Kipling Skrevet 24. oktober 2023 #61 Del Skrevet 24. oktober 2023 14 minutter siden, Rosalilje84 said: Poenget er at dere som selv har hatt sex med en flust med damer, ikke kan forvente at damene skal holde seg jomfruelige for deres skyld. I tillegg, hvis alle damer holder seg jomfruelige, så får du ikke pult. Det er ris til sin egen bak å ha slike holdninger. Hvorfor kan man ikke forvente det? Og det at jeg vil ha en jomfruelig en betyr ikke at alle plutselig er jomfruelige, så hvordan er det et problem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 24. oktober 2023 #62 Del Skrevet 24. oktober 2023 20 sexpartnere er da virkelig ikke mange gjennom et levd liv. Virker som mange ikke klarer å se på kontekst, men kun et tall. Mange som er "unge og frie" over noen år også roer ting seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #63 Del Skrevet 24. oktober 2023 Tenker at hun sikkert har vært singel i lange perioder. Alder tatt i betraktning selvfølgelig, men er hun midt i 30-årene tenker jeg det er helt naturlig. Anonymkode: cb601...033 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #64 Del Skrevet 24. oktober 2023 3 minutter siden, Kipling said: Hvorfor kan man ikke forvente det? Og det at jeg vil ha en jomfruelig en betyr ikke at alle plutselig er jomfruelige, så hvordan er det et problem? Fordi du er på KG! Går helt fint om ei med lite penger ønsker en mann med mye. Går helt fint om ei som er slank ønsker en bamsemann. Eller om ei som er overvektig ønsker en slank og veltrent mann med sixpack. Men om en mann ønsker ei med få partnere så bryter helvete løs. Samme hvor mange eller få partnere mannen har hatt. 😂 Anonymkode: e9597...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. oktober 2023 #65 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 18.39): Jeg tenker at hun er ganske normal og gjennomsnittlig. Anonymkode: 436fe...c43 Tror gjennomsnittet for norske kvinner (og menn) er rundt 7 seksualpartnere gjennom livet. Så gjennomsnittlig er hun ikke. Jeg er i utgangspunktet tilhenger av at folk skal få ha sex med så mange de vil, så lenge alle involverte gjør det frivillig. Personlig tenker jeg jo at 20 partnere er mye, men hvor mye avhenger av alder - er hun 18 eller 50? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. oktober 2023 #66 Del Skrevet 24. oktober 2023 Kipling skrev (16 minutter siden): Hvorfor kan man ikke forvente det? Og det at jeg vil ha en jomfruelig en betyr ikke at alle plutselig er jomfruelige, så hvordan er det et problem? Jeg synes man kan ønske seg det man vil uavhengig av hvordan man er selv. Om man kan forvente det, er en annen sak. Jeg vil tro at de fleste kvinner som har hatt få partnere, ønsker seg en mann som ikke har hatt sex med halve byen. På samme måte som de fleste pene mennesker vil ha en pen partner, de fleste slanke vil ha en partner som også er slank osv., derfor kan ikke en som er mindre pen og tjukk forvente å få en pen og slank partner, selv om han/hun selvfølgelig får lov til å ønske seg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #67 Del Skrevet 24. oktober 2023 Tja, litt løs og ludrete, kanskje? Samtidig er jeg litt flau over å bare ha hatt 3 selv. Har vært i 3 langvarige forhold med det jeg er i nå på 16.året. Har aldri hatt ons, men akkurat det er jeg glad for. Hadde vært flau om jeg hadde ligget med så mange som 20, men 6-7 stk hadde føltes litt mer normalt enn 3. Anonymkode: c5248...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #68 Del Skrevet 24. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Samtidig er jeg litt flau over å bare ha hatt 3 selv. Har vært i 3 langvarige forhold med det jeg er i nå på 16.året. Anonymkode: c5248...7a8 Jeg håper ingen som er i få og langvarige forhold (som også har få partnere) blir flaue. Mye bedre om man har pult rundt og hatt 7-50 liksom? Sykt.🤪 Anonymkode: e9597...ab3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #69 Del Skrevet 24. oktober 2023 Det som slår meg er at de synes å ha vanskelig for å slå seg til ro. Da passer de nok ikke så godt sammen med meg, som ikke er interessert i flyktige relasjoner hverker i datingsammenheng eller ellers. Jeg ser etter en kjæreste, ikke sexpartner som sådan. Jeg har ikke engang møtt 20 kvinner jeg i prinsippet kunne tenke meg å ligge med i utgangspunktet, så om man faktisk har ligget med så mange eller flere er nok terskelen for å gå til sengs med noen ekstremt mye lavere enn min. Da er sikkert veien til utroskap kortere også, om det skal såpass lite til å bli seksuelt interessert. Anonymkode: f61f6...13a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #70 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 17.04): Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt? (Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold) Anonymkode: cbea6...20f Tenker at slut-shaming er et resultat av islamiseringen av Norge. Anonymkode: fe322...e27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #71 Del Skrevet 24. oktober 2023 20 er jo ingenting. Er du kvinne i starten av tjueårene blir det jo fort 2-3 i måneden om man er oppegående sosialt og ikke ser helt katastrofe ut. Anonymkode: 5de89...b72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #72 Del Skrevet 24. oktober 2023 Disse trådene er alltid like underholdende. Koste meg med masse deilig sex, og en del ikke så bra sex opp igjennom ungdom og ung voksenalder 😂 Eneste jeg sitter igjen med, er masse morsomme minner og gode erfaringer💃🏼 Han som er min mann i dag og har vært det de siste 14 årene, har aldri spurt, men han har sagt han driter i seksuell historikk, og at det eneste som betyr noe er hvor mange jeg puler etter vi ble sammen. Jeg aner heller ikke hvor mange han har hatt sex med. Kunne liksom ikke brydd meg mindre. Min erfaring er at det er de uerfarne og upulte som har problemer med å slå seg til ro. De har et driv etter å skaffe seg seksuell erfaring de aldri har fått. De finner ikke en indre ro. Min erfaring er også at det er de uerfarne og upulte som henger seg opp i andre sin seksuelle historikk. Vi som har nok av seksuell erfaring ser det for hva det er, og legger ikke noe mer i det en at det er morsomme og deilige erfaringer💃🏼 Anonymkode: 02520...e9d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #73 Del Skrevet 24. oktober 2023 Ludovica- skrev (52 minutter siden): 20 sexpartnere er da virkelig ikke mange gjennom et levd liv. Virker som mange ikke klarer å se på kontekst, men kun et tall. Mange som er "unge og frie" over noen år også roer ting seg. Nettopp! Hadde en på 60 kun hatt 20 så hadde det vært trist. Anonymkode: 6cf41...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #74 Del Skrevet 24. oktober 2023 At de er horer. Enkelt og greit. Finnes selvfølgelig noen unntak😊 Anonymkode: 4083e...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 24. oktober 2023 #75 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hvorfor skulle jeg tenke noe spesielt om det? Er det noe rart ved at folk lever? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #76 Del Skrevet 24. oktober 2023 Å ha sex med 20 stk. er ikke mye om man har hatt perioder der man er langvarig singel. Hvis man ligger med en person i måneden rekker man det på under 2 år og sex 1 gang per mnd er ikke å være promiskuøs. Ikke i nærheten en gang. Anonymkode: 7ce99...0d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #77 Del Skrevet 24. oktober 2023 Det har jeg aldri tenkt på at jeg skal tenke på. Kommer det noe nyttig ut av det? Anonymkode: 716ee...511 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #78 Del Skrevet 24. oktober 2023 On 10/21/2023 at 8:40 PM, AnonymBruker said: Hvorfor skal noen vite hvor mange en kvinne har ligget med? Jeg har aldri fortalt til noen hvor mange jeg har ligget med. Anonymkode: 59527...410 De antar antallet uansett. Jeg er 26 år og har aldri hatt samleie, men menn vil fortsatt tro jeg lyver bare på grunn av at jeg er europeisk kvinner over 25. Anonymkode: cf54c...39f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #79 Del Skrevet 24. oktober 2023 On 10/22/2023 at 12:24 AM, Kipling said: Tenker at det er rimelig gross. Bare sånn rent instinktivt så tenker jeg "eww.." Og ja jeg tenker at hun sikkert er morsom å ha sex med, men ikke passende som mor til mine barn. Akkurat det samme jeg tenker om menn som ligger rundt:)) Anonymkode: cf54c...39f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #80 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg håper ingen som er i få og langvarige forhold (som også har få partnere) blir flaue. Mye bedre om man har pult rundt og hatt 7-50 liksom? Sykt.🤪 Anonymkode: e9597...ab3 Hvor skrev jeg at det var bedre med 50 enn 3? Tror du trenger briller Jeg skrev jo at over 20 var ludrete også. Hadde jeg ligget med så mange som 20 hadde jeg vært utrolig skamfull. Men 3 er veldig lite. Flaut er kanskje feil å kalle det, men unormalt er det. Dessverre Anonymkode: c5248...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå