Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
melatonin skrev (15 minutter siden):

Sorry, men Frøya var Ingrid Gjessing Linhave. :jepp:

Vent du har jo helt rett 😖

Tenk at man kan glemme så fort, men nå husker jeg det når du sier det 😊

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (På 27.11.2023 den 16.00):

Det har aldri blitt gjettet så høyt som 48% i noen tidligere sesonger før man var i finalen, og her er vi bare på livesending 3.

Nå må det i dette tilfellet gjøres et visst unntak ettersom dette var en duo. Sammenligning med tidligere resultat av deltagere alene blir som epler og, tja.. pærer vokser også på trær, så poteter? Det snevrer feltet betraktelig, og hintene gjorde det feltet enda mindre. Så kan man argumentere for at det var for tydelige hint for tidlig, men det skal jo passe den jevne tv-seer som neppe legger like mye innsats i det som de mest iherdige av oss. I tillegg kommer det jo an på hvem som takker ja til å delta når NRK spør.

• Liker 8
Skrevet

Stille før stormen? 😀

Er vel ikke noen "storm" når folk flest tror de vet hvem som er bak maskene, blir uansett artig å se hva de har med seg som "medbrakt gjenstand". Blir det da enda klarere eller blir det forvirrende? Den som venter får se, som man sier.

Skrevet

igjen skal man pine seg igjennom med at dommerne skal leke med forskjellige kandidater bak masken. Det mest komiske i dag blir vel hvilke påfunn de finner på i dag, selvsagt er de der kun for underholdningens skyld. De er betalt for å få mange tv tittere, for at kanalen skal sikre sin inntekt. 

Selv kvinnelige dommeren egentlig avslørte seg så voldsomt i hennes prestisje jag mot både tv tittere og dommer panelet. 

Så får vi se om det er masken som skaper mest underholdningen eller sangstemme som kommer til å gå helt til topps. 

Skrevet

jeg tror den som ryker ut er den som alle vet hvem er... det er lettere å få dem fjernet også får man kommet i mål dem den som er den mest usikre. Men siden alle hintene er så enkle og alle kan faktisk etter første sending finne ut hvem som er bak masken, så ender det med at dette programmet er definert for barn opp til 12 år. 

• Liker 1
Gjest Ordsmed
Skrevet

Kanskje de som nå har lagt Maskorama for hat kan forlate tråden, så det ikke blir så innmari negativ stemning her inne?

Åtteåringen og jeg synes begge at dette fortsatt er veldig gøy og gleder oss masse. 😊

Skrevet
Ordsmed skrev (6 minutter siden):

Kanskje de som nå har lagt Maskorama for hat kan forlate tråden, så det ikke blir så innmari negativ stemning her inne?

Åtteåringen og jeg synes begge at dette fortsatt er veldig gøy og gleder oss masse. 😊

Enig ☺️☺️

• Liker 3
Skrevet
Kleenex skrev (På 25.11.2023 den 22.10):

Noen som tror at Sigrid Raabe er Romvesenet? Stemmen likner så veldig synes jeg. 

JA! Jeg er så sikker på dette. Jeg har ikke fulgt med på hintene, men den stemmen kjenner jeg. Det må være Sigrid. Var veldig overrasket når ingen av dommerne nevnte det for for meg var det så åpenbart. Tror du ikke på meg, hør på videoene på youtube frem og tilbake. HELT likt!

Skrevet

Silje er nydelig, og vanligvis lekkert antrukket,  men i dag har ikke stylisten vært helt heldig,  synes jeg... 😳

• Liker 7
Skrevet (endret)

Silje er rett og slett hot. Alle gutters drøm. 

Endret av Egenskap
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Okei, nå er det helt sikkert hvem pusen er 😂🤪 Kofferten med Los Angeles på? Kevin Vågenes har bodd der. 

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 6
Skrevet
SUPERMIRI skrev (Akkurat nå):

Okei, nå er det helt sikkert hvem pusen er 😂🤪 Kofferten med Los Angeles på? Kevin Vågenes har bodd der. 

trenger han turutstyr, og har han ikke landet på beina?

Skrevet (endret)

Jeg er enig i at kattepus kan være Kevin, men også Christian Ingebrigtsen  😸

Endret av kahaki
Skrevet

Jan Thomas har vært i Amerika ( overdammen ) og turutstyr og ikke lande på beina kan være når han prøvde seg i 71 grader nord ?

Skrevet
Bingo Bongo skrev (5 minutter siden):

Silje er nydelig, og vanligvis lekkert antrukket,  men i dag har ikke stylisten vært helt heldig,  synes jeg... 😳

Ja😂 ikke mye glam i kveld! 

• Liker 1
Skrevet
Egenskap skrev (1 minutt siden):

trenger han turutstyr, og har han ikke landet på beina?

Han var med på tur med dag Otto, og han brakk ryggen når han falt på ski i programmet. 

• Liker 1
Skrevet
FruR skrev (1 minutt siden):

Jan Thomas har vært i Amerika ( overdammen ) og turutstyr og ikke lande på beina kan være når han prøvde seg i 71 grader nord ?

kan virke som det er kevin vågenes. 

Da er vel gjetteleken over?

• Liker 1
Skrevet

svirresvippen var molde jenta?

Skrevet

Kevin kan jo tydeligvis ALT om det er han! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...