AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hvis vi skal ta dette sosiale hierarkiet for menn seriøst, hva mener du du ville vært? Alfa, Beta, Sigma, Omega etc? Og hvorfor mener du det? Anonymkode: f02b6...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Del Skrevet 21. oktober 2023 Delta Anonymkode: eeed5...2e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. oktober 2023 #3 Del Skrevet 21. oktober 2023 Ungkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 21. oktober 2023 #4 Del Skrevet 21. oktober 2023 Liker kvinner alfa eller beta av menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Del Skrevet 21. oktober 2023 Fountaine skrev (Akkurat nå): Liker kvinner alfa eller beta av menn? Kvinner er forskjellige med ulike preferanser. Men fra egen observasjon; ja, de kan like menn som kan bli sett på som "tapere" i dette systemet TS Anonymkode: f02b6...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Del Skrevet 21. oktober 2023 Sigma, the lone wolf 😂 bryr meg lite om hele greske alfabetsuppa, så bare noen videoer for å se hva greia er. Anonymkode: 24da9...780 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 21. oktober 2023 #7 Del Skrevet 21. oktober 2023 Ifølge PsychMechanics og IDR Labs testene så er jeg Sigma Men jeg foretrekker å bare si jeg er autistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. oktober 2023 #8 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg tenker at menn som defineres etter alfa, beta eller sigma er unge, så jeg ser for meg en ungdomsskole. Jeg tenker at mobberen og spesielt han som gjør drittjobben til mobberen definerer seg som alfa. det noe med at når man sier selv at man er best og tøffest i stedet for å vise det med handling, er det mer for å hype seg selv. Jeg vet ikke hvilken gresk bokstav det er, men foretrekker han som sier til mobberen at det er nok og tar vare på de som er utenfor eller blir behandlet dårlig. Han som folk lytter til når han prater, fordi han sier mye smart. det er min preferanse. Ikke ungdomsskoleelever selvsagt, men megleren i voksen utgave. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 21. oktober 2023 #9 Del Skrevet 21. oktober 2023 Startet som alfa i barnehagen, ble sigma på barneskolen siden de andre guttene bodde langt unna og holdt på med annen idrett, gikk til beta på ungdomsskolen for å bli likt, så alfa og tilbake til sigma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Del Skrevet 21. oktober 2023 Helene1982 skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at menn som defineres etter alfa, beta eller sigma er unge, så jeg ser for meg en ungdomsskole. Jeg tenker at mobberen og spesielt han som gjør drittjobben til mobberen definerer seg som alfa. det noe med at når man sier selv at man er best og tøffest i stedet for å vise det med handling, er det mer for å hype seg selv. Jeg vet ikke hvilken gresk bokstav det er, men foretrekker han som sier til mobberen at det er nok og tar vare på de som er utenfor eller blir behandlet dårlig. Han som folk lytter til når han prater, fordi han sier mye smart. det er min preferanse. Ikke ungdomsskoleelever selvsagt, men megleren i voksen utgave. Samme her, vi må krangle om megleren, men kanskje han kan megle frem en løsning for oss. Anonymkode: 9d153...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg forholder meg ikke til hierarkiet. Men det er gøy å pisse på de som tror de er alpha, de liker ikke motstand og at folk utfordrer dem. Anonymkode: b637f...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. oktober 2023 #12 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samme her, vi må krangle om megleren, men kanskje han kan megle frem en løsning for oss. Anonymkode: 9d153...4f0 Oh no! det er ikke mange nok av disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #13 Del Skrevet 21. oktober 2023 Vært på bunnen hele livet. Sosial angst, autisme, depresjon og ufør. Anonymkode: 39484...a0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #14 Del Skrevet 21. oktober 2023 Alle som uironisk bruker disse begrepene er per definisjon beta. Anonymkode: f9197...337 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 21. oktober 2023 #15 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle som uironisk bruker disse begrepene er per definisjon beta. Anonymkode: f9197...337 Ser visst ut som desse titlene er meget populære blant incels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #16 Del Skrevet 21. oktober 2023 Alltid på bunnen av alle hierarki. Anonymkode: c5c7a...23f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #17 Del Skrevet 21. oktober 2023 Inverto skrev (3 minutter siden): Ser visst ut som desse titlene er meget populære blant incels Tror begrepene er en sentral del av incel-universet. Det skal liksom forklare menn hvorfor ting er som de er... Anonymkode: 67172...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #18 Del Skrevet 21. oktober 2023 47 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis vi skal ta dette sosiale hierarkiet for menn seriøst, hva mener du du ville vært? Alfa, Beta, Sigma, Omega etc? Og hvorfor mener du det? Anonymkode: f02b6...dce Jeg er bunnslammet nederst i hierarkiet. Jeg er en del av den suppen av ihjeltrampede stakkarer som var uheldige med livet. Det mener jeg fordi at jeg ikke har fått tilbake noe annet enn dritt og dårlig karma, hele livet, uansett om jeg har oppført meg bra. Men jeg må ha gjort noe virkelig ille i et tidligere liv. Anonymkode: 9ace2...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #19 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg vil plassere meg nest-nederst. Så vidt over bunnslammet. Det skal ikke mye til før jeg rykker ned et hakk. Men enn så lenge så har jeg hodet over vannet. Men det koster. Har vært fristet til å gi opp mange ganger. Det er en stadig kamp. Anonymkode: c45f1...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #20 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil plassere meg nest-nederst. Så vidt over bunnslammet. Det skal ikke mye til før jeg rykker ned et hakk. Men enn så lenge så har jeg hodet over vannet. Men det koster. Har vært fristet til å gi opp mange ganger. Det er en stadig kamp. Anonymkode: c45f1...f3c Hvorfor mener du at du er der? Du skriver nå i hvert fall fint. Anonymkode: 67172...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå