Tryllatrill Skrevet 25. november 2023 #1081 Del Skrevet 25. november 2023 NordicViking skrev (14 minutter siden): Jeg får det samme. Gir ingen mening. 🤓 Har magedanskostyme og gleder meg kjemi kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 25. november 2023 #1082 Del Skrevet 25. november 2023 Spøkelset luktet på ei rose i dagens video. Jeg vet ikke om det har noe med dette hintet å gjøre, men TV-serien 'Hvaler' - hvor Charlotte Frogner spiller hovedrollen - ble i 2009 nominert til prisen Rose d'Or. Eller Gullrosen som den heter på norsk. Den vant ikke. (VG) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 25. november 2023 #1083 Del Skrevet 25. november 2023 neon_sun skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner familien til en av de anntatte deltagerene og de har vært komplett umulig å få snakket med etter maskorama begynte 😂 tar det som en solid bekreftelse på at jeg og mange andre i tråden her har rett 😁 Hvilken av figurene snakker vi om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. november 2023 #1084 Del Skrevet 25. november 2023 Tryllatrill skrev (20 minutter siden): Er nettsiden treig for alle? Hos meg står den fremdeles på låste svar og ingen avsløring. Selv om jeg laster på nytt og på nytt. Her også. Drit irriterende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryllatrill Skrevet 25. november 2023 #1085 Del Skrevet 25. november 2023 Tryllatrill skrev (3 minutter siden): Har magedanskostyme og gleder meg kjemi kr Har magedanskostyme og gleder meg ikkje mr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. november 2023 #1086 Del Skrevet 25. november 2023 Fikk litt vondt av Katrine Moholt som virket utrolig ukomfortabel med å vise svett maskefjes og ikke fresht fikset som til vanlig… tolket det slik da hun febrilsk stod og dro ut flettene..😔 23 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 25. november 2023 #1087 Del Skrevet 25. november 2023 KTK skrev (20 minutter siden): Hvilken av figurene snakker vi om da? Katten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 25. november 2023 #1088 Del Skrevet 25. november 2023 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Fikk litt vondt av Katrine Moholt som virket utrolig ukomfortabel med å vise svett maskefjes og ikke fresht fikset som til vanlig… tolket det slik da hun febrilsk stod og dro ut flettene..😔 La merke til det samme 😳 (beklager to poster etter hverandre her) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 25. november 2023 #1089 Del Skrevet 25. november 2023 Maskorama er ikke like gøy i år syns jeg. De andre sesongene har vært fulle av spekulasjoner og engasjement, og folk har vridd og vendt på alle hint. Hintene har vært tvetydige og finurlige, og vi har i stor grad måttet ta kjendisen på stemmen. I år er det altfor mange konkrete hint som punkterer spenningen. Podcasten til Sara Natasja Melby er borte, antakelig fordi det ikke hadde vært så mye for henne å spekulere i. Gjettekonkurransen i VG er også borte. Hvis panelet i Maskorama skulle gjettet seriøst, som flere av dere her inne antyder, så hadde det ikke vært noe underholdning igjen. Panelets oppgave er å lansere navn, og å få i gang diskusjoner, dette med et stort glimt i øyet. Maskorama er tross alt et underholdningsprogram, laget kun for moro skyld, og ikke et nytt Åsted Norge. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 25. november 2023 #1090 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Arne Tiholt skrev (1 time siden): Dere mener jo at svarene kan være løgn. Katta liker jo ikke pepsi max Mener Kevin Vågenes har sagt i intervju en gang at liker er en underdrivelse, fordi han elsker Pepsi Max. Skal vi være litt romselige med hintene så blir det jo derfor «feil» å si at han bare liker Pepsi Max, fordi han elsker det jo, er avhengig, det er noe han må ha. Alle andre hint og stemme peker dessuten mot Kevin Vågenes. Hjemme i familien har vi sett mye på Kollektivet, Jul i Blodfjell, Mellom bakkar og berg, kan vel si at jeg har «vokst opp» med Kevin Vågenes på TV-skjermen, og i dag kommenterer mamma når vi så på Maskorama «I dag kan jeg tydelig høre stemmen til Kevin», og hun er ikke alene om det. Var det vi alle hørte hjemme iværtfall, og vi har sett mye på Kevin Vågenes oppgjennom. Så her tror jeg katten tok en slu finte, for å prøve og få oss bort fra ham, siden alle vet jo at Kevin Vågenes elsker Pepsi Max, han drikker jo 3L om dagen har han sagt i intervju Endret 25. november 2023 av Blueberrymuffin 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 25. november 2023 #1091 Del Skrevet 25. november 2023 2 minutter siden, Blueberrymuffin said: Mener Kevin Vågenes har sagt i intervju en gang at liker er en underdrivelse, fordi han elsker Pepsi Max. Skal vi være litt romselige med hintene så blir det jo derfor «feil» å si at han bare liker Pepsi Max, fordi han elsker det jo, er avhengig, det er noe han må ha. Alle andre hint og stemme peker dessuten mot Kevin Vågenes. Hjemme i familien har vi sett mye på Kollektivet, Jul i Blodfjell, Mellom bakkar og berg, kan vel si at jeg har «vokst opp» med Kevin Vågenes på TV-skjermen, og i dag kommenterer mamma når vi så på Maskorama «I dag kan jeg tydelig høre stemmen til Kevin», og hun er ikke alene om det. Var det vi alle hørte hjemme iværtfall, og vi har sett mye på Kevin Vågenes oppgjennom. Så her tror jeg katten tok en slu finte, for å prøve og få oss bort fra ham, siden alle vet jo at Kevin Vågenes elsker Pepsi Max, han drikker jo 3L om dagen har han sagt i intervju Off topic, men han virker utrolig trashy. Pepsimax obsession er low brow, ikke cute. Morsom er han heller ikke. Så første sesong av kolleltivet høsten 2011. Husker han sang i en Celine Dion sketsj; hørtes ikke helt bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 25. november 2023 #1092 Del Skrevet 25. november 2023 FruR skrev (56 minutter siden): Noen som fikk med seg bokstavhint fra spirrevippen? Venta på en ny bokstav derfra i dag. Men så ingen . De eneste bokstavene jeg så var skiltet hvor det sto 'Utgang'. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 25. november 2023 #1093 Del Skrevet 25. november 2023 NordicViking skrev (4 minutter siden): De eneste bokstavene jeg så var skiltet hvor det sto 'Utgang'. ... Det står det på Stubbesnurr på Tusenfryd til vanlig også. Forblyelsespark er et stort hint til Linnéa Myhre. Hun elsker det, og var på en stor park i USA på bryllupsreise i sommer. Six flags? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 25. november 2023 #1094 Del Skrevet 25. november 2023 missmcbeal skrev (2 timer siden): Jeg har ikke peiling på hvem Romvesenet er, men hun synger veldig fint. Høres jo ut som en sanger i dag? Annika Momrak. Hun synger fint, men ingen sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhs Skrevet 25. november 2023 #1095 Del Skrevet 25. november 2023 Kleenex skrev (1 time siden): Noen som tror at Sigrid Raabe er Romvesenet? Stemmen likner så veldig synes jeg. Hun er på turné nå. Er ganske sikker på at hun har konsert samtidig som maskorama 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 25. november 2023 #1096 Del Skrevet 25. november 2023 Er det epler eller gresskar som ligger på bakken i skogen der Spøkelset går? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. november 2023 #1097 Del Skrevet 25. november 2023 Føler "alle" vet hvem som har vært i disse kostymene siden første episode. Som noen sa over: Dette er ikke like gøy. De kan like gjerne synge med maska av. Vi vet hvem de er! Ingen av de som har mistet maska har vært en overraskelse. Enten har jeg lest det på X eller hørt det andre steder,eller funnet det ut selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 25. november 2023 #1098 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) I videoen til Skilpadda ser vi tallene 6, 10 og 7 risset inn i et tre. Det kan være et hint til 'Kompani Lauritzen', der Christopher Robin Omdahl var kompanirekrutt 67. Skilpadda sier også følgende: "Jeg har båret tyngre enn dette, men det varte ikke så lenge". Det kan være et hint til at Omdahl ble en av de første som røk ut av 'Kompani Lauritzen' i sesong 4. Omdahl sliter med astma, og han fikk kjørt seg ganske hardt under innspillingen. (VG) (Se og Hør) Ellers hører det med til historien at dommer Tete Lidbom var med i samme sesong av 'Kompani Lauritzen'. ... Endret 25. november 2023 av NordicViking 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 25. november 2023 #1099 Del Skrevet 25. november 2023 Kleenex skrev (1 time siden): Noen som tror at Sigrid Raabe er Romvesenet? Stemmen likner så veldig synes jeg. Etter alle hintene tidligere og i dag med chili, er det jo ingen tvil om at det er Annika Momrak. Det er tydelig å se her inne også at Maskorama ikke fenger like mye i år, da det har vært for tydelige hint, tidligere har tråden her nærmest ekspoldert etter sending, nå er det bare sånn.... meh.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 26. november 2023 #1100 Del Skrevet 26. november 2023 (endret) ville vært mer behagelig om nrk sendte sin program til Sverige, og Norge kunne gjette til svenske maskorama. Nrk versjon for Norge blir for lett. Lett fordi det kunne holdt med ett program. Endret 26. november 2023 av Egenskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå