Gå til innhold

My little corner of the world...

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Det blir spennende om du får deg jobb når du er ferdig utdannet. Har du begynt og søke jobber enda?

:klem:

Det blir veldig spennende, nesten litt for! :hår:

Har ikke begynt enda. Snakket med mamma her en dag, og hun mente jeg burde begynne nå, selv om jeg skal jobbe et annet sted i sommer ... Gruer meg litt til å begynne å søke egentlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så nyyyydelig vær ute idag! 12grader og greier, herlig! :hoppe:

Har sittet ute både ved ei kai og i gågata idag, spist softis og drukket iste :)

Må jo ute og nyte de heeerlige dagene- vet ikke hvordan morgendagen blir.

Har ikke vært særlig flink til å gjøre skolearbeid da :sjenert: Men har vært lenge på skolen, veldig lei.

Hatt klassemøte også, blir så utrolig frustrert!! :frustrert::sur:

Forresten, jeg vil ikke i sivilforsvaret!! :frustrert: Heldigvis ikke fått brev i posten, håper ikke jeg får det heller ...

Skal snart hoppe i :dusje: med kjæresten :hjerter_rundt:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei hei... Har endelig funnet en sone med nettverk, så nå skriver jeg for livet :ler:

Har det bare bra, og de tar godt vare på meg!

Ha en super mandag snuppa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Har ikke begynt enda. Snakket med mamma her en dag, og hun mente jeg burde begynne nå, selv om jeg skal jobbe et annet sted i sommer ... Gruer meg litt til å begynne å søke egentlig ...

Det hadde nok vært lurt å starte jobbsøkerprosessen nå. Tiden går veldig fort og plutselig er sommeren over og du står der uten jobb. Jeg skjønner at du gruer deg til å begynne søkingen. Den følelsen har jeg også nå. Det er litt skummelt å ringe rundt til potensielle arbeidsgivere og skrive masse søknader, men det er like greit å hoppe i det :). Lykke til!

Det er så nyyyydelig vær ute idag! 12grader og greier, herlig!  :hoppe:

Har sittet ute både ved ei kai og i gågata idag, spist softis og drukket iste :)

Må jo ute og nyte de heeerlige dagene- vet ikke hvordan morgendagen blir.

Det hørtes herlig ut. En skikkelig vårdag :). Vi får nyte det mens vi kan, for plutselig blir det noen dager med regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Har endelig funnet en sone med nettverk, så nå skriver jeg for livet :ler:

Har det bare bra, og de tar godt vare på meg!

Ha en super mandag snuppa!!!

Hei hei!

Var det vanskelig å finne en sone med internett? Kjekt med trådløst nett, ja! :hoppe:

Godt å høre at du har det bra og blir godt tatt vare på! De har det med å fortsette slik ;)

Kos deg du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde nok vært lurt å starte jobbsøkerprosessen nå. Tiden går veldig fort og plutselig er sommeren over og du står der uten jobb. Jeg skjønner at du gruer deg til å begynne søkingen. Den følelsen har jeg også nå. Det er litt skummelt å ringe rundt til potensielle arbeidsgivere og skrive masse søknader, men det er like greit å hoppe i det :). Lykke til!

Det hørtes herlig ut. En skikkelig vårdag :). Vi får nyte det mens vi kan, for plutselig blir det noen dager med regn.

Ja ... det hadde det helt sikkert :sjenert: Uff, er litt sjenert og ikke så veldig glad i å ta kontakt med folk (i alle situasjoner) spesielt ikke når man vil ha jobb ... Men når jeg først begynner bruker det å gå bra da- er jo aldri så ille som man forestiller seg det skal være!

Dessuten føler jeg jeg har nok å stresse med for tida- jobber med 1 oppgave og skal formulere en annen som jeg skal begynne med etterpå. Jeg blir så lett stresset, og trenger tid for meg selv hvor jeg ikke gjør noe som helst annet enn å lese, sitte på internett, se tv og lignende. Hm, hørtes nok mye mer negativ ut enn jeg faktisk er nå ;)

Skikkelig herlig med slike vårdager- det er da man virkelig føler man lever! Blir nok nok regndager igjen ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom en tur i dag og jeg :ler: Gidder liksom ikke sitte på rommet mitt aleine så glo på tv hele dagen.

Men skal snart går ned - er jo Home and away ;) Liker det jeg !!!

Håper det går bra med oppgaveskrivingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom en tur i dag og jeg :ler: Gidder liksom ikke sitte på rommet mitt aleine så glo på tv hele dagen.

Men skal snart går ned - er jo Home and away ;) Liker det jeg !!!

Håper det går bra med oppgaveskrivingen!

Ikke vær redd for å besøke dagboken- alltid koselig med besøk!

Skjønner at du ikke gidder å sitte på rommet ditt hele dagen... har du kabel/parabol på sykehuset også eller? Isåfall kommer jeg innom en tur! ;)

Jeg også liker home and away, bare mååå ha det med meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser noe helt utrolig her idag, selv om været er fint ellers: overskyet og 15 grader! Dvs, overskyet er jo ikke fint, men det er jo utrolig mildt og godt da! :)

Idag fikk jeg en byggearbeiderne som driver og bygger i nabobygget til å sette fast antenna vår igjen *fornøyd*. Så, selv om antenna vrir på seg er det iallfall ingen fare for at den faller ned eller noe nå:)

Har hatt fri i hele dag,veldig herlig selv om jeg måtte jobbe med oppgaven. Begynner å føle jeg har dårlig tid nå- har i underkant av to uker, og jeg er ikke kommet så langt :(

Imorgen er Alexis Bledel på David letterman show! Hun som spiller Rory i Gilmore girls- yndlingsserien min ;) Siden jeg ikke får i nrk2 særlig bra her passet det veldig godt at jeg skal opp til ei venninne imorgen. Håper bare hun lar meg låne tv-en i 45 minutter;)

Fiskene mine er rare ... den ene av de driver å står på hodet. Håper det ikke er noe galt med han ... Dessuten bruker han å svømme slik at han blir slengt avgårde i vannet av pumpa, synes sikkert det er morsomt ;)

Skiftet vann på de idag, men syntes vannet ble skitnere etterpå jeg. Hm... jaja.

Sulten er jeg også, selv om jeg har spist en hel sub hos big bite idag. Alltid like morsomt å si at jeg skal ha "en hel med laks. Uten eggesalat, majones, paprika og agurk" ;) Kresen, jeg? Aaaaldri vært ... :sjenert:

Trøtt er jeg også, til tross for at jeg har fått nok søvn. Sikkert fått formye :sjenert: Imorgen er det opp tidlig igjen, jippy! :ironi:

Snart kommer samboeren hjem! :hoppe:

Men først må jeg ut for å snu på antenna så jeg får sett Hotel Cæsar

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Her har det også vært vindfullt i dag. Det ble så kaldt inne at jeg måtte skru på ovnen.

Heldige dere som har hatt 15 grader idag. Er jo snart sommertemperaturer hos dere, hedliggriser :).

Så herlig med en fri dag! Selv om du må jobbe med oppgaven er det sikkert herlig å ha fri, tenker jeg.

Så flaks at du skulle til venninnen din i morgen slik at du kan se David Letterman show!

Ha en fortsatt fin uke :klem:!

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskene mine er rare ... den ene av de driver å står på hodet. Håper det ikke er noe galt med han ... Dessuten bruker han å svømme slik at han blir slengt avgårde i vannet av pumpa, synes sikkert det er morsomt ;)

Skiftet vann på de idag, men syntes vannet ble skitnere etterpå jeg. Hm... jaja.

Om den svømmer mye opp ned eller på hodet kan det være svømmeblæra. Følg litt med den :)

Og hva mente du med at du ikke vil inn i sivilforsvaret? *nervøs* Jeg vil heller ikke det :sjenert:

Fint at du har det bra, som vanlig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det også vært vindfullt i dag. Det ble så kaldt inne at jeg måtte skru på ovnen.

Heldige dere som har hatt 15 grader idag. Er jo snart sommertemperaturer hos dere, hedliggriser  :).

Så herlig med en fri dag! Selv om du må jobbe med oppgaven er det sikkert herlig å ha fri, tenker jeg.

Så flaks at du skulle til venninnen din i morgen slik at du kan se David Letterman show!

Ha en fortsatt fin uke :klem:!

Rene Trollmannen fra Oz været her, ja! (det er like før jeg flyr min vei). Kjedelig at det ble så kaldt nå midt på våren da .. Men det blir nok bedre:)

15grader var herlig ja! Selv om jeg ikke var særlig mye ute igår ... :sjenert: Men det ser ut til å bli fint vær idag også, selv om det er overskyet, så vi får se :)

Herlig å sove leeeenge når jeg har fri ;) Selv om de slemme bygningsarbeiderne vekker meg tidlig med hamring, borring og diverse andre veldig høylytte og irriterende lyder. :ler:

Bare jeg får lov til å se nrk2 hos henne så ... ;)

Ha en fin onsdag! Jøss, det er onsdag allerede! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om den svømmer mye opp ned eller på hodet kan det være svømmeblæra. Følg litt med den :)

Og hva mente du med at du ikke vil inn i sivilforsvaret? *nervøs* Jeg vil heller ikke det  :sjenert:

Fint at du har det bra, som vanlig :klem:

Hm ... hvis det er noe galt med svømmeblæra dens, kommer den til å dø da? :grine:

Vel ... Ei i klassen min fikk brev fra sivilforsvaret... Heldigvis for henne så kan ikke hun pga fotskade. Men de kaller inn en 1000 jenter pr. år eller noe *redd*. Selv om det er liten sjangse så vil jeg ikke!! :sur: Jeg har liksom ingen gyldig grunn til å slippe ... Tror ikke jeg gidder å gjøre som en venn av meg gjorde heller. Han drakk seg brisen (ikke full, for da ville han bare blitt sendt hjem og bedt om å komme tilbake) og så snakket han om hvor suicidal han var og slikt ...

Da er det bedre å bli gravid, for da slipper man :sjarmor:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ... hvis det er noe galt med svømmeblæra dens, kommer den til å dø da?  :grine:

Vel ... Ei i klassen min fikk brev fra sivilforsvaret... Heldigvis for henne så kan ikke hun pga fotskade. Men de kaller inn en 1000 jenter pr. år eller noe *redd*. Selv om det er liten sjangse så vil jeg ikke!!  :sur: Jeg har liksom ingen gyldig grunn til å slippe ... Tror ikke jeg gidder å gjøre som en venn av meg gjorde heller. Han drakk seg brisen (ikke full, for da ville han bare blitt sendt hjem og bedt om å komme tilbake) og så snakket han om hvor suicidal han var og slikt ...

Da er det bedre å bli gravid, for da slipper man :sjarmor:

Mulig det finnes medisin, men tror ikke det er noe å gjøre med ødelagt svømmeblære. Men hvis den fungerer fint og svømmer mye så er det nok ingenting. Slørhalene til min kjære svømte mye opp ned og i sirkel i flere år, og de var ikke syke.. Kanskje det er noe slørhalene bare gjør ;)

Uff, jeg skal IKKE i sivilforsvaret ihvertfall. Men jeg har en ankelskade, så jeg kan skylde på det ;) Hehe lat? jeg? Neeeei.. Trodde alle jenter født i 89 og senere skulle kalles inn jeg, ikke vi som er eldre.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det finnes medisin, men tror ikke det er noe å gjøre med ødelagt svømmeblære. Men hvis den fungerer fint og svømmer mye så er det nok ingenting. Slørhalene til min kjære svømte mye opp ned og i sirkel i flere år, og de var ikke syke.. Kanskje det er noe slørhalene bare gjør ;)

Uff, jeg skal IKKE i sivilforsvaret ihvertfall. Men jeg har en ankelskade, så jeg kan skylde på det ;) Hehe lat? jeg? Neeeei.. Trodde alle jenter født i 89 og senere skulle kalles inn jeg, ikke vi som er eldre..  :sjenert:

Hm, håper ikke det er det han lider av da. Han ser jo ganske frisk ut ellers- ikke at jeg kan se på en slørhale om den er frisk eller ikke men ... :sjenert:

Du har en unnskyldning du da! Hmfr, har ikke jeg :( Får finne på noe, om det blir aktuelt. Håper det stemmer det at om det er bare de som er født i 89 og senere som må inn ... da slipper jeg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe får håpe vi slipper begge to tror jeg ;) Ellers får vi eventuelt støtte hverandre :tunge1: Nei, jeg skal nok ikke inn. aldri :)

Da var jeg ferdig med min første eksamen dette semesteret, bare 6 igjen nå så er det sommerferie :hoppe: Men de seks.. æsj :forvirret:

Hva skjer i dag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe får håpe vi slipper begge to tror jeg ;) Ellers får vi eventuelt støtte hverandre :tunge1: Nei, jeg skal nok ikke inn. aldri :)

Da var jeg ferdig med min første eksamen dette semesteret, bare 6 igjen nå så er det sommerferie :hoppe: Men de seks.. æsj  :forvirret:

Hva skjer i dag? :klem:

Jaaa, håper det! *krysse fingrene*. Jeg skal heller aldri inn på det der ... må nok finne på en kreativ unnskyldning om jeg blir kalt inn ;)

Gratulerer med vel overstått eksamen da! Only six to go ... Det går nok bra, skal du se:) Er bare å holde ut

Idag? ikke stort som har skjedd idag- har gjort endel skolearbeid og sneket meg ut for å sitte i sola og nyte været ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har det kommet fugler og spist av meisebollen jeg har hengt ut! :hoppe: :hoppe: :Hehe:

Nå er det snart helg! :Hehe: Gleder meg veldig, selv om jeg sikkert må jobbe litt med oppgave da også ...

Får besøk av en kamerat i helga, så det blir koselig :)

Snart russetid nå, gleder meg ikke til å bli vekt midt på natta :sjenert: Vi bor dessverre litt for nærme "tilholdsstedet" til russen, men det går nok bra:)

Har fått jobbet endel med oppgava idag, til tross for at jeg hadde fridag :Hehe:

Men snek meg ut med ei venninne to ganger da ... for å sitte i sola og for å spise "middag". Herlige været! Håper bare det fortsetter:)

Nå har vi gjort ferdig husarbeidet- så da er det bare å hoppe i :dusje: og legge oss:)

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Så kjekt at fuglene endelig har oppdaget meisbollene du har hengt ut :)!

Vi har også hatt fint vær i dag, vi får krysse fingrene for at det varer.

Russen har begynt å bli synlige nå ja. Heldigvis varer ikke russetiden så lenge, du får trøste deg med det.

Du får ha en gooood natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...