurer på hvordan det kan ha endt opp med å skje :klo: Antar det ikke bare gjelder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme nylig 😊 Fikk ny tittel, men jeg har ikke oppnådd antall innlegg som følger med tittelen. Noe jeg også opplevde forrige gang jeg oppnådde nytt nivå.

Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (På 1.11.2023 den 13.51):

Jeg opplevde det samme nylig 😊 Fikk ny tittel, men jeg har ikke oppnådd antall innlegg som følger med tittelen. Noe jeg også opplevde forrige gang jeg oppnådde nytt nivå.

Elaine Marley, mod.

Merkelig dette 🧐 Klager ikke over å få titler tidlig altså 😅 bare lurer på hva det eksakte antallet for å få titler er nå per dags dato.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver fortsatt å finne ut konkret hva som kreves for at man skal gå opp i rang. Systemet skriver ikke innlegg, men poeng, men jeg fant også en annen teller inne som kan ha bidratt til at den gikk opp om man f.eks redigerte sitt eget innlegg. Denne er nå fjernet og jeg skal se over på nytt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Forumansvarlig skrev (På 6.11.2023 den 10.13):

Jeg prøver fortsatt å finne ut konkret hva som kreves for at man skal gå opp i rang. Systemet skriver ikke innlegg, men poeng, men jeg fant også en annen teller inne som kan ha bidratt til at den gikk opp om man f.eks redigerte sitt eget innlegg. Denne er nå fjernet og jeg skal se over på nytt. 

Har det blitt funnet ut noe om dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Har det blitt funnet ut noe om dette? :)

Ikke enda nei, det kommer ann på hva som utløser poengene, jeg tror jeg har forhindret slik at det skal bli feil videre i hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er fortsatt slik her, jeg har 17 374 innlegg og det står at det er 1405 til neste rang noe som vil bety at jeg får tittelen Bosatt på innlegg nummer 18 779 fremfor på innlegg nummer 20 000. Skjønner ingenting her :klo: om det er slik det blir fremover så synes jeg at dere burde oppdatere tråden om medlemstitler slik at folk blir oppdatert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Er fortsatt slik her, jeg har 17 374 innlegg og det står at det er 1405 til neste rang noe som vil bety at jeg får tittelen Bosatt på innlegg nummer 18 779 fremfor på innlegg nummer 20 000. Skjønner ingenting her :klo: om det er slik det blir fremover så synes jeg at dere burde oppdatere tråden om medlemstitler slik at folk blir oppdatert. 

Hei.

Dette er ikke noe som skyldes en feilinnstilling i programvaren. Poengene du samler nå er for posting av innlegg/oppretting av tråder, og ikke redigering sånn som tidligere.

På grunn av poengene du allerede har samlet ligger du foran den aktuelle innstillingen for rangprogresjon, noe som gjør at det for deg (og mange andre) kreves mindre poeng enn det som står oppgitt i Informasjon om medlemstitler for å klatre opp i rangstigen.

En manuell justering av poengene dine kan gjøres, noe du kan kontakte administrator for å håndtere i Private henvendelser til administrator.

Rhodiola, adm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (7 timer siden):

Hei.

Dette er ikke noe som skyldes en feilinnstilling i programvaren. Poengene du samler nå er for posting av innlegg/oppretting av tråder, og ikke redigering sånn som tidligere.

På grunn av poengene du allerede har samlet ligger du foran den aktuelle innstillingen for rangprogresjon, noe som gjør at det for deg (og mange andre) kreves mindre poeng enn det som står oppgitt i Informasjon om medlemstitler for å klatre opp i rangstigen.

En manuell justering av poengene dine kan gjøres, noe du kan kontakte administrator for å håndtere i Private henvendelser til administrator.

Rhodiola, adm.

Skjønner ikke helt, hva mener du med at det ikke gjelder redigering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 timer siden):

Skjønner ikke helt, hva mener du med at det ikke gjelder redigering?

Det jeg tenker på er dette som Forumansvarlig trekker frem i #7, det er ingen andre handlinger enn posting som gir poeng.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rhodiola skrev (11 minutter siden):

Det jeg tenker på er dette som Forumansvarlig trekker frem i #7, det er ingen andre handlinger enn posting som gir poeng.

Rhodiola, adm.

Ah. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (På 19.12.2023 den 9.46):

Hei.

Dette er ikke noe som skyldes en feilinnstilling i programvaren. Poengene du samler nå er for posting av innlegg/oppretting av tråder, og ikke redigering sånn som tidligere.

På grunn av poengene du allerede har samlet ligger du foran den aktuelle innstillingen for rangprogresjon, noe som gjør at det for deg (og mange andre) kreves mindre poeng enn det som står oppgitt i Informasjon om medlemstitler for å klatre opp i rangstigen.

En manuell justering av poengene dine kan gjøres, noe du kan kontakte administrator for å håndtere i Private henvendelser til administrator.

Rhodiola, adm.

Det går fint at det er slik det er nå :) Var bare nysgjerrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...