Gå til innhold

Treningstights som IKKE glir ned og ser ut som en sokk?

Stacy__

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig begynt å trene igjen etter ett opphold på nesten 5 år 🙈 Jeg har siden den gang fått en unge som nå er 3,5 år og kroppen er ikke det den var før. Jeg har gått fra å ha en BMI på 19,5 til nærmere 25/26 nå. Jeg trener nå 3 ganger i uka, for det meste jogging på tredemølle og ellipsemaskin. Opplever at de sømløse tightsene mine glir ned under joggingen. Kan dere anbefale meg noen gode tights som holder seg på plass under jogging/løping. De må være sømløse og ikke koste en halv formue… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best wearefit ribbed seamless. Har litt mage etter fødsel for 4 mnd siden og den har høyt liv og godt hold. 😅

Anonymkode: 1a8c1...840

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paninisport og Gymshark har jeg ikke hatt trøbbel med. ICW og Aimn synes jeg krøller seg ned. 

Anonymkode: 1ec58...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bara sine er omtrent de enetse som ikke glir ned på meg. De har ofte salg (stort sett 3 for 2 med kode 3FOR2 kronisk, og også andre salg), fullpris er ganske dyrt. 

Men, dette er veldig individuelt. Du må nesten prøve selv og se hva som passer din kropp best. 

Anonymkode: 5bd36...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best Levity sine, de fleste av de sklir ikke ned på meg så lenge de ikke er for store. Er også veldig glad i Nike sine nickers! Flere av BumPro sine sitter også godt, men de varierer mer i størrelsene...

Men bmi sier lite om kroppsformen din. Jeg har bmi på 24-24,5 og bruker smal i Levity og de fleste av BumPro sine tights. Men enkelte av BumPro sine i smal får jeg ikke over lårene...

Anonymkode: 8d195...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

98% av mine tights kommer fra Levity. Utrulig fornøyd med det, begynner kun å gli opp etter ca 1år når de e blitt fir store

Anonymkode: 28a61...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som ikke glir ned på meg er 2xu Form Hi-Rise Compression Tights, har prøvd mange andre men disse fungerer som bare det! Bare pass på å få riktig størrelse, for som en annen her sier så glir de ned om du har for store tights.

De er litt dyre, men det er stadig tilbud.

Anonymkode: 7c95f...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/23/2023 at 7:14 AM, AnonymBruker said:

Hvis de glir ned er de for store.

Anonymkode: e6998...a99

Mine er for små og glir ned

Anonymkode: ef35b...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 21.51):

Eneste som ikke glir ned på meg er 2xu Form Hi-Rise Compression Tights, har prøvd mange andre men disse fungerer som bare det! Bare pass på å få riktig størrelse, for som en annen her sier så glir de ned om du har for store tights.

Enig. Alle de andre merkene glir ned. Wearefit, gymshark, bumpro, levity... sugde alle sammen. Da kan jeg like gjerne investere i 2xu. Og hva skjer med at ingen har knyting i livet lenger? For det kan kompensere veldig for at den ellers ikke sitter helt som den skal. Syns treningstightser har fått helt latterlig dårlig kvalitet med årene, spesielt fra de nyere merkene. De skal være estetiske, men blir ødelagt fort eller sitter dårlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (1 minutt siden):

Enig. Alle de andre merkene glir ned. Wearefit, gymshark, bumpro, levity... sugde alle sammen. Da kan jeg like gjerne investere i 2xu. Og hva skjer med at ingen har knyting i livet lenger? For det kan kompensere veldig for at den ellers ikke sitter helt som den skal. Syns treningstightser har fått helt latterlig dårlig kvalitet med årene, spesielt fra de nyere merkene. De skal være estetiske, men blir ødelagt fort eller sitter dårlig. 

Jeg hater knyting i livet. Det blir en skarp kant der tråden er om man knyter den, og om man ikke gjør det, henger trådene bare der og gnisser og er i veien. 

Forøvrig har Bara noen vintertights med knyting, om du liker det. (jeg elsket dem, bortsett fra knytingen, som ene og alene var grunnen til at jeg returnerte dem og kjøpte en annen modell uten knyting derfra i stedet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i en «love it» tights akkurat nå, og den glir ikke ned. Har brukt den ofte det siste året, og begynner å bli noe slitt, men sitter like godt likevel.

Anonymkode: 6bb8a...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hater knyting i livet. Det blir en skarp kant der tråden er om man knyter den, og om man ikke gjør det, henger trådene bare der og gnisser og er i veien. 

Forøvrig har Bara noen vintertights med knyting, om du liker det. (jeg elsket dem, bortsett fra knytingen, som ene og alene var grunnen til at jeg returnerte dem og kjøpte en annen modell uten knyting derfra i stedet).

Tusen takk for tipset! Vintertights er også mindre gjennomsiktige, så det passer midt i blinken. Det skal jeg sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 21.51):

Signerer denne + Reebok lux high waist tights (fantastisk!!!)

Anonymkode: a4edf...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke glir ned på meg er de med bred strikk i livet. Har de en cm eller to bare med strikk glir de ned uansett merke. 

Anonymkode: 3cd93...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hva du mener! Det er viktig å finne tights som holder seg på plass under trening. Et merke du kan prøve er Nike. De har flere modeller med god passform og som ikke glir ned. Du kan også sjekke ut Adidas og Under Armour. Husk å se etter tights med elastisk linning og kanskje med snøring i livet for ekstra sikkerhet. 💪🏻

Anonymkode: e2fa5...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...