AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #261 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor sammenligner du toppløs kvinner med ammende kvinner med klær på? Denne debatten handler ikke om at kvinner skal gå toppløse på restaurant, men om å amme. To veldig forskjellige ting. Anonymkode: 82d5d...93e Typisk. Andre brukere trekker frem dumme sammenligner for å eksemplifisere, som senere blir brukt videre i diskusjonen som at JEG har trukket frem dumme sammenligninger. Anonymkode: 4fff2...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #262 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Liker jeg offentlig amming? Anonymkode: 4fff2...141 Siterer meg selv her. Skulle selvsagt et "ikke" med i setningen. Anonymkode: 4fff2...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 3. november 2023 #263 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hva er K pupp? Og nei, alle ønsker ikke å amme diskret, som vel var hele poenget med denne tråden? Anonymkode: 4fff2...141 Nei, poenget med denne tråden er at man ikke skal måtte sette seg innerst i lokalet eller gjemme seg bort for å gi ungen mat. Man kan amme diskré selv om man sitter midt i kafeen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 3. november 2023 #264 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Typisk. Andre brukere trekker frem dumme sammenligner for å eksemplifisere, som senere blir brukt videre i diskusjonen som at JEG har trukket frem dumme sammenligninger. Anonymkode: 4fff2...141 Er vel ingen andre som har trukket frem så dumme sammenligninger, som å sidestille amming med å sitte toppløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #265 Del Skrevet 3. november 2023 Sinsiew skrev (1 time siden): Nei, poenget med denne tråden er at man ikke skal måtte sette seg innerst i lokalet eller gjemme seg bort for å gi ungen mat. Man kan amme diskré selv om man sitter midt i kafeen. Tråden handler om at noen ønsker å være mest mulig "offentlig" med ammingen, altså ikke å være diskret.... Anonymkode: 4fff2...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #266 Del Skrevet 3. november 2023 Sinsiew skrev (1 time siden): Er vel ingen andre som har trukket frem så dumme sammenligninger, som å sidestille amming med å sitte toppløs.. Om jeg forstår deg rett; når noen ANDRE trekker frem en riktignok dum sammenligning, og jeg svarer videre ut fra sammenligningen som ble presentert for meg, så er det plutselig jeg som har introdusert sammenligningen i tråden...? Anonymkode: 4fff2...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 3. november 2023 #267 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Om jeg forstår deg rett; når noen ANDRE trekker frem en riktignok dum sammenligning, og jeg svarer videre ut fra sammenligningen som ble presentert for meg, så er det plutselig jeg som har introdusert sammenligningen i tråden...? Anonymkode: 4fff2...141 Går i surr med abkode. Den som dro frem sammenligningen med å sitte toppløs på kafé er selvfølgelig den som har en dum sammenligning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 3. november 2023 #268 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tråden handler om at noen ønsker å være mest mulig "offentlig" med ammingen, altså ikke å være diskret.... Anonymkode: 4fff2...141 Tråden handler om ts som mener damer burde trekke seg tilbake og finne en krok å amme i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #269 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva så om de har minimalt med klær? Og jo, det er da nok av folk som kritiserer unge jenters klesstil. Men toppløse ser du dem ikke, verken i gaten eller på restaurant. Pupper løsrevet fra sex blir feilaktig stemplet som ekkelt, sier du.. vil det si at du ikke hadde hatt noe imot å spise en finere middag på restaurant med toppløse kvinner sittende ved nabobordet? Anonymkode: 4fff2...141 Nei, det hadde jeg ikke. I enkelte byer har de til og med toppløs servering, uten at noen reagerer. Jeg tar også felles sauna for menn og kvinner i samme rom, i Finland, uten at jeg tenker "æsj" og "fysj". Kropp er naturlig. Å gi sitt barn mat er naturlig. Anonymkode: e4a64...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå