Gå til innhold

Maskorama 2023

Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonymeeee said:

Joa men det kan være et hint til stemmeskuespiller.. bare en taktikk herfra 

Veldig rart at de gir så mye oppmerksomhet til at de er to da 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når 55% av folket tror det er Christopher Robin Omdahl, så sier det kanskje litt om hvor enkelt det har vært i år. 🤔

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (1 minutt siden):

Vel, når 55% av folket tror det er Christopher Robin Omdahl, så sier det kanskje litt om hvor enkelt det har vært i år. 🤔

Jau, trodde tidligere det kunne være Ramm for den gutteaktige stemmen, men ble etterhvert overbevist om at det var Omdahl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (2 minutter siden):

«Folk» gjetter jo ofte det som blir foreslått fra panelet da

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (3 minutter siden):

Absolutt HELT enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (Akkurat nå):

raske briller henvendte seg til dusørjegerne

Ja, selvsagt. Det gir jo faktisk ganske mye mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (Akkurat nå):

Ja, selvsagt. Det gir jo faktisk ganske mye mening. 

Trodde først det hinta til Ramm, men Ramm har vunnet MGPjr, så da kunne d ikke være ham. Det var det eneste som gjorde at jeg bytta om fra Ramm til Omdahl. MEN jeg har byttet om på de flere ganger da🤦🏼‍♂️😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rosemarin skrev (43 minutter siden):

«Folk» gjetter jo ofte det som blir foreslått fra panelet da

Det har du sikkert helt rett i. Og når alle de tre i panelet mener at Spirrevippen er Linnea Myhre, så tipper jeg at vi kommer over 55% når Spirrevippen blir stemt ut.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymeeee skrev (58 minutter siden):

Syns dette året er lett ass

Ja, merkelig at det går den veien. Klart letteste sesong, de siste sju hadde vel se fleste etter noen dager. Eneste som er litt spennende er første kvelden, ellers har det ikke vært noen med seriøse diskusjoner om hvem det kan være.

Robert Stoltenberg har ellers ikke skjønt rollen sin, altfor ivrig til å vise at han vet hvem som «skjuler seg» bak maska. De to andre litt flinkere til å komme med falske tips.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KTK skrev (På 12.11.2023 den 9.25):

Husker ikke om det er nevnt tidligere, men vet Silje hvem som er i maskene når den skal tas av? Eller er hun like overrasket som alle andre? 😀

Hun vet ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jeg hørte Linnea Myhre i dag, men det kan like gjerne være fordi jeg har lest det så mange ganger. 

Alt stemmer for meg med at katten er Kevin Vågenes, bortsett fra bevegelsene hans på scenen, de kræsjer med Kevin for min del, som ikke trenger å bety noe som helst. 

Han kan synge, og var på Idol-audition da han gikk på videregående, men gikk ikke videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er tallene som vi fikk av Spøkelset:

(Charlotte Frogner er for øvrig født 9. april 1981)

...

0Spokelset06.jpg

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

publikum som er ringside i tv sendingen er jo barn opp til 13 år med foreldre, så dette er påtenkt barn og bidra til deres aktivitet og hjerne tenkning. Men så er vel konseptet kjøpt fra utlandet. Så manuskriptet er jo allerede klart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (7 timer siden):

Synes jeg hørte Linnea Myhre i dag, men det kan like gjerne være fordi jeg har lest det så mange ganger. 

Alt stemmer for meg med at katten er Kevin Vågenes, bortsett fra bevegelsene hans på scenen, de kræsjer med Kevin for min del, som ikke trenger å bety noe som helst. 

Han kan synge, og var på Idol-audition da han gikk på videregående, men gikk ikke videre. 

Jeg ser Kevin Vågenes i bevegelsene. Spesielt at han holder den ene armen opp når han synger. Syns jeg har sett det i klipp der han synger tidligere. Syns også måten han på en måte setter den ene foten litt «frem» minner om han.

stemmen ligner også og han kan synge. Var med på Beat for beat i 2019 og synger veldig bra. Tipper at han med hjelp av sangpedagog har steppet opp et ekstra hakk på syngingen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...