Gå til innhold

Mannen prøver å få meg til å se skrekk film


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så irritert på mannen min som prøver å tvinge meg til å se på skrekk film fordi han ikke syns den er skummel. Jeg bryr meg egentlig ikke om den er skummel eller ei, jeg liker ikke skrekk filmer generelt sett. Jeg går rundt og blir skvetten, får bilder i hodet og på kvelden får jeg ikke sove og tørr ikke gå rundt. Jeg er ikke den som er så redd for å gå ut med søpla selv om klokka er 2 på natta, og jeg ønsker ikke endre på det heller! Han er sinnsykt innpåsliten og prøver alt for å få meg til å se den! Jeg ender opp med å si "ja kanskje" men i dag sa jeg "Jeg vil egentlig ikke se den for å være helt ærlig" men da blir han irritert på meg! ååå håper noen kan si at jeg ikke er gal for å si nei? Hvor lenge skal han prøve seg??

Anonymkode: 8afd9...d1c

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men i all verden, mannen din klarer ikke å skjønne at du ikke vil se på skrekkfilm og du lurer på om du er gal som sier nei. Hva slags forhold er dette egentlig???

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold på ditt, du. Vil du ikke, så vil du ikke. Det finnes sikkert filmer som du liker og som han ikke har det minste lyst å se også. 

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si NEI på en tydelig måte. Poengter at dette ikke er noe du ser noen grunn til å kompromisse på. Og be han finne noen andre å se film med.

Mannen min var også sånn da vi først ble sammen, men så skjønte han at jeg VIRKELIG mente det og ikke bare "heller ville se en komedie"

Anonymkode: b544b...34a

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har lyst til at du skal ligge i armkroken hans mens dere ser på film, så han kan "passe på deg" når du blir skremt?

Skjønner ikke dette med å være så fryktelig bastant... Se EN FILM for hans skyld, velg en som ikke er slasher og gore. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke mannen se filmen alene, eller må dere alltid se filmer sammen? Men samtidig skjønner jeg jo at han tror han skal se filmen sammen med deg når du svarer «ja, kanskje». Bare si nei, og at han må slutte å mase, for det kommer aldri til å skje at dere ser den filmen sammen.

Anonymkode: 87bcb...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg blir ikke skremt av skrekkfilmer, men gidder aldri se filmer jeg ikke er interessert i, uansett sjanger. Hvorfor skal man det? Du bestemmer nå over deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 15.49):

Jeg blir så irritert på mannen min som prøver å tvinge meg til å se på skrekk film fordi han ikke syns den er skummel. Jeg bryr meg egentlig ikke om den er skummel eller ei, jeg liker ikke skrekk filmer generelt sett. Jeg går rundt og blir skvetten, får bilder i hodet og på kvelden får jeg ikke sove og tørr ikke gå rundt. Jeg er ikke den som er så redd for å gå ut med søpla selv om klokka er 2 på natta, og jeg ønsker ikke endre på det heller! Han er sinnsykt innpåsliten og prøver alt for å få meg til å se den! Jeg ender opp med å si "ja kanskje" men i dag sa jeg "Jeg vil egentlig ikke se den for å være helt ærlig" men da blir han irritert på meg! ååå håper noen kan si at jeg ikke er gal for å si nei? Hvor lenge skal han prøve seg??

Anonymkode: 8afd9...d1c

herrefred kan han ikke se den filmen alene eller sammen med en kompis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (20 timer siden):

Kanskje han har lyst til at du skal ligge i armkroken hans mens dere ser på film, så han kan "passe på deg" når du blir skremt?

Skjønner ikke dette med å være så fryktelig bastant... Se EN FILM for hans skyld, velg en som ikke er slasher og gore. 

Jeg hadde blitt så klein om mannen min ville fremstå som den tøffe mannen som passer på den stakkars redde dama si, ved å presse meg til å se en skrekkfilm😂

Nå elsker jeg riktignok gode grøssere, så for min del er dette ikke noe tema. Men selvsagt skal ikke ts måtte se en skummel film som kanskje vil gjøre henne redd i lengre tid fremover, bare fordi mannen har et behov for å leke tøff og beskyttende urmann (det er jo ingen reell fare engang😅). 

Anonymkode: 87bcb...075

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (21 timer siden):

Kanskje han har lyst til at du skal ligge i armkroken hans mens dere ser på film, så han kan "passe på deg" når du blir skremt?

Skjønner ikke dette med å være så fryktelig bastant... Se EN FILM for hans skyld, velg en som ikke er slasher og gore. 

men ts blir jo redd etterpå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde blitt så klein om mannen min ville fremstå som den tøffe mannen som passer på den stakkars redde dama si, ved å presse meg til å se en skrekkfilm😂

Nå elsker jeg riktignok gode grøssere, så for min del er dette ikke noe tema. Men selvsagt skal ikke ts måtte se en skummel film som kanskje vil gjøre henne redd i lengre tid fremover, bare fordi mannen har et behov for å leke tøff og beskyttende urmann (det er jo ingen reell fare engang😅). 

Anonymkode: 87bcb...075

Tenker at alle forhold er forskjellige, hva du ikke gjør ,gjør kanskje andre.

Tenker også at en film takler man, trenger ikke å se den verste av den verste. 

Men skjønner at jeg er villig til å gjøre ting jeg ikke er helt fan av, kun for at min partner skal få viljen sin en gang i blant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maleficenta said:

men ts blir jo redd etterpå

Trenger fortsatt ikke å se den verste skrekkfilmen da.

Tornerose var en "skrekkfilm" i mine øyne i mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anon01 skrev (2 minutter siden):

Trenger fortsatt ikke å se den verste skrekkfilmen da.

Tornerose var en "skrekkfilm" i mine øyne i mange år :)

jeg blir redd av de mest tåpelige skrekkfilmer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på ditt, ts. Du er i din fulle rett til å si nei og han skal respektere deg, om han gjør sin jobb som han skal
i et forhold. P.s. det er ikke noe galt med deg. Jeg liker heller ikke skrekkfilm, for det gjør meg ikke noe godt
å se på sånne filmer.  

Denne er til deg!:roser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan vet du at du blir redd etter å ha sett en skrekkfilm? Når så du sist en skrekkfilm, hvor gammel var du? 

Selfølgelig så har du lov å si at du ikke vil se skrekkfilm, men hvis du så en skrekkfilm når du var under 25 sist gang så kan man gi det en sjanse til som voksen syns jeg. Det er mye underholdning i det. Jeg så sist the hills  have  eyes og lo hele filmen. Men så syns jeg annabelle- filmene er skikkelig creepy og bra, men jeg får ikke mareritt av de. 

Et tips hvis det blir for skummelt så kan du sette tv på mute. Da er det ikke skummelt lengre. Det gjør jeg fortsatt ved veldig skumle partier. Men, det er litt vanskelig på kino da. 😅

Anonymkode: aa3c7...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg du går for langt TS. Det er bare en film. Han har sikkert gjort mye han ikke liker bare for å gjøre deg fornøyd. I et forhold må man gi og ta.

Anonymkode: c6939...a69

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er absolutt ikke gal for å si nei til å se skrekkfilmen! Det er viktig å sette grenser og respektere hverandres preferanser. Prøv å snakke åpent og ærlig med mannen din om hvorfor du ikke ønsker å se den, og hvorfor det påvirker deg på den måten det gjør. Kommunikasjon er nøkkelen!

Anonymkode: bb0a6...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 11.55):

Her synes jeg du går for langt TS. Det er bare en film. Han har sikkert gjort mye han ikke liker bare for å gjøre deg fornøyd. I et forhold må man gi og ta.

Anonymkode: c6939...a69

ts blir redd av å se slike filmer og det lenge etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...