Gå til innhold

Hva tenker du om voksne kvinner som bare har hatt sex med kun en person?


MarianneE

Anbefalte innlegg

Et lite motstykke til temaet om kvinner som har hatt flere sexpartnere. 

Hva tenker du om voksne kvinner som kun har hatt en partner uavhengig om det er et langvarig forhold eller ikke. 

Jeg er 45 og ble sammen med mannen min da jeg var 18, vi er fremdeles sammen. Han er den eneste jeg har hatt sex med, noe som har skapt reaksjoner av både positive og negative. Av de negative har jeg b.la fått høre at det er synd på ham som har en lite erfaren kone. 

Så, hva med oss som har hatt en partner gjennom livet?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, MarianneE said:

Et lite motstykke til temaet om kvinner som har hatt flere sexpartnere. 

Hva tenker du om voksne kvinner som kun har hatt en partner uavhengig om det er et langvarig forhold eller ikke. 

Jeg er 45 og ble sammen med mannen min da jeg var 18, vi er fremdeles sammen. Han er den eneste jeg har hatt sex med, noe som har skapt reaksjoner av både positive og negative. Av de negative har jeg b.la fått høre at det er synd på ham som har en lite erfaren kone. 

Så, hva med oss som har hatt en partner gjennom livet?

Tenker det er idealsituasjonen å finne den rette på første forsøk. Og så tenker jeg, hvorfor vet "folk" hvor mange partnere du har hatt, og hvorfor blander de seg i det, endog kritiserer det? Hvem er disse folkene?

Anonymkode: 1c61e...6d1

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke uerfaren når du har vært sammen med han fra du var 18 til nå. Jeg ville tenkt at da er du ekspert på hans kropp og hvordan han liker ting. Hva andre gjør i senga og hva du evt. kunne lært av andre er jo egentlig litt irrelevant. Det er tross alt han du skal ha sex med.

Anonymkode: c9df7...33e

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du er referansen for en bra dame og at mannen din er veldig heldig. 🥰

Anonymkode: d5852...535

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som tror at å ha mange sexpartnere betyr at man er god i senga. Men det er hvis man kan tilfredsstille samme partner år etter år at man virkelig er god. Å klare å skape spenningen kåtheten som andre søker gjennom å stadig skifte partner. Evnen til å stå i det og jobbe fram et godt sexliv er mye mer imponerende og verdifullt enn å ha ligget med en drøss mer eller mindre tilfeldige personer.

Anonymkode: 339af...0ae

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har kun hatt sex med meg, min venninne har kun hatt sex med en hun også, hun er fortsatt sammen med han. Felles for min mann og vennine er at dem begge var nærmere 30. 

min vennine har fått mye kommenterer, fra det som liksom skal være venner. Heldigvis har hun ingen kontakt med dem i dag. Nå er det på tide du får deg k… . Du får kjøpe deg noe sexy undertøy så mulig du får deg noe. Vi har forsvart henne, og det at noen har kun hatt en har ingenting og si, ikke noen heller. Mine fosterforeldre giftet seg som 18 og 20 år og vært gift i over 60 år og dem har kun hatt seg med hverandre.  Vi får passe på oss selv om noen har hatt 0 eller noen har hatt 300 ingen formening om noe som helst. Gjør din greie, men hold fordømmende kommentarer langt unna 

Anonymkode: fabf5...c87

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er mange som tror at å ha mange sexpartnere betyr at man er god i senga. Men det er hvis man kan tilfredsstille samme partner år etter år at man virkelig er god. Å klare å skape spenningen kåtheten som andre søker gjennom å stadig skifte partner. Evnen til å stå i det og jobbe fram et godt sexliv er mye mer imponerende og verdifullt enn å ha ligget med en drøss mer eller mindre tilfeldige personer.

Anonymkode: 339af...0ae

Jeg har hatt sex og forhold til en som hadde hatt mange partnere. Men han var helt elendig i senga, og var kun opptatt av sin egen nytelse. Så mange betyr ikke nødvendigvis at du er god i senga, den kan jeg skrive under på. Jeg foretrekker menn som ikke tror for mye om seg selv, men har beina planetet på jorda dem har jeg hatt den beste sexen med

Anonymkode: fabf5...c87

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ingenting om dem basert på antall sexpartnere...

Anonymkode: d7ee2...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de enten er uattraktive eller meget sær og/eller konservativ.

Anonymkode: ab67f...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det eneste som betyr noe er at du selv og partner er fornøyd. Det spiller absolutt ingen rolle hva andre måtte mene, og det gjelder det meste her i livet. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal uvedkommende vite noe om dette temaet i det hele tatt. Det er meg en gåte. 

Anonymkode: 136be...99c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de har det bra, bra nok i hvert fall. Og at de har sjeldnere sex enn mange andre, men er veldig gode venner.

Anonymkode: 76ed0...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hatt en partner, og det samme med mannen min. Vi er 40 år nå,  og ble sammen da vi var 19. Vi var hverandres første seksualpartner. Jeg føler meg litt uerfaren på en måte. Har tenkt litt de siste par årene at jeg kunne tenke meg å teste å være med en annen mann. Jeg kunne vært villig til å la mannen min få den samme erfaringen, men ut fra hvor sjalu han er, er jeg ganske sikker på at det ikke er noe poeng å ta opp temaet en gang. Vi har det fint i forholdet, men jeg syns det er rart å tenke på å leve hele livet med kun en seksualpartner. 

Anonymkode: edfe7...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte min mann da jeg var 16 og han 18. Er nå 52 og 54, jeg har aldri hatt sex med noen andre. Det fungerer jo fremdeles helt fint, var en litt inntørket periode da ungene var små men vi kom oss gjennom det.

Jeg er ferdig med overgangsalderen og føler meg mer sexy enn noen gang. Jeg er også mer aktiv enn noen gang, mannen setter stor pris på det.

Anonymkode: 98f1a...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at de holder en standard jeg kan kjenne meg igjen i.

Anonymkode: a3ff1...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Tenker at de enten er uattraktive eller meget sær og/eller konservativ.

Anonymkode: ab67f...61e

Man gir ikke slipp på attraktive mennesker. (Snakker om hele pakken, ikke bare om utseende. ) 

Men treffer man på noen uattraktive så gir man jo fort slipp og går videre. 

Dette gjør at de mest attraktive menneskene ofte har et lavt antall partnere.

(Presiserer nok en gang. Attraktiv som i totalpakke med personlighet. ) 

Anonymkode: d5852...535

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er mange som tror at å ha mange sexpartnere betyr at man er god i senga. Men det er hvis man kan tilfredsstille samme partner år etter år at man virkelig er god. Å klare å skape spenningen kåtheten som andre søker gjennom å stadig skifte partner. Evnen til å stå i det og jobbe fram et godt sexliv er mye mer imponerende og verdifullt enn å ha ligget med en drøss mer eller mindre tilfeldige personer.

Anonymkode: 339af...0ae

Tja, en partner lærer man seg å kjenne. Men alle er forskjellig, og noe som funker på en, kan være helt feil for en annen, dette er noe man lærer med flere partnere, og man blir flinkere til å tilpasse seg. Å kun ha erfaring med ett tenningsmønster betyr at man har lite erfaring seksuelt, uansett om man knullet 2 ganger om dagen 

Jeg tilfredsstiller min kjæreste, men hadde jeg kun hatt erfaring med henne, så ville jeg hatt ett rart syn på hva kvinner liker, for der må klitten nesten moses, og må kaninknulling til før hun kommer, da hadde jeg trodd at dette er hva kvinner foretrekker, men sannheten er jo at hun er litt utenfor normalen 

Endret av Artmo3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige damer .....  Kan heller incel-gutta få av meg.

Anonymkode: 18fa6...fe7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker absolutt ingenting. Jeg bryr meg ikke hvordan andre lever sine liv. 

Anonymkode: 50e62...996

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en del mennesker og de som har vært "flinkest" er de med få partnere bak seg. De har ofte en helt annen trygghet enn de som har hatt en del dårlige seksuelle opplevelser.

Det var seksuelt. Når det kommer til emosjonelle virker det trygt å satse på noen som kun har hatt langvarige relasjoner. Jeg tenker også at du er en catch siden mannen din har valgt å jobbe for å "holde på deg" så lenge.

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...