Gå til innhold

Årets julekalender?


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jul i blåfjell på NRK, og så så jeg kalenderen til Vazelina på butikken i går, så det er sikkert den på TV2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jul i Blåfjell, men jul på månetoppen!

Rødnissen og blånissene møtes, og er uenige om hvem som har retten til blåbærene som vokser der.

Gleder meg jeg, er snart ferdig med to månetoppen gensere, og halveis på den ene langlua. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul på Månetoppen heter julekalenderen til NRK. Det er en fortsettelse på Amalies jul og Nissene i Blåfjell, og handler om striden mellom blånissene og rødnissene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh? Månetoppen sier dere?

SÅ moro! :D

Jeg ELSKER julekalenderene.. Sitter som klistret inntil tv-en når de sender Jul i blåfjell, Amalies jul og skomakergaten.. *DRØMME*

Kjempemoro at de bytter litt videre på noen av seriene! Gleder meg!

Husker dere foresten de gamle julekalenderene?

F.eks. Hotell den gyldne hale og skomakergata? (doh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå bestillt meg den ene delen av skomaker gata! Det blir ikke jul uten den og det er sååå lenge siden jeg har sett den!!! *Gleder meg*!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke om Vazelina i julekalenderen på tv 2....blir vel til at det blir å følge med på NRK 1 i år da...Jul på Månetoppen...eller kanskje jeg også må bestille meg Jul I skomakergata og selvsagt så er The Julekalender ett kjøp jeg vurderer sterkt i år.

Så ett par episoder av Nissene på låven,men det var jo tragisk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til blånisseneskal møtes...... Vazelina kan jeg styre meg for da, men jeg har The Julekalender på video :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokko, hvordan vet du det????? Jeg skrev nemmlig en mail til NRK ang. det julekalenderen, og fikk til svar at de ikke visste neste års julekalender enda, men at den kom til å blie sentd en gang igjen i fremtiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...