Gå til innhold

Maskorama 2023

Tradegy

Anbefalte innlegg

Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Lyst å hive inn litt spenning, når spøkelset synger, men hånddukken er jo helt klar en egen stemme.

Kan det være to personer på spøkelset, Charlotte Frogner og en til?

Jeg begynner nesten å lure, det hadde jo vært en fin twist som hadde fått inn litt mer spenning.

Og når Robert Stoltenberg spør, svare lille spøkelse, men plutselig sier store spøkelset «nei». 

Noen som har noen tanker rundt dette?

At Robert Stoltenberg klarte å sette sammen rebusen var imponerende, elsker Robert Stoltenberg 🤩

Synest det kunne minne litt om stemmen til Vidar Magnussen/Jonas fra Side om Side. Det hadde jo gitt mening. Men kan være Frogner som også gjør til stemmen sin.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Komisk hvordan ingen av dommerne sier Linnea Myhre, men kommer med andre vage forslag som ikke stemmer med hintene engang.

Blir nesten for dumt med de gjettene til dommerne hvor de skal prøve å bevare spenningen 😂

Hva mener du de bør gjøre? Lese høyt fra kvinneguiden og spolere alt?

De gjettet Linnea Myhre tidligere uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang var jeg 100% sikker på at Spirrevippen va Linnea, men nå lurer jeg også på om det ikke kan være Nereng. Stemmer hintene med henne? Eller skal man bare drite i hintene?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Tete avslørte jo Mads Hansen sist. 

Ja, det er jo sant 🙂 Likevel føler jeg at han altfor ofte slenger ut navn som han nærmest vet er feil, ikke galt i å ha feil, men det føles for tilgjort til tider, en kollega fra P3 med pisk osv....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missmcbeal skrev (2 minutter siden):

Synest det kunne minne litt om stemmen til Vidar Magnussen/Jonas fra Side om Side. Det hadde jo gitt mening. Men kan være Frogner som også gjør til stemmen sin.

Tenker det skal etterligne hunden Feng fra Side om Side? Hun pratet jo alltid på vegne av hunden. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LisbethBerg skrev (1 minutt siden):

Tenker det skal etterligne hunden Feng fra Side om Side? Hun pratet jo alltid på vegne av hunden. 

Tenker det samme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøkelset må jo være Charlotte, stemmen er i hvert fall veldig lik slik hun sang i Side om Side. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sovushka said:

Kattepusen gjør meg smågal. Jeg tar ingen av hintene.. hvem er det...

Noen tilknyttet The Voice, siden The Voice hånda var i en av introene til katta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer fortsatt ikke plassere Linnea på spirrevippen, men kan ikke være Nereng heller ? Hun liker vel å bake? Som spirrevippen sa nei til..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Arne Tiholt skrev (2 minutter siden):

Noen tilknyttet The Voice, siden The Voice hånda var i en av introene til katta

Kevin Vågenes har vært programleder for programmet.

Endret av Løkbolle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LisbethBerg skrev (2 minutter siden):

Ja minispøkelset er nok også et hint til Feng, men i Side om Side så snakker ikke Feng med egen stemme, Celine snakker til hunden, lener seg inn, også gjentar hun det hunden "sier".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...