missmcbeal Skrevet 25. november 2023 #961 Del Skrevet 25. november 2023 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Lyst å hive inn litt spenning, når spøkelset synger, men hånddukken er jo helt klar en egen stemme. Kan det være to personer på spøkelset, Charlotte Frogner og en til? Jeg begynner nesten å lure, det hadde jo vært en fin twist som hadde fått inn litt mer spenning. Og når Robert Stoltenberg spør, svare lille spøkelse, men plutselig sier store spøkelset «nei». Noen som har noen tanker rundt dette? At Robert Stoltenberg klarte å sette sammen rebusen var imponerende, elsker Robert Stoltenberg 🤩 Synest det kunne minne litt om stemmen til Vidar Magnussen/Jonas fra Side om Side. Det hadde jo gitt mening. Men kan være Frogner som også gjør til stemmen sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 25. november 2023 #962 Del Skrevet 25. november 2023 7 minutter siden, Blueberrymuffin said: Komisk hvordan ingen av dommerne sier Linnea Myhre, men kommer med andre vage forslag som ikke stemmer med hintene engang. Blir nesten for dumt med de gjettene til dommerne hvor de skal prøve å bevare spenningen 😂 Hva mener du de bør gjøre? Lese høyt fra kvinneguiden og spolere alt? De gjettet Linnea Myhre tidligere uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 25. november 2023 #963 Del Skrevet 25. november 2023 missmcbeal skrev (6 minutter siden): Sang ikke Celine Kopperud denne i sesongavslutningen? Det er iallfall fortsatt ikke tvil om at det er Charlotte Frogner. https://tv.nrk.no/serie/side-om-side/sesong/10/episode/11/avspiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 25. november 2023 #964 Del Skrevet 25. november 2023 Forrige gang var jeg 100% sikker på at Spirrevippen va Linnea, men nå lurer jeg også på om det ikke kan være Nereng. Stemmer hintene med henne? Eller skal man bare drite i hintene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 25. november 2023 #965 Del Skrevet 25. november 2023 Håper det er kevin ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 25. november 2023 #966 Del Skrevet 25. november 2023 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Tete avslørte jo Mads Hansen sist. Ja, det er jo sant 🙂 Likevel føler jeg at han altfor ofte slenger ut navn som han nærmest vet er feil, ikke galt i å ha feil, men det føles for tilgjort til tider, en kollega fra P3 med pisk osv.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisbethBerg Skrevet 25. november 2023 #967 Del Skrevet 25. november 2023 missmcbeal skrev (2 minutter siden): Synest det kunne minne litt om stemmen til Vidar Magnussen/Jonas fra Side om Side. Det hadde jo gitt mening. Men kan være Frogner som også gjør til stemmen sin. Tenker det skal etterligne hunden Feng fra Side om Side? Hun pratet jo alltid på vegne av hunden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 25. november 2023 #968 Del Skrevet 25. november 2023 Karpedam… er pus en av gutta fra Karpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 25. november 2023 #969 Del Skrevet 25. november 2023 Første jeg tenkte da jeg hørte katten i episode en var Erlend Bratland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 25. november 2023 #970 Del Skrevet 25. november 2023 Kattepusen gjør meg smågal. Jeg tar ingen av hintene.. hvem er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 25. november 2023 #971 Del Skrevet 25. november 2023 LisbethBerg skrev (1 minutt siden): Tenker det skal etterligne hunden Feng fra Side om Side? Hun pratet jo alltid på vegne av hunden. Tenker det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. november 2023 #972 Del Skrevet 25. november 2023 Spøkelset må jo være Charlotte, stemmen er i hvert fall veldig lik slik hun sang i Side om Side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 25. november 2023 #973 Del Skrevet 25. november 2023 Just now, Sovushka said: Kattepusen gjør meg smågal. Jeg tar ingen av hintene.. hvem er det... Noen tilknyttet The Voice, siden The Voice hånda var i en av introene til katta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 25. november 2023 #974 Del Skrevet 25. november 2023 Sovushka skrev (2 minutter siden): Kattepusen gjør meg smågal. Jeg tar ingen av hintene.. hvem er det... Kevin Vågernes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinusu Skrevet 25. november 2023 #975 Del Skrevet 25. november 2023 Klarer fortsatt ikke plassere Linnea på spirrevippen, men kan ikke være Nereng heller ? Hun liker vel å bake? Som spirrevippen sa nei til.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 25. november 2023 #976 Del Skrevet 25. november 2023 Meowe skrev (Akkurat nå): Kevin Vågernes Har han sunget med internasjonale artister? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 25. november 2023 #977 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Arne Tiholt skrev (2 minutter siden): Noen tilknyttet The Voice, siden The Voice hånda var i en av introene til katta Kevin Vågenes har vært programleder for programmet. Endret 25. november 2023 av Løkbolle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 25. november 2023 #978 Del Skrevet 25. november 2023 LisbethBerg skrev (2 minutter siden): Tenker det skal etterligne hunden Feng fra Side om Side? Hun pratet jo alltid på vegne av hunden. Ja minispøkelset er nok også et hint til Feng, men i Side om Side så snakker ikke Feng med egen stemme, Celine snakker til hunden, lener seg inn, også gjentar hun det hunden "sier". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinusu Skrevet 25. november 2023 #979 Del Skrevet 25. november 2023 Klarer ikke plassere Kevin på katten heller 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 25. november 2023 #980 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg innbiller meg at Katten er Peter Jöback. Han har konsert 8 des i Oslo også, kan passe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå