Gå til innhold

YouTube; Holiday Love Rats (romansesvindel/ekteskapssvindel)


Million

Anbefalte innlegg

Noen som har sett noen episoder av denne serien? Hva synes du?

Personlig synes jeg faktisk det er så brutalt som at disse kvinnene har mistet gangsynet fullstendig. Jeg mener... hvordan i alle dager kan en 5060 år gamle hvite kvinner (engelske) tro og innbille seg at unge menn helt ned i 26 års alder fra f.eks. Tunisia, Egypt, Afrika, virkelig skal føle ekte kjærlighet for henne? Og TRO at mannen gifter seg av kjærlighet, ikke for å få britisk oppholdstillatelse?

Jeg synes det er ufattelig. Ufattelig at det går an å bli så lettlurt og bruke så mye penger på en fremmed fyr, halvparten så gammel som deg og fra et fattig land, som ber deg om å gifte deg med han på første eller andre møte...

 

 

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Million skrev (54 minutter siden):

...hvordan i alle dager kan en 5060 år gamle hvite kvinner (engelske) tro og innbille seg at unge menn helt ned i 26 års alder fra f.eks. Tunisia, Egypt, Afrika, virkelig skal føle ekte kjærlighet for henne? Og TRO at mannen gifter seg av kjærlighet, ikke for å få britisk oppholdstillatelse?

De har et stort og ektefølt behov for å dele gode ting og sitt liv med et levende menneske? Det er ikke annerledes enn yngre folk har det skulle jeg tro. 

Jeg ser igjennom historiene nå og tenker det samme. Hvordan i alle dager kan de ikke tenke fornuftige, reelle tanker i utgangspunktet og så visst ikke se noen knallrøde flagg når sjarmørene begynner å oppføre seg veldig rart etter kort tid? Jo, de vil så gjerne tro på det mennesket som de kjenner at de har blitt glade i. Det er som å levere inn en lottokupong; spennende i starten, det kan bli gevinst her, men det er som regel ingen gevinst å snakke om på dem. De får vel sine ti kroners innsats tilbake....og så kommer utleggene de ikke hadde forventet og de er mange og store. Rent tap. Stakkars folk. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

De har et stort og ektefølt behov for å dele gode ting og sitt liv med et levende menneske? Det er ikke annerledes enn yngre folk har det skulle jeg tro. 

 

Ja, jeg sier ikke noe på det behovet. Men de kan få det gjennom forhold med folk i sitt eget aldersspenn, ikke gjennom 30 år yngre golddiggers, eller visa-diggers, burde man vel kalle dem, fra utlandet. Penger og oppholdstillatelse. 

De bør lete etter partnere på sin egen alder i sitt eget land. Klart det er fremdeles mulig å bli lurt, men risikoen er i alle fall ikke så åpenbar og høy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Spenning? Noen av disse unge mennene sier romantiske (?!?) ting ingen har sagt til dem før og de blir litt desperate for mer? Avhengige. De får noe å leve for? Et siste krampaktig rykk før de ikke lengre klarer å tiltrekke seg noen? Ikke vet jeg. De får betale hardt og lenge for å gjøre det de har gjort i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Tja. Spenning? Noen av disse unge mennene sier romantiske (?!?) ting ingen har sagt til dem før og de blir litt desperate for mer? Avhengige. De får noe å leve for? Et siste krampaktig rykk før de ikke lengre klarer å tiltrekke seg noen? Ikke vet jeg. De får betale hardt og lenge for å gjøre det de har gjort i alle fall.

 

Dette er litt slemt å si, så sorry, men samtidig er det jo sannheten, så.... ja. Hun ene i videoen jeg linket til, var ufør, kjørte sånn gåbil, sterkt overvektig, raspende hes stemme som kommer av mange års røyking, hjemmebleika hår, rynkete, 60 år.... og satt der og sa at hun følte seg så bra da han fyren på 26 la an på henne fordi (sa hun med stolt stemme): "I could still pull". Altså hun sier at hun trodde hun fremdeles "hadde draget" siden et mannfolk prøvde seg på henne....å mistenke motivene hans for noe så usannsynlig, falt henne tydeligvis ikke inn.

Jeg er selv i femtiårene og jeg vet med 100% sikkerhet at jeg aldri hadde innbilt meg at jeg "hadde draget på mannfolk ennå" hvis en fyr i tjueårene (eller tredveårene, kanskje til og med førtiårene) begynte å legge an på meg. Jeg hadde luktet ugler i mosen med det samme, og avvist tvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...og i dette sekund holder millioner på med akkurat dette og håper det beste fra sin loverboy. Akk ja. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...