Gå til innhold

Til menn: hvor mener du du er på hierarkiet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke noe tilhenger av disse flosklene/kategoriene. Har hatt venner som har mestret f.eks. dating/kvinner med vanvittige resultater, mens de på den andre siden har vært tapere økonomisk og ifht. rus. 

For min del spørs det helt på hvilken arena jeg er i, og hvem jeg er sammen med. Har ikke noe problem med verken å lede eller å spille andre-fiolin på jobb og fritid. Jeg stepper opp hvis ingen andre gjør det. Når det gjelder ifht. kvinner er jeg vel kanskje litt for avslappet, og meget sjelden jeg gidder å gjøre noe med flørter og slikt. Dette er en konsekvens av at jeg var drittlei drama i 30-årene, og mister fort interessen hvis jeg ser karaktertrekk jeg kjenner igjen. 

Anonymkode: 89efd...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flaut å si det men jeg er sikkert det "inceler" kaller for en "Chad". Pulte rundt langt over gjennomsnittet som ungdom og ung voksen til jeg fandt meg ei nydelig, pen og fin dame når jeg ble 30 år og etablerte familie. Jeg har ikke høy utdanning men har dog stilling der jeg tjener milion i året og jeg må nevne at jeg var helt elendig elev når jeg gikk på skole. Jeg er begynnt å skjønne at mitt utseende har hjulpet meg mye i alle faser i livet ❤️

 

Anonymkode: b2785...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Helene1982 said:

Jeg vet ikke hvilken gresk bokstav det er, men foretrekker han som sier til mobberen at det er nok og tar vare på de som er utenfor eller blir behandlet dårlig. Han som folk lytter til når han prater

Da liker du alfa-menn

Anonymkode: 9c809...db6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Da liker du alfa-menn

Anonymkode: 9c809...db6

Sikker på det? Nå tror eg eg ikke på noe dette Alfa, Beta greiene da.

Av alle eg har sett karakterisere seg selv som alfa. Er det jo dem som faktisk er mobbere. Fremstår gjerne som brautende idioter med stort ego og behov for å vise seg frem.

Det at dem utgir seg for å være Alfa, betyr jo ikke at dem er det.  Tror som sagt alt bare er tull, men er jo litt innterresant og.

Nå stammer jo konseptet fra en bok om forskning på ulver utgitt på 70 tallet. Som i senere tid har vist seg å være feil og dem har gått tilbake på å bruke utrykk som alfa ulv.

Anonymkode: a634c...b2e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikker på det? Nå tror eg eg ikke på noe dette Alfa, Beta greiene da.

Av alle eg har sett karakterisere seg selv som alfa. Er det jo dem som faktisk er mobbere. Fremstår gjerne som brautende idioter med stort ego og behov for å vise seg frem.

Det at dem utgir seg for å være Alfa, betyr jo ikke at dem er det.  Tror som sagt alt bare er tull, men er jo litt innterresant og.

Nå stammer jo konseptet fra en bok om forskning på ulver utgitt på 70 tallet. Som i senere tid har vist seg å være feil og dem har gått tilbake på å bruke utrykk som alfa ulv.

Anonymkode: a634c...b2e

Ingen alfamenn kaller seg selv for alfa. Universell faktum som de fleste menn er for redd til å akseptere.
Det rette er å bare bruke desse titlene for gøy. Hjernedød underholdning mens du sitter på do

TS

Anonymkode: f02b6...dce

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...