Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at faren for utroskap er stor og holder meg derfor unna. Been there, done that.

Anonymkode: c9119...08d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å det er mer sannsynlighet for at de kan være kompatibel med meg når det gjelder sex og samliv. Jeg selv låg med mye fler før jeg etablerte familie med min samboer for over 10 år siden. Hun hadde kun hatt et par kjærester før meg og vi har hatt en del utfordringer rundt sex og samliv dessverre 🤔

Anonymkode: 92080...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/22/2023 at 1:45 AM, AnonymBruker said:

Har du ikke lyst at mor til dine barn, altså kvinnen jeg antar du vil dele livet med, skal være morsom å ha sex med? 

Å ha 20 sex partnere skal ikke ha noen effekt på en kvinnes ferdigheter som mor. 

Anonymkode: c6855...2fd

Jo, men hun trenger ikke å ha hatt sex med 20 stk for å være morsom å ha sex med.

Om det har noen effekt på hennes evner som mor vet jeg ikke, men det har nok en effekt på hennes evner som en partner, og det har en effekt på hvordan jeg ser på henne.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ingenting. Kanskje hun er ihvertfall ferdig med å finne seg selv på den fronten og vet hva hun vil. Er kvinne selv forresten,  men mye færre partnere. 

Anonymkode: 28290...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 43 sa jeg ble sammen med min nåværende mann. Vi hadde begge hatt et rikt sexliv før vi møttes. Vi sa bare at "kjekt å ha rast ferdig" 😛 

Jeg elsker nå roen jeg har i meg. Liker å se tilbake på erfaringene mine, og jeg har jo lært mye på veien som jeg har nytte av idag. Dessverre er det selvsagt negativt at jeg har pådratt meg HPV da.. Dette slipper heldigvis nåtidens unge kvinner fordi de blir vaksinert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 17.04):

Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt?

(Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold)

Anonymkode: cbea6...20f

Hva jeg tenker om å få høre et skittent rykte? At den som sprer ryktet, er en ondsinnet idiot. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (4 timer siden):

Jo, men hun trenger ikke å ha hatt sex med 20 stk for å være morsom å ha sex med.

Om det har noen effekt på hennes evner som mor vet jeg ikke, men det har nok en effekt på hennes evner som en partner, og det har en effekt på hvordan jeg ser på henne.

Poenget er at dere som selv har hatt sex med en flust med damer, ikke kan forvente at damene skal holde seg jomfruelige for deres skyld. I tillegg, hvis alle damer holder seg jomfruelige, så får du ikke pult. Det er ris til sin egen bak å ha slike holdninger.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 8.34):

Jeg tenker at faren for utroskap er stor og holder meg derfor unna. Been there, done that.

Anonymkode: c9119...08d

På grunn av et RYKTE? Du vet at mange setter ut rykter for å skade? Jeg har selv blitt utsatt for et rykte om at jeg var hore FØR jeg hadde min første sexpartner. Heldigvis klarte eksen min å forstå at dette var bare rykter. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto

Det tenker jeg ikke noe om-sex er deilig.

sex er bra.

erfaring med fler er bra.

jo, tenker det når jeg oppsummerer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 4.45):

Trenger ikke slite med selvkontroll, kan jo hende hun hadde oppriktig lyst på hver og en av disse partnerne og ikke angrer et sekund.

Anonymkode: 5d3ef...d00

Ikke stort bedre å ukritisk knulle alt med puls, det finnes da grenser, selv om jeg er ganske liberal der 

Anonymkode: e2238...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke stort bedre å ukritisk knulle alt med puls, det finnes da grenser, selv om jeg er ganske liberal der 

Anonymkode: e2238...97c

20 stk er da virkelig ikke å knalle alt med puls 

. Jeeez. Noen menn og kvinner her inne har skrevet 3-400 sexpartnere.

Anonymkode: 060b0...eae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

20 stk er da virkelig ikke å knalle alt med puls 

. Jeeez. Noen menn og kvinner her inne har skrevet 3-400 sexpartnere.

Anonymkode: 060b0...eae

Nettopp. Starter man sexlivet som 16-åring og har 20 stk når man fyller 40, så er det under en partner i året. Ikke "alt med puls" akkurat.

Anonymkode: f0117...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2023 at 5:04 PM, AnonymBruker said:

Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt?

(Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold)

Anonymkode: cbea6...20f

Da jeg var singel og fikk nyss om noe slikt så takket jeg pent for meg og gikk videre. Et tydelig tegn på dårlig dømmekraft.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tenker ei dame på 35 som har hatt sex med 30 stk. Sex første gang når hun var 16, altså 19 år aktiv. Vært i forhold tilsammen 7 av disse, så 12 år igjen. 30/12=2,5. 

Er 2,5 sexpartnere i året mye? Nope... 

Og nei, det er ikke meg og mine tall - helt fiktive 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt for mange, gjelder menn også. Kunne aldri involvert meg med en mann som hadde vært så løsaktig. 

Anonymkode: 8ca3a...484

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Det har jeg ikke noe med, så hvorfor bry seg om hvordan andre lever livet sitt? :) alle har en fortid, men vi lever i nåtiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker vel hun er eller har vært litt horete, kan man si, men jeg ville tenkt akkurat det samme om en mann

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun trolig er attraktiv og  har vært singel i en periode.

Anonymkode: 2a753...bcd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...