AnonymBruker Skrevet 27. juli #141 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 17.13): Var kun menn den dagen jeg dro, så det ble en rask runk og så dra hjem Anonymkode: feea1...9dd Jeg hørteen gang at de balansere påmeldingen, slik at det ikke ble stor overvekt av menn? Mulig de ikke gjør det i Sandvika? Anonymkode: 5c755...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 27. juli #142 Del Skrevet 27. juli 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hørteen gang at de balansere påmeldingen, slik at det ikke ble stor overvekt av menn? Mulig de ikke gjør det i Sandvika? Anonymkode: 5c755...b96 Den du siterte var nok bare en som ikke liker at andre bedriver swinging, og derfor setter ut feilaktige rykter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 2. august Forfatter #143 Del Skrevet 2. august Har noen vært i Sandvika. Vi vurderer å dra dit på senhøsten Ligner det klubben i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #144 Del Skrevet 3. august Nei, men er det ett sted jeg kan ta med mannen min? Anonymkode: 06ffb...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trucker Skrevet 6 timer siden #145 Del Skrevet 6 timer siden Hvor i Tønsberg kan mann finne damer eller par ? Er på julebord og søker noe spenning med par eller dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå