Gå til innhold

Maskorama 2023

Tradegy

Anbefalte innlegg

toto2 skrev (Akkurat nå):

Romvesenet:

«jeg har ikke vært på denne jorda så lenge»,

Emma Ellingsen har ikke vært "kvinne" så lenge..

Godt poeng!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da de filma på bakrommet hang det ei liste ved speilet til Romvesenet som det ble zoomet inn på.

Backstage rider: 

- En flaske vann
- Gitarist
- DJ
- Lookalike

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod på Jodel at Sophie Elise var observert i Nydalen … og det ble spekulert at hun var med men kan ikke se at hun passer til noen av karakterene . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at avisene driver og triller terning på sangene? Dette er på ingen måte en sankonkurranse, og det at folk som ikke er gode på å synge gjør hele konkurransen verdt å se på for min del. Vi har nok av konkurranser der profesjonelle syngere får skinne. Synes bare det blir en flau affære når de holder på slik med terningkast.

Fantastisk moro at Horst stiller opp på dette!

Dagbladet og andre aviser bør finne på noe annet å gjøre.

https://www.dagbladet.no/kultur/vi-anmeldte-maskorama-lat-for-lat/80500106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toto2 skrev (7 minutter siden):

Romvesenet:

«jeg har ikke vært på denne jorda så lenge»,

Emma Ellingsen har ikke vært "kvinne" så lenge..

Tenkte på dette jeg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (51 minutter siden):

Tviler ikke på at Lisa Børud er kua

Hun venter barn i begynnelsen av desember. Hvordan vil det klaffe med øvelser og direkteopptreden på TV?  (VG)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urias skrev (5 minutter siden):

Hva er greia med at avisene driver og triller terning på sangene? Dette er på ingen måte en sankonkurranse, og det at folk som ikke er gode på å synge gjør hele konkurransen verdt å se på for min del. Vi har nok av konkurranser der profesjonelle syngere får skinne. Synes bare det blir en flau affære når de holder på slik med terningkast.

Fantastisk moro at Horst stiller opp på dette!

Dagbladet og andre aviser bør finne på noe annet å gjøre.

https://www.dagbladet.no/kultur/vi-anmeldte-maskorama-lat-for-lat/80500106

Helt enig, og hvis jeg hadde muligheten, skulle jeg gitt deg to tomler opp for dette innlegget. Maskorama er det eneste programmet med "sang og dans" som jeg ser på, mye fordi ikke alle er artister på forhånd, noe som bare er moro, også er det morsomt å gjette seg frem da  🙂

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirrevippen - da tenkte jeg på Desta Marie. Ho kan synge har jeg vært før. 

Kona til Trond Giske (kommer ikke på navnet), var ho med ifjor? Hvis ikke kan stemmen passe til spøkelset. Charlotte Frogner er også et godt forslag. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (Akkurat nå):

Spirrevippen - da tenkte jeg på Desta Marie. Ho kan synge har jeg vært før. 

Kona til Trond Giske (kommer ikke på navnet), var ho med ifjor? Hvis ikke kan stemmen passe til spøkelset. Charlotte Frogner er også et godt forslag. 

Hun har vært med før ja, Haddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (44 minutter siden):

Tenkte litt Linnea Myhre på Furbyen/ spirrevippen  Hun synger såfall dritbra , men vet jo at hu har vært med på mgp junior som  barn. 

Tenkte på henne jeg også. Hun hadde en gang en fugl som het Twitter husker jeg. Og så hang det en B i et tre i videoen og hun elsker jo brus. 
Tenkte også på Alessandra Mele, hun er liten ig tøff og kan synge veldig høye toner. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spøkelset er Charlotte Frogner

- Hun er "Side om side" med spøkelset

- Hun hadde rolle i Kutoppen, derfor dukker spøkelset opp i videoen til KUA

- Ble forvandlet til 94-åring https://tv.vg.no/video/20954/se-charlotte-frogner-forvandles-til-94-aaring

- Stemmen er HELT lik

Endret av charnelle
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ingen som la merke til at kua gjorde "Wedensday- dansen"? Hun hadde også pannelugg og lange fletter. Jeg tror kua er Mathilda Gressberg, hun hadde den norske stemmen til Wedensday Adams.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skillpaddekostymet MÅ jo være inspirert av de skilpadde-figurene inni Kinderegget på 90-tallet? Eller er det bare meg? 😆

IMG_5815.jpeg

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var gøy med to nye dommere i år! Og jeg elsket dressen til Robert 😍 Så at Ryan Gosling hadde på seg noe liknende da det var premiere på Barbie. Jeg ante ikke at dress i pastellfarger var noe jeg ville like😂

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella1 skrev (45 minutter siden):

Tenkte på henne jeg også. Hun hadde en gang en fugl som het Twitter husker jeg. Og så hang det en B i et tre i videoen og hun elsker jo brus. 
Tenkte også på Alessandra Mele, hun er liten ig tøff og kan synge veldig høye toner. 

Linnea synger ikke så bra

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...