Gå til innhold

Matthew Perry har forlatt denne verden så alt for tidlig.

Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Jeg ble skikkelig trist da jeg leste om hans død  så alt for ung.  Han var en av verdens beste komiker og min favoritt i Friends.  Han var også god i andre filmer. Sov godt og hvil I fred :rose:♥️

• Liker 4
  • Hjerte 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på Friends omtrent hver helg uansett, men i dag var det rart og vanskelig å se på.

Man glemmer litt at tiden har gått når man ser på Friends. Chandler og co er jo like unge som alltid. At de alle sammen er fra 54 til 60 år er rart å tenke på. Et liv er ikke langt.

Matt LeBlanc må føle det litt som dette nå.

https://www.youtube.com/watch?v=bZwjeMSjPDM

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig trist at han skulle dø såpass ung. Enda et eksempel på at berømmelse og rikdom ikke fører til et lykkelig og langt liv. Hvil i fred! ❤️

Fint at Friends-gjengen ble gjenforent før det ble for seint.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man dø i så ung alder uten at det dreier seg om rus eller selvmord? 54 er da ingen alder i disse tider? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke reagere så mye når kjendiser dør, annet enn "oii.. Det var trist" - og så ferdig med det. 

Men Matthew Perry, der rant tårene faktisk! 😔 Det var.. Som å miste noen man var glad i, noen man kjente. Selv om man overhode ikke kjenner han. Uff.. 

• Liker 2
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (11 minutter siden):

Hvordan kan man dø i så ung alder uten at det dreier seg om rus eller selvmord? 54 er da ingen alder i disse tider? 

Det var funnet diverse beroligende midler i hjemmet. Ingen rus. Så han kan ha sovnet og druknet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (3 timer siden):

Eh, yngre mennesker dør også brått uten at det er rus eller selvmord. Det er ikke så vanlig, heldigvis, men har selv opplevd det blant mine nærmeste. Han var 45 år, og hjertet bare stoppet. Han var på jobb da det skjedde, og kolleger prøvde på gjenopplivning (som de er godt trent i) men til ingen nytte. ❤️ Absolutt ingen rus i bildet!!

Når det er sagt; Chandler var min absolutte favoritt i Friends!! Utrolig trist... ❤️ 

• Liker 6
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Nettrollet said:

Han var alkoholiker og narkoman store deler av livet. Det er flere sesonger av Friends han ikke engang kan huske å ha spilt inn. Klart det tærer på kroppen.

• Liker 11
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrist! Friends er mitt ultimate comfort show men det blir aldri det samme å se det igjen😢💔

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marte79

Tja, etter rus-/alkoholmisbruk sa vel kroppen til slutt at nå er det nok. «Alt for tidlig» passer kanskje bedre til unge folk som har fått en sykdom som kreft…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nettrollet skrev (4 timer siden):

Han har levd et hardt liv mye mye misbruk. Det er klart at slikt tærer på både hjertet og andre organer.

Når man blir eldre øker uansett risikoen for slike ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Jeg blir sint og lei meg av å lese hvor ondskapsfulle folk kan være. Skulle gjerne byttet Perry ut med denne avskyelige mannen. Drittsekkene skal alltid leve videre. Aldri hørt dette navnet engang, og kommer til å glemme det like fort.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...