sukkerfrihverdag Skrevet 18. november 2023 #781 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg tror romvesenet er Emma Ellingsen. Tenkte det med en gang sist, mest på grunn av kroppsfasongen, men hintene stemmer også bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revue3 Skrevet 18. november 2023 #782 Del Skrevet 18. november 2023 Spirrevippen er jo helt klart linnea myhre, hørte det jo veldig tydelig på stemmen i dag. Stemmer godt med hintene og. Håper kevin vågenes på katten. Helt klart flink nok, men litt usikker på stemmen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 18. november 2023 #783 Del Skrevet 18. november 2023 The Kavorka skrev (9 minutter siden): Ok..? Ja, som jeg skrev; hun har norsk mor og tyrkisk far, men er tilfeldigvis født i Sverige. Så det vil si at hun er halvt norsk og halvt tyrkisk. Men hun har vel både norsk og svensk statsborgerskap? Fra Deichman.no: Men herregud, menneske; har du tungt for det? Dama er født og oppvokst i Sverige. Gifta seg og fikk barn med en norsk politiker, og tok med seg familien og flytta til Norge. Ble etterhvert skilt, men fortsatte og bo i Norge. Du kan fortsatt høre at hun snakker «svorsk», litt som Bettan. Du kan jo klippe og lime fra «kilder» så mye du vil, men hun er da opprinnelig svensk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddmomout Skrevet 18. november 2023 #784 Del Skrevet 18. november 2023 Det hadde vært så utrolig mye morsommere om de endret konseptet til at den flest gjettet rett på, gikk ut. Det bevarer spenningen! Nå er det liksom flere av de som er «spikret», da er det veldig kjedelig om disse står igjen til slutt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 18. november 2023 #785 Del Skrevet 18. november 2023 Stavangebrud2012 skrev (9 minutter siden): Mest interessant med katten synes jeg. Hvem synger så bra? Virker som hintene er bygget opp omkring overklasse og rikdom. Kevin Vågenes er jo et alternativ, men synger han så bra… Kan det være Åge Sten Nilsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. november 2023 #786 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg har vurdert dama hvert eneste år som en av figurene i Maskorama, så jeg fortsetter i år også: Spirrevippen er Cecilie Steinmann Neess! Vet ikke om noen av hintene stemmer i det hele tatt (bortsett fra at hun er liten og har litt lys stemme), men jeg gjetter henne likevel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 18. november 2023 #787 Del Skrevet 18. november 2023 Kan vel legge Kua død, er inngen tvil: Her går danse-Katrine i bakken med et smell - VG 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 18. november 2023 #788 Del Skrevet 18. november 2023 Marsh skrev (2 minutter siden): Kan vel legge Kua død, er inngen tvil: Her går danse-Katrine i bakken med et smell - VG Artikkelen er fra 2008. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. november 2023 #789 Del Skrevet 18. november 2023 Linnea Myhres instastory viser at hun var på Bob Bob Ricard, en restaurant i Soho i London for tre timer siden.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 18. november 2023 #790 Del Skrevet 18. november 2023 Variert skydekke skrev (13 minutter siden): Oj, her tror jeg du overtenker noe voldsomt. Mads Hansen er programleder i Forræder, de andre du nevner er to av etterhvert ganske mange kjendiser som har vært med i programmet. Både Jørn og Cathrine var med i sesong 1 og det er sesong 3 som går på TV nå. Mente d ikke bokstavelig. Det er jo ikke Cathrine Fossum som er furby uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rytme Skrevet 18. november 2023 #791 Del Skrevet 18. november 2023 Variert skydekke skrev (12 minutter siden): Oj, her tror jeg du overtenker noe voldsomt. Mads Hansen er programleder i Forræder, de andre du nevner er to av etterhvert ganske mange kjendiser som har vært med i programmet. Både Jørn og Cathrine var med i sesong 1 og det er sesong 3 som går på TV nå. Mads er programleder. Jørn og Chris var med i sesong 1, Katrine og Evelina var med i sesong 2. Det er 5 stk, men ingen fra nåværende sesong ser det ut som 😊 Her hjemme har vi vært 100 % sikker på Chris side første strofe. I dag sa han at han har sunget med de beste, og Chris har suget med KORK så det blir jo litt som å synge med de beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. november 2023 #792 Del Skrevet 18. november 2023 Ruspus skrev (4 minutter siden): Kan det være Åge Sten Nilsen? Han er også sjekket ut https://maskorama.fandom.com/no/wiki/Utsjekking_av_kjendiser_-_Sesong_4?fbclid=IwAR3zyE7lV68bQ3YUXHXitWRIjVajkZbJH918WpAoyFjyNeTdWxpKksYNE8U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 18. november 2023 #793 Del Skrevet 18. november 2023 Stavangebrud2012 skrev (10 minutter siden): Ser ikke romvesener gravid ut? Så rundt mage. Kan det være Sofie Elise😂 I følge hennes egen snap så er hun i Trondheim. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 18. november 2023 #794 Del Skrevet 18. november 2023 Leeloo skrev (10 minutter siden): Synes jeg så noen venner på FB som er på Dagnykonsert i kveld. Samtidig - og hvorfor ikke? Det er Maskorama. Hvis de vet at en artist har konsert den kvelden så kan de ha voiceover/playback den ene kvelden da? Hvem som helst kan jo være stand-in under kostymet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 18. november 2023 #795 Del Skrevet 18. november 2023 sukkerfrihverdag skrev (6 minutter siden): Jeg tror romvesenet er Emma Ellingsen. Tenkte det med en gang sist, mest på grunn av kroppsfasongen, men hintene stemmer også bra. Hvor får du talent søkes til å stemme med Emma Ellingsen? 🤨 kan være jeg ikke har fulgt med i timen men 🤦🏼♂️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 18. november 2023 #796 Del Skrevet 18. november 2023 3 minutter siden, loffen said: Linnea Myhres instastory viser at hun var på Bob Bob Ricard, en restaurant i Soho i London for tre timer siden.. La ikke hun ut noe for et par uker siden om at de var i london da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 18. november 2023 #797 Del Skrevet 18. november 2023 rytme skrev (2 minutter siden): Mads er programleder. Jørn og Chris var med i sesong 1, Katrine og Evelina var med i sesong 2. Det er 5 stk, men ingen fra nåværende sesong ser det ut som 😊 Her hjemme har vi vært 100 % sikker på Chris side første strofe. I dag sa han at han har sunget med de beste, og Chris har suget med KORK så det blir jo litt som å synge med de beste. Det kan være at Cathrine dukker opp også 🤣😂 selv om jeg ikke helt har trua 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis2 Skrevet 18. november 2023 #798 Del Skrevet 18. november 2023 Har bladd bakover noen sider, men ser ingen som sier at Kuene er jentene fra Farmen. Lene og Tonje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 18. november 2023 #799 Del Skrevet 18. november 2023 Kompis2 skrev (Akkurat nå): Har bladd bakover noen sider, men ser ingen som sier at Kuene er jentene fra Farmen. Lene og Tonje. Jeg sier som Tete kuene er 100% Katrine og Evelina Moholt. Evelina hadde veldig gjenkjennelig stemme gjennom sangen i dag. De burde gått ut i dag, mer spennende å ha igjen de som er usikre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooravind Skrevet 18. november 2023 #800 Del Skrevet 18. november 2023 Henikka skrev (11 minutter siden): Han er også sjekket ut https://maskorama.fandom.com/no/wiki/Utsjekking_av_kjendiser_-_Sesong_4?fbclid=IwAR3zyE7lV68bQ3YUXHXitWRIjVajkZbJH918WpAoyFjyNeTdWxpKksYNE8U Står ikke det at han IKKE kan sjekkes ut 100%? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå