Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

bryr meg ikke. om jeg skulle vært i forhold med vedkommende så hadde det vært best om det var noen år siden hun sluttet med dette.  da har vel vedkommende blitt voksen mentalt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosakatt skrev (7 minutter siden):

Men er det egentlig det? Å hvorfor er det det? Om noen er i et forhold, og det forholdet er monogomant(Vet ikke hvordan det skrives håper du forstår hva jeg mener) og varer i flere år, vil det senke medianen, uten at det egentlig trenger å bety at den samme kvinnen umulig kunne møtt flere menn hun anså attraktive nok for sex, om hun ikke var i dette forholdet. 

Skal vi tro statistikken (som vi nok bør) er det nok det ja. Statistikken er et resultat av kvinners valg. 

Sitat

Vet mange liker å være nær noen for sex, men det gjelder ikke alle. Og noen ganger kan vi bli nært noen selv om det ikke fører noen steder, men jeg ser for meg veldig eventyrlige situsjoner som kanskje er for dagrøm til å gjenspeiles i virkeligheten. 

Statistikker regner ikke med alle, de kan også være gamle, og folk trenger heller ikke være ærlige om det å ha flere var mer tabubelagt før. 

Vi kan selvfølgelig si oss uenige med forskerne og forskningen, men hva godt skulle nå egentlig det bidra til? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at da er hun glad i sex og har antageligvis noen gode erfaringer å dele.

win win . Er man litt eldre og ikke har vært i lengre forhold over tiår er ikke 20 stk mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (Akkurat nå):

Skal vi tro statistikken (som vi nok bør) er det nok det ja. Statistikken er et resultat av kvinners valg. 

Vi kan selvfølgelig si oss uenige med forskerne og forskningen, men hva godt skulle nå egentlig det bidra til? 

Vil ha sannheten, syns ikke de er nøyaktige nok utført. Unnskyld om du jobber med statistikk 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 17.07):

Fortid er fortid, best å ikke spørre eller fortelle. Om hun er 40 som har hatt sex med 20 er det ikke mange pr år egentlig. 

Anonymkode: d35d4...0ac

Ja, er det virkelig det? Er fortid virkelig fortid? 

Det har selvsagt mye å si hva debut,  alder, faste forhold og slikt angår, ja... Bare så det er sagt... 

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Vil ha sannheten, syns ikke de er nøyaktige nok utført. Unnskyld om du jobber med statistikk 😂 

Hva er ikke nøyaktig nok utført? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Rosakatt said:

I lik grad som dine krav blir droppet om du blir det. 

Vet ikke om det er i lik grad, men ja blir sikkert noe ja. Men... det er faktisk ikke en så lang handleliste med krav at det gjør noe. Noen få ting jeg bryr meg mye om, og så en lang rekke med ting jeg gir faen i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Det siste du sier er rett og slett ikke sant. Det er flere unge kvinner som ikke er eller har vært seksuelt aktive etter 2018 enn det er slike menn. Det er en god grunn for det; vestlige menn begynner å bli like dårlige som ikke-vestlige menn.

Anonymkode: cf54c...39f

Hva skjedde i 2018? 

Ja, det er flere femcels enn det er genuint sexy menn ja, og andelen menn som faktisk forstår kvinner og kvinnelig seksualitet er forsvinnende lav.

Endret av Kipling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om det er i lik grad, men ja blir sikkert noe ja. Men... det er faktisk ikke en så lang handleliste med krav at det gjør noe. Noen få ting jeg bryr meg mye om, og så en lang rekke med ting jeg gir faen i

Hvor lang er listen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (4 minutter siden):

Statistikk

Så du velger å se bort fra statistikk og forskning? Da tror jeg det blir vanskelig å føre en rasjonell samtale videre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne har ligget med 6 personer i hele mitt liv er 43, nå har jeg vært med 3 partnere etter 18 og et ligg mellom to forhold.  Jeg tenker ikke noe på hvor mange sexpartner en annen kvinne har hatt som noe negativt. Har en tidligere venninne som har ligget med over 100 , men hun skulle ønske hun hadde ligget med så mange fordi hun elsket og ha uforpliktende sex, ikke fordi hun brukte det som usikkerhet og bekreftelse. Kjenner både kvinner og menn som liker og gå på byen og samtidig ønske om og dra med noen hjem for sex. Jeg må ha en et bånd til dem, altså kjenne dem for og dele kroppen min med dem. Trenger ikke være i et forhold men jeg må kjenne dem litt

Anonymkode: e4d5f...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desto styggere man er desto lettere å være i sølibat. Være seg man er mann eller dame.

Ville aldri falt for en mann som var jomfru i voksen alder. sier mye. Og en mann som tror at ei dame som har utseende med seg tar til takke med første frosken hun kysser er bare komisk 😂, utvelgelse av menn går også på en viss størrelse som kun kan «oppdages» i senga😜

Anonymkode: 906c4...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rosakatt said:

Hvor lang er listen da? 

Fysisk tiltrekkende, smart, varm og generøs personlighet, tradisjonelle verdier og Ikke et ludder....

Det er vel omtrent det.

Så kan man diskutere hva fysisk tiltrekkende betyr, men det er så enkelt som at jeg må ha lyst på henne.

Utdannelse, jobb, kulturkunnskap etc etc etc, alt det der er et stor "who cares" fra meg. Fint om hun har det selvsagt, men ikke noe jeg ville ekskludert en kvinne for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker nå at
pkt 1, det har jeg igrunn ingen ting med,
pkt 2, ei litt aktiv ungdomstid/russetid, noen byturer og noen kjærester - så er vel ikke det et helt unormalt antall ?,
pkt 3, hva har det å si om det er ei dame eller en mann? Svarene bør være akkurat det samme uansett..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
herzeleid skrev (5 minutter siden):

Så du velger å se bort fra statistikk og forskning? Da tror jeg det blir vanskelig å føre en rasjonell samtale videre. 

Det er rasjonellt å se hvorfor statistikk er unøyaktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (7 minutter siden):

Fysisk tiltrekkende, smart, varm og generøs personlighet, tradisjonelle verdier og Ikke et ludder....

Det er vel omtrent det.

Så kan man diskutere hva fysisk tiltrekkende betyr, men det er så enkelt som at jeg må ha lyst på henne.

Utdannelse, jobb, kulturkunnskap etc etc etc, alt det der er et stor "who cares" fra meg. Fint om hun har det selvsagt, men ikke noe jeg ville ekskludert en kvinne for.

Tror mange har en så kort liste, men at listen blir lang om de utbroderer de ulike kategoriene, som at varm og generøs personlighet kan beskrives med mange flere trekk enn det, forståelsesfull, empatisk, tålmodig, lyttende, åpen, positiv. Fysisk tiltrekkende, alle trekkene det trengs å innebære for noen, smart også, alt kan utbroderes

Men syns du har en rimelig liste, og om du ikke hadde det har du uansett all rett til å ha den, hvem skal stoppe deg så lenge det ikke er fysisk ulovelig? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, herzeleid said:

Rosakatt synes det er best å gå ut og føle på gresset. Lukte litt på blomster. Se på skyene og observere mennesker. Kjenne på følelser. Får statisikken hun trenger på den måten. 🐱

Trodde du hadde fått med deg disse tingene.

Anonymkode: e9597...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rosakatt synes det er best å gå ut og føle på gresset. Lukte litt på blomster. Se på skyene og observere mennesker. Kjenne på følelser. Får statisikken hun trenger på den måten. 🐱

Trodde du hadde fått med deg disse tingene.

Anonymkode: e9597...ab3

😂😄 Ja, men om du ikke liker det, får du ikke rulle i gresset med meg, finn din egen plen

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...