Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
Just now, Henikka said:

Skrellex er i Stavanger 2. Desember.

Går på scenen klokken 19.30

Kilde: Ticketmaster

Kan jo være bestemt a pusen går ut neste uke. Og mye som kan skje før 2. Desember. Om du avtaler å være med på maskorama ett år før der går på skjermen, så kan du få unntak i turne kontrakter om at du ikke er med før du går ut. Det har skjedd i vanøige realityer før det at kjendisene har kontrakter som soer de deltar etter de går ut.

Skrevet
Arne Tiholt skrev (1 minutt siden):

Ja tror ikke Furby er en sanger etter å ha hørt episode to. Det er nok Myhre da..

Når jeg hørte reprisen byttet jeg til Linnea Myhre, tror det er henne✌️❤️

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde rett 🎉🎉🎉

• Liker 1
Skrevet
Huttetutt skrev (27 minutter siden):

Ok..?

Ja, som jeg skrev; hun har norsk mor og tyrkisk far, men er tilfeldigvis født i Sverige. Så det vil si at hun er halvt norsk og halvt tyrkisk. Men hun har vel både norsk og svensk statsborgerskap?
Fra Deichman.no:
image.png.96c02dd5c307460198be652be01a5113.png

Skrevet
Jobbermedbarn skrev (7 minutter siden):

Første riktig👌

Her òg! Han er god til å underholde, Mads Hansen, så jeg skulle gjerne sett han neste helg også.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg tror Spirrevippen kan være Dagny.

1) Hun har vært med i en talentkonkurranse men nådde ikke opp (les; "Supermodel of the world") 

2) Dagny skal være rå til å plystre (og har nå plystret klokkeklart i begge sangene) 

Endret av Kaputt
  • Liker 1
Skrevet
Anonymeeee skrev (2 minutter siden):

Er det tilfeldig at det er TO medvirkende i Forræder som er med i år? Kan Spirrevippen være Cathrine Fossum?

Oj, her tror jeg du overtenker noe voldsomt. Mads Hansen er programleder i Forræder, de andre du nevner er to av etterhvert ganske mange kjendiser som har vært med i programmet. Både Jørn og Cathrine var med i sesong 1 og det er sesong 3 som går på TV nå.

Skrevet
Peggy-Lovise skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde rett 🎉🎉🎉

Samme her.  🐀

...

0Rotta06.jpg

Skrevet

Mest interessant med katten synes jeg. Hvem synger så bra? Virker som hintene er bygget opp omkring overklasse og rikdom. 

Kevin Vågenes er jo et alternativ, men synger han så bra… 

Skrevet
Dupers skrev (5 minutter siden):

Kan jo være bestemt a pusen går ut neste uke. Og mye som kan skje før 2. Desember. Om du avtaler å være med på maskorama ett år før der går på skjermen, så kan du få unntak i turne kontrakter om at du ikke er med før du går ut. Det har skjedd i vanøige realityer før det at kjendisene har kontrakter som soer de deltar etter de går ut.

På nettsiden til skrellex står det ikke noe 2, desember bare fredager inkludert Stavanger 1.12

Skrevet
*Emma* skrev (På 12.11.2023 den 20.11):

Men syns dere det høres ut som Pilgård? 
Jeg hører bare Mads Hansen når rotta synger.  

Rotta snufser hele tiden. Det gjør Mads og.

Rotta sier han er smart.
Mads er medlem av mensa.

Rotta sier noen mener han er en tyv, men han tar bare det han mener han fortjener.

Ref. Spellemannsprisen han vant, som mange nok mente han «stjal» fra virkelige artister.

Han sier han har vært på toppen før. Sommerkroppen var nr 1 lenge.

Rotta viser også frem en liten gullkule. Mads vant «gullballen» for årets mål - et år da han spilte fotball. 

Må bare sitere megselv altså. For jeg så ingen som sa Mads før meg. 
Så værsågod!

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, Kaputt said:

1) Hun har vært med i en talentkonkurranse men nådde ikke opp (les; "Supermodel of the world") 

2) Dagny skal være rå til å plystre (og har nå plystret klokkeklart i begge sangene) 

Synes jeg så noen venner på FB som er på Dagnykonsert i kveld.

Skrevet

Ser ikke romvesener gravid ut? Så rundt mage. Kan det være Sofie Elise😂

• Liker 4
Skrevet
Kaputt skrev (5 minutter siden):

Dagny har konsert i Oslo nå

• Liker 1
Annonse
Skrevet
minister-mio skrev (1 minutt siden):

Dagny har konsert i Oslo nå

Fillern 😅

Skrevet
FruR skrev (2 minutter siden):

På nettsiden til skrellex står det ikke noe 2, desember bare fredager inkludert Stavanger 1.12

På Ticketmaster står 2. desember oppført. Selv om han ikke skulle vært med på det showet, så er han i Stockholm neste lørdag[ref. Skrellex' nettside].

Ellers kan jeg tipse om denne siden:

https://maskorama.fandom.com/no/wiki/Utsjekking_av_kjendiser_-_Sesong_4?fbclid=IwAR3zyE7lV68bQ3YUXHXitWRIjVajkZbJH918WpAoyFjyNeTdWxpKksYNE8UScreenshot_20231118_212900_SamsungInternet.thumb.jpg.b6d4ae04c1e45e91bc67baaa865f7f9f.jpg

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...