Gå til innhold

"Jeg skal amme hvor jeg vil, fordi jeg kan"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor sammenligner du toppløs kvinner med ammende kvinner med klær på? Denne debatten handler ikke om at kvinner skal gå toppløse på restaurant, men om å amme. To veldig forskjellige ting. 

Anonymkode: 82d5d...93e

Typisk. Andre brukere trekker frem dumme sammenligner for å eksemplifisere, som senere blir brukt videre i diskusjonen som at JEG har trukket frem dumme sammenligninger. 

Anonymkode: 4fff2...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Liker jeg offentlig amming? 

Anonymkode: 4fff2...141

Siterer meg selv her. Skulle selvsagt et "ikke" med i setningen.

Anonymkode: 4fff2...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva er K pupp? Og nei, alle ønsker ikke å amme diskret, som vel var hele poenget med denne tråden? 

Anonymkode: 4fff2...141

Nei, poenget med denne tråden er at man ikke skal måtte sette seg innerst i lokalet eller gjemme seg bort for å gi ungen mat. 

Man kan amme diskré selv om man sitter midt i kafeen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Typisk. Andre brukere trekker frem dumme sammenligner for å eksemplifisere, som senere blir brukt videre i diskusjonen som at JEG har trukket frem dumme sammenligninger. 

Anonymkode: 4fff2...141

Er vel ingen andre som har trukket frem så dumme sammenligninger, som å sidestille amming med å sitte toppløs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsiew skrev (1 time siden):

Nei, poenget med denne tråden er at man ikke skal måtte sette seg innerst i lokalet eller gjemme seg bort for å gi ungen mat. 

Man kan amme diskré selv om man sitter midt i kafeen. 

Tråden handler om at noen ønsker å være mest mulig "offentlig" med ammingen, altså ikke å være diskret....

Anonymkode: 4fff2...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsiew skrev (1 time siden):

Er vel ingen andre som har trukket frem så dumme sammenligninger, som å sidestille amming med å sitte toppløs..

Om jeg forstår deg rett; når noen ANDRE trekker frem en riktignok dum sammenligning, og jeg svarer videre ut fra sammenligningen som ble presentert for meg, så er det plutselig jeg som har introdusert sammenligningen i tråden...?

Anonymkode: 4fff2...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Om jeg forstår deg rett; når noen ANDRE trekker frem en riktignok dum sammenligning, og jeg svarer videre ut fra sammenligningen som ble presentert for meg, så er det plutselig jeg som har introdusert sammenligningen i tråden...?

Anonymkode: 4fff2...141

Går i surr med abkode. Den som dro frem sammenligningen med å sitte toppløs på kafé er selvfølgelig den som har en dum sammenligning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tråden handler om at noen ønsker å være mest mulig "offentlig" med ammingen, altså ikke å være diskret....

Anonymkode: 4fff2...141

Tråden handler om ts som mener damer burde trekke seg tilbake og finne en krok å amme i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva så om de har minimalt med klær? Og jo, det er da nok av folk som kritiserer unge jenters klesstil. Men toppløse ser du dem ikke, verken i gaten eller på restaurant. 

Pupper løsrevet fra sex blir feilaktig stemplet som ekkelt, sier du.. vil det si at du ikke hadde hatt noe imot å spise en finere middag på restaurant med toppløse kvinner sittende ved nabobordet?

Anonymkode: 4fff2...141

Nei, det hadde jeg ikke. I enkelte byer har de til og med toppløs servering, uten at noen reagerer. Jeg tar også felles sauna for menn og kvinner i samme rom, i Finland, uten at jeg tenker "æsj" og "fysj". Kropp er naturlig. Å gi sitt barn mat er naturlig. 

Anonymkode: e4a64...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...