Gå til innhold

Er det flere som synes det er morsomt med gamle sinte folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener ikke Karens , men ordentlig gamle folk som har sluttet å bry seg, og bare banner og sier det de vil? Om de blir sinte er det virkelig morsomt. Men jeg mener ikke gamle folk som ikke er friske eller surrete, jeg mener de som bare har sluttet å bry seg 😅

Anonymkode: 439cc...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de ikke har sluttet å bry seg, men faktisk bryr seg og sier sannheten for en gangs skyld i dette gudsjammerlig lange livet som er fullt av både det ene og det andre som de aldri bad om, men må finne seg i og leve midt i? Kanskje de fungerer finfint for en gangs skyld, i et langt og veldig høflig, pliktoppfyllende liv? Nå er det på tide å slippe seg løs! Det finnes fremdeles grenser, men jeg forstår dem som blir sånn og støtter retten til endelig å være seg selv fullt ut. Rock`N Roll! :tommelopp2:

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

Kanskje de ikke har sluttet å bry seg, men faktisk bryr seg og sier sannheten for en gangs skyld i dette gudsjammerlig lange livet som er fullt av både det ene og det andre som de aldri bad om, men må finne seg i og leve midt i? Kanskje de fungerer finfint for en gangs skyld, i et langt og veldig høflig, pliktoppfyllende liv? Nå er det på tide å slippe seg løs! Det finnes fremdeles grenser, men jeg forstår dem som blir sånn og støtter retten til endelig å være seg selv fullt ut. Rock`N Roll! :tommelopp2:

Ja , helt enig 😀

Anonymkode: 439cc...659

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det er morsomt med sinte folk.

Anonymkode: 31ab5...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det. Gamle tullinger som tror de er noe bare fordi de har levd lenge😂😂😂

Anonymkode: 598a0...11f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hva de er sinte på. Uskyldige ting kan jeg også humre av. Jeg var bøssebærer på søndag og møtte en mann som sa rett ut at han ikke likte tvaksjonen! Klar tale, og jeg gikk avgårde. 

Men jeg har også mange eldre slektninger som er sinte på innvandrere, AP og mgd. Ikke noe sjarmerende. Kanskje de er mer sure gubber enn sinte 

Anonymkode: 33b79...cd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest det er morsomt så lenge det ikke omhandler folk personlig.  Enkelte eldre kan slenge dritt til, og om andre. Det er som om de tenker at de kan gi beng i hva andre føler. Det er ufyselig. Manglende respekt for andre kan jeg spare meg for.


Jeg fikk endel dritt slengt til meg, om ting som ikke jeg engang hadde vært med på/i nærheten av engang. Når jeg gav fint beskjed, fikk jeg så hatten passet.. Til slutt ble jeg fly forbannet, så han ble nå rolig etterhvert, men da fikk jeg kjeft av helsepersonell. «Han er jo så gammel, kan du ikke bare prate han etter munnen?»  


Når kristne, gudfryktige mennesker lirer ut av seg gloser en bryggesjaur verdig, det er bra😂😂 Og prater om sex og samliv åsånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Spørs hva de er sinte på. Uskyldige ting kan jeg også humre av. Jeg var bøssebærer på søndag og møtte en mann som sa rett ut at han ikke likte tvaksjonen! Klar tale, og jeg gikk avgårde. 

Men jeg har også mange eldre slektninger som er sinte på innvandrere, AP og mgd. Ikke noe sjarmerende. Kanskje de er mer sure gubber enn sinte 

Anonymkode: 33b79...cd4

Jeg mener ikke sånne ting som usmakelige fordommer. Det har forresten mange yngre folk også. Jeg mener f.eks. gamle damer som blir sinna fordi de aldri vinner noe på bingo, liksom. 😅

Anonymkode: 439cc...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du mener med morsomt men... Det bør være beundringsverdig at man er så voksen at man ikke bryr seg om hva andre syns, og dermed bryr de seg ikke om du syns de er morsomme eller patetiske eller whatever. 

Jeg er frittalende og tenker " hva er det verste som skjer om jeg er ærlig og uten hemninger?" Kanskje får jeg noen " fiender" men hva betyr det da. Jeg har en håndfull folk som beundrer mitt mot til å tale Roma midt i mot og den egenskapen har gitt meg en del seire og. 

 

Anonymkode: 71f0d...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns det. Gamle tullinger som tror de er noe bare fordi de har levd lenge😂😂😂

Anonymkode: 598a0...11f

Det er enda morsommere med unge tullinger som tror de er noe! Og som tror at gamlinger alltid har vært gamle🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 7495b...843

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er enda morsommere med unge tullinger som tror de er noe! Og som tror at gamlinger alltid har vært gamle🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 7495b...843

Slike folk finnes neppe😂

Anonymkode: 598a0...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg mener ikke sånne ting som usmakelige fordommer. Det har forresten mange yngre folk også. Jeg mener f.eks. gamle damer som blir sinna fordi de aldri vinner noe på bingo, liksom. 😅

Anonymkode: 439cc...659

Aldri møtt en gammel dame som blir SINNA over aldri og vinne noe på bingo. Hvis jeg møter henne er det mulig jeg hadde syntes det var morsomt. Også mulig jeg hadde blitt litt bekymret. 

Anonymkode: 54aff...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere snakker om gamle folk som om at det er en annen rase, noe som dere ikke kommer til å bli selv ( hvis dere ikke dør av av brystkreft selfølgelig). Dere omtaler gamle folk som noen uten stemmerett og at de trenger vergemål. 

De er gamle ja, men det er fordi de ble født tidligere enn dere. De har et helt liv av erfaring, en annen erfaring enn de som nettopp har ankommet. 

(Hvem ville du ha tilbrakt en vinter på en gård uten strøm og innlagt vann med... en som var født 1947,eller en infulencer født i 2001?)

Anonymkode: 52cda...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dere snakker om gamle folk som om at det er en annen rase, noe som dere ikke kommer til å bli selv ( hvis dere ikke dør av av brystkreft selfølgelig). Dere omtaler gamle folk som noen uten stemmerett og at de trenger vergemål. 

De er gamle ja, men det er fordi de ble født tidligere enn dere. De har et helt liv av erfaring, en annen erfaring enn de som nettopp har ankommet. 

(Hvem ville du ha tilbrakt en vinter på en gård uten strøm og innlagt vann med... en som var født 1947,eller en infulencer født i 2001?)

Anonymkode: 52cda...5fe

Alle vet at eldre mennesker er forskjellige,de har bare blitt eldre. De som er sintere enn andre, har selvsagt vært det som yngre også , men det er morsommere når de er blitt eldre. 

Anonymkode: 439cc...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei eldre er ufyselige. Spesielt mot oss yngre. Hilsen ei som har bodd i borettslag med fullt av gamlinger. 

Anonymkode: cecf0...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gamle som går rundt og er sinte og bitre har det ikke bra, ut i fra min erfaring. Jeg har jobbet en del med eldre og det er svært mange med psykiske plager som angst og depresjon, mange har smerter og begrenset livskvalitet. 

Utrolig uempatisk å latterliggjøre dem. 

Anonymkode: c265b...a1b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til jeg blir så gammel at jeg kan si akkurat det jeg vil uten at noen kan "ta meg". Gjett om jeg skal lire av meg! Eldgamle, sinte kjerringer slipper unna med alt.

Anonymkode: 77612...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...