Gå til innhold

Maskorama 2023

Tradegy

Anbefalte innlegg

Henikka skrev (1 time siden):

Ser ut som hun har vært i Paris de siste 6 dagene[ref. instagram].

Med mindre hun bare later som da 😅

Vanskelig å si, Ingeborg Walther var på «fest» i Oslo og la det ut på tiktok når hun var Bamsen. Flere som brukte det som bevis for at Ingeborg ikke kunne være Bamsen. Spørsmålet er, hvor langt er man villig til å gå for å lure? 🤔

Noen som følger Annijor på snap og kan bekrefte noe med snapkart?

Endret av Blueberrymuffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blueberrymuffin skrev (2 timer siden):

Godt observert!

Anniken Jørgensen, også kjent som Annijor er født i 1996.

- Bloggen sin har hun flere innlegg hvor hun tar opp Spøkelser og andre dimensjoner.

- Hun er også på snapchat.

Kan Annijor være en kandidat for spøkelset?

Kan hun synge? Ser vel henne mer som en mulig kandidat for Romvesenet (født i 1996).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, NordicViking said:

Kan hun synge? Ser vel henne mer som en mulig kandidat for Romvesenet (født i 1996).

Har tenkt litt på Emilie Voe Nereng som en kandidat for romvesenet, rent stemmemessig, uten å ha matchet henne mot hintene 🪐👽

Endret av Nysgjerrigpernille
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har også tenkt på Line Elvsåshagen, hun har en podcast som heter «Ukjent: Er det noen der ute». Som passer 100 % med romvesen-temaet. Podcasten beskrives sånn: Elvsåshagen tar deg med ut i universet på jakt etter utenomjordisk liv. Hva er myter og hva er sant om ufoer, aliens og verdensrommet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrigpernille skrev (11 timer siden):

Men jeg har også tenkt på Line Elvsåshagen, hun har en podcast som heter «Ukjent: Er det noen der ute». Som passer 100 % med romvesen-temaet. Podcasten beskrives sånn: Elvsåshagen tar deg med ut i universet på jakt etter utenomjordisk liv. Hva er myter og hva er sant om ufoer, aliens og verdensrommet?

Interessant! Fant en låt med henne. Litt usikker på om jeg hører Romvesenet når hun synger. 👾

https://music.apple.com/no/album/who-got-the-answer-single/1036120009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huttetutt skrev (28 minutter siden):

Kan spirrevippen være Ane Brun? Syntes stemmen kunne ligne litt. Men har ikke sjekka hintene. Og jeg suger på dette🙈

Hun har konsert i Kristiansand i kveld klokken 19:00.  (Link)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk Tipping har satt opp odds for hvem de mener ligger best an til å vinne, og hvem som risikerer å bli stemt ut i kveld. 

Spøkelset og Spirrevippen ligger best an til å vinne, mens enten Rotta eller Skilpadda ligger an til å bli stemt ut i kveld. Det gjenstår å se hvor godt de treffer.  :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (51 minutter siden):

Norsk Tipping har satt opp odds for hvem de mener ligger best an til å vinne, og hvem som risikerer å bli stemt ut i kveld. 

Spøkelset og Spirrevippen ligger best an til å vinne, mens enten Rotta eller Skilpadda ligger an til å bli stemt ut i kveld. Det gjenstår å se hvor godt de treffer.  :popcorn:

Skilpadda må ut ikveld, trenger bittelitt mer tid på Rotta 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, NordicViking said:

Interessant! Fant en låt med henne. Litt usikker på om jeg hører Romvesenet når hun synger. 👾

https://music.apple.com/no/album/who-got-the-answer-single/1036120009

Får ikke hørt på den, så kan ikke uttale meg om syngingen, dessverre! Skulle gjerne fått hørt på den 🌟 Synes forsåvidt også at spøkelset i kornåkeren kunne pekt mot henne også, ettersom det er ganske vanskelig å finne henne på sosiale medier. Hun har også mediesaker hvor hun snakker om at hun har hatt (eller har?) en digital detox. Hvis man drar resonnementet liiiiiitt langt, så kan man jo si at de uten sosiale medier i dag, på en måte er spøkelser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I videoen til Kua får vi et kjapt blikk på en plansje som henger på veggen. Det er visstnok et bilde av en blomst - en hestehov. Jeg vet ikke om det betyr noe, eller om det kun er for å villede.  🐄

0Kua04.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (1 minutt siden):

I videoen til Kua får vi et kjapt blikk på en plansje som henger på veggen. Det er visstnok et bilde av en blomst - en hestehov. Jeg vet ikke om det betyr noe, eller om det kun er for å villede.  🐄

0Kua04.jpg

Tror jeg har svaret. Kommunevåpenet til Nannestad er en hestehov, og hvem kommer derfra? Evelina og Katrine Moholt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrigpernille skrev (1 time siden):

Får ikke hørt på den, så kan ikke uttale meg om syngingen, dessverre! Skulle gjerne fått hørt på den 🌟 Synes forsåvidt også at spøkelset i kornåkeren kunne pekt mot henne også, ettersom det er ganske vanskelig å finne henne på sosiale medier. Hun har også mediesaker hvor hun snakker om at hun har hatt (eller har?) en digital detox. Hvis man drar resonnementet liiiiiitt langt, så kan man jo si at de uten sosiale medier i dag, på en måte er spøkelser.

Den er på Spotify. Sangen var visstnok et pauseinnslag i den norske MGP-finalen i 2014.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

charnelle skrev (6 minutter siden):

Tror jeg har svaret. Kommunevåpenet til Nannestad er en hestehov, og hvem kommer derfra? Evelina og Katrine Moholt.

Da ser det ut til at Kua er plassert hos familien Moholt.  😁

...

600px-Nannestad_komm.svg.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, NordicViking said:

Den er på Spotify. Sangen var visstnok et pauseinnslag i den norske MGP-finalen i 2014.

Tusen takk 👏🏻 Synes det ikke høres helt ulik ut jeg, med litt sangtrening og forvrengning (som de driver med)! Men hun er jo ikke akkurat ung da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det rotta som nevnte noe om klatring? Tenkte på om det kunne være Frank Løke, eller er han i gang med Everest uten oksygen i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Huttetutt skrev (18 minutter siden):

Var det rotta som nevnte noe om klatring? Tenkte på om det kunne være Frank Løke, eller er han i gang med Everest uten oksygen i disse dager?

Rotta sier følgende: Nam. Haha, bare tulla. Dere lurer ikke meg. Jeg er rotta. Listig, kjapp og smart. Rotter som meg har en utrolig tilpasningsevne. Noen vil kanskje si at jeg røver gull, men jeg tar bare det jeg fortjener. Og selv om dette rottekjafset har kravlet til topps før, så er dette noe helt nytt. Men kjenner jeg meg selv rett, så går det over all forventning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (18 minutter siden):

Dette er et så trist program, dette er for 10 åringer. Håper ikke det er voksne som ser på dette. 

Er vel bare å holde deg unna det, hvis det plager deg så mye. Er mange som synes dette er moro.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...