CrazyCatLady2500 Skrevet 13. november 2023 #461 Del Skrevet 13. november 2023 Hørte på kua igjen nå. Kan det være Hanne Sørvaag? Ut fra stemmen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 13. november 2023 #462 Del Skrevet 13. november 2023 blåbærpai skrev (1 time siden): Kattepusen MÅ jo være Jan Thomas Det "må" ikke det. Jan Thomas og Einar Tørnquist har show på Hønefoss lørdag. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 13. november 2023 #463 Del Skrevet 13. november 2023 Blueberrymuffin skrev (14 timer siden): Nå skjønte jeg hvem Spirrevipper er! Spirrevippen er Lise Karlsnes. Alle hintene passer: - B står for Briskeby, bandet hun slo gjennom med. - Freestyler 1999, samme år som Lise ble med i Briskeby og fikk sitt gjennombrudd. - Egg som klekker og bolle. Lise Karlsnes kunngjorde at hun var gravid i April 2022, hun har fått sitt første barn. Hintet om et egg som klekker og bolle som i «bolle i ovnen». Hun er nybakt mamma. - Skogen (stedet vi er i videoen). I 2010 gå Lise ut sitt første soloalbum under navnet Lise of the Woods. - «Jeg er tøff og veldig, veldig smart», hun har i voksen alder utdannet seg som psykoterapaut og tatt en fireårig utdannelse innenfor gestaltterapeut. - Barndomsdrøm, Lise har sagt til TV2 at det frister å komme tilbake til scenen og gjøre comeback som artist. - Tivoli. Lise Karlsnes er fra Tønsberg, hvor Messa eller Tønsberg Messa frem til 2013, etter det skiftet den navn til Messafestivalen. Her er det vært år konsert, hvor bl.a. Briskeby har pleid å spille. - Furby, ordspill med Furby og bandet Briskeby. Eller Ellen Aabol..🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 13. november 2023 #464 Del Skrevet 13. november 2023 Oida skrev (Akkurat nå): Det "må" ikke det. Jan Thomas og Einar Tørnquist har show på Hønefoss lørdag. Kevin Vågenes🤗 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 13. november 2023 #465 Del Skrevet 13. november 2023 CrazyCatLady2500 skrev (40 minutter siden): Hørte på kua igjen nå. Kan det være Hanne Sørvaag? Ut fra stemmen… Eller Raylee.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 13. november 2023 #466 Del Skrevet 13. november 2023 *Emma* skrev (17 timer siden): La merke til det jeg og. Men det kan jo hende han gjør det m vilje. Kanskje fordi han er bergenser og heter Kyrre Haugen Sydness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frumy Skrevet 13. november 2023 #467 Del Skrevet 13. november 2023 Kua sang deler av flere sanger bl.a «Moves like Jagger». Det var låten Kathrine Moholdt hadde til sin første dans i Skal vi danse allstars-sesongen. Mulig det kan vise seg å være både mor og datter etter hvert, men på lørdag var stemmen til Kua veldig lik slik Evelina Moholdt sang «Wrecking Ball» på blind audition til the Voice. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 13. november 2023 #468 Del Skrevet 13. november 2023 rosemarin skrev (23 timer siden): Tipper mange gjetta Jørn fordi Marion sa det da. Gjettingen fra folket speiler alltid forslag fra panelet uansett om det er rett eller ikke Jeg gjetta det også lenge før hun sa det. Var egentlig åpenbart "jeg liker å samle ledetråder og lete etter spor" eller hva det var, passer ekstremt godt til komboen krimforfatter + Åsted Norge, som er unik for han. Samt at engelskuttalen og låtvalget passet så godt med alderen/typen. Ellers vil de jo ikke avsløre alt første episode, folk henger seg litt mye opp i de tingene som bare er knyttet til karakteren, som at han også nevnte (trylle)formler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 13. november 2023 #469 Del Skrevet 13. november 2023 Skilpadda må jo være Christopher Robin Omdahl. Slo meg ikke før Tete gjettet det, fordi jeg hadde glemt han litt. Han er skikkelig gamer (og stemmen til super mario), og videoen hadde supermariomusikk og sopper. Og blomstene på drakta kan som tete nevnte være referanse til bandet hans Blomst. De har jo i hver sesong hatt med streamere som har vært med på annen reality og dermed er litt allment kjente, han passer godt inn i rekka der. Og han har ikke vunnet noen av realityshowene han har vært med på, selv om han kom ganske langt i forræder. Og Skilpadden hørtes ut som en "dyktig amatør", og han har noen klipp ute der han synger som definitivt viser at han kan synge rent og fint, uten å være helt på pusekatten-nivå. Synes stemmen likner også, han har relativt lys stemme. Låtvalget er også passe humoristisk/moderne for hans smak, uten å være for åpenbart mot gamer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gapatrosten Skrevet 13. november 2023 #470 Del Skrevet 13. november 2023 (endret) Jeg mener det var i videoen om Kua at jeg hørte adjektivet «frakt». Det er bare på Lillehammer i Innlandet det er i bruk, det er jeg ganske så sikker på. Redigert, @CrazyCatLady2500 gjør oppmerksom på at det også brukes i Ringsaker, Hamar osv. Endret 13. november 2023 av Gapatrosten Rettet deler av innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 13. november 2023 #471 Del Skrevet 13. november 2023 Arne Tiholt skrev (På 12.11.2023 den 16.11): Det er ren gjetting. Hintene er ikke brukbare og gir lite mening. Er enig i at hintene til tider kan være så vage at man kan vri og vrenge på det alle veier, men kjedelig om det hadde vært for opplagt også.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. november 2023 #472 Del Skrevet 13. november 2023 Gapatrosten skrev (17 minutter siden): Jeg mener det var i videoen om Kua at jeg hørte adjektivet «frakt». Det er bare på Lillehammer det er i bruk, det er jeg ganske så sikker på. Ringsaker, Hamar osv også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 13. november 2023 #473 Del Skrevet 13. november 2023 Mollert skrev (På 12.11.2023 den 13.22): I sesong 2 sang Bilal duett med Bamsen. Året etter var han deltaker. I fjor var det Nicoline Berg Kaasin, Gaute Ormåsen og Alexandra Rotan som sang duetter (og Didrik Solli Tangen). Det kan være greit å merke seg. Gaute Ormåsen er på juleturné med Vår jul, så det kan ikke være ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 13. november 2023 #474 Del Skrevet 13. november 2023 Canographia skrev (17 timer siden): Kan kua være Lene Nystrøm? Noen som tenker det samme? Kan de grønne øynene ha noe med Aqua å gjøre og sangen "barby girl" blir ofte omtalt som en landeplage. Hun er utelukket pga Aqua turne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 13. november 2023 #475 Del Skrevet 13. november 2023 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Hørte på kua igjen nå. Kan det være Hanne Sørvaag? Ut fra stemmen… Hva har bondegård med Hanne Sørvaag å gjøre? Bortsett fra at det kan hinte litt til at hun gikk på Toneheim folkehøgskole som ligger i Innlandet på Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 13. november 2023 #476 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg tror at jeg kommer til å savne Jan Thomas i juryen. Det er ikke noe gøy om juryen gjetter tilnærmet riktig med en gang. Ja, Jan Thomas var kanskje innimellom på bærtur, men det var noe sjarmerende med det 🙂 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 13. november 2023 #477 Del Skrevet 13. november 2023 Sally-Go-Round skrev (8 minutter siden): Jeg tror at jeg kommer til å savne Jan Thomas i juryen. Det er ikke noe gøy om juryen gjetter tilnærmet riktig med en gang. Ja, Jan Thomas var kanskje innimellom på bærtur, men det var noe sjarmerende med det 🙂 Tror dere at dem er bedt om å gjette litt feil med vilje? Med Jan Thomas virket det til tider slik, men han var en fargetklatt absolutt. Vet at det hender seg at dem har riktig også, men av og til føles det som at det kastes ut feil navn med vilje 🙂 Liker uansett dette programmet veldig godt, har vel sagt det tidligere, men det er det eneste programmet med litt sang og dans som jeg faktisk liker, er bare moro når alle ikke er proffe sangere på forhånd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 13. november 2023 #478 Del Skrevet 13. november 2023 Snowbrigade skrev (2 timer siden): Jeg gjetta det også lenge før hun sa det. Var egentlig åpenbart "jeg liker å samle ledetråder og lete etter spor" eller hva det var, passer ekstremt godt til komboen krimforfatter + Åsted Norge, som er unik for han. Samt at engelskuttalen og låtvalget passet så godt med alderen/typen. Ellers vil de jo ikke avsløre alt første episode, folk henger seg litt mye opp i de tingene som bare er knyttet til karakteren, som at han også nevnte (trylle)formler. Han sa også "Korsn (g)jørn det?" og flere hint om at han opprinnelig er politietterforsker. For meg var Jørn lett å ta. De andre derimot, er jeg veldig usikker på. Tittet akkurat på forslagene jeg sendte inn på lørdag, jeg har foreslått Erik Huseklepp på Rotta, siden det var noe om Bergen/Bjørgvin. Men det kan jo være et av feilhintene. Jeg er lost. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 13. november 2023 #479 Del Skrevet 13. november 2023 (endret) Sola de skrev (På 11.11.2023 den 20.25): Jan Gunnar Solli spilte på Brann i 2007. Han er vel dj eller noe nå? Jeg syns Rotta høres veldig ut som Jan Gunnar Solli. Hint på Rotta: Rotta er en notorisk kleptoman og humørfylt småkonge som ikke har noen problemer med å finne sin plass her i verden. Jan Gunnar Solli ble seriemester med Rosenborg i 2006, og så tok han seriegullet igjen med Brann i 2007. Vi ser jo Bjørgvin i introvideoen, og det er en klar referanse til Bergen. Man kan kanskje si at han var en småkonge både på fotballbanen og bak miksepulten... Han spilte iallfall masse på Rick's her i Bergen for endel år siden. I tillegg har han vært dj i Las Vegas og vært oppvarmer for flere kjente artister. Endret 13. november 2023 av Henikka La til ekstra info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. november 2023 #480 Del Skrevet 13. november 2023 Anonymeeee skrev (2 timer siden): Hva har bondegård med Hanne Sørvaag å gjøre? Bortsett fra at det kan hinte litt til at hun gikk på Toneheim folkehøgskole som ligger i Innlandet på Hamar. Jeg skrev «ut fra stemmen» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå