AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #21 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenker omtrent det samme som når jeg finner en stor sandwich på gata som 20 menn bare tok ett tygg fra... Anonymkode: e9597...ab3 Altså omtrent det samme jeg tenker hvis jeg støter på en ukritisk mann med mye rart av damer i historien sin. Anonymkode: e844a...88d 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 22. oktober 2023 #22 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker omtrent det samme som når jeg finner en stor sandwich på gata som 20 menn bare tok ett tygg fra... Anonymkode: e9597...ab3 Hvorfor i alle dager tygger 20 menn på en sandwich som de finner på gata? 14 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #23 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg husker når jeg var 17 så var jeg sammen med ei på 15, ho hadde hatt 25 sexpartnere. Hun hadde en liste. Droppa ho rimelig kjapt. Anonymkode: b8169...032 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #24 Del Skrevet 22. oktober 2023 3 minutter siden, Helene1982 said: Hvorfor i alle dager tygger 20 menn på en sandwich som de finner på gata? Aner ikke. Kanskje den såg god ut og de var sultne? Men så viste det seg at den ikke var så god likevel. 🤔 Selv hadde jeg ikke rørt den med en pinne. 🙈 Anonymkode: e9597...ab3 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 22. oktober 2023 #25 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aner ikke. Kanskje den såg god ut og de var sultne? Men så viste det seg at den ikke var så god likevel. 🤔 Selv hadde jeg ikke rørt den med en pinne. 🙈 Anonymkode: e9597...ab3 Jeg hadde ikke tenkt at dette var sandwichen sin feil, men uansett: Jeg mener alltid at man må få lov til å ha preferanser i en partner, men jeg forstår ikke en generell diskusjon om en kvinne med 25 sexpartnere, da vi ikke vet alder eller historien. Jeg forstår ikke menn som velger en partner som ikke har vært spesielt sexuelt aktiv og får sjokk, når hun ikke har lyst på sex hele tiden med ham. jeg forstår heller ikke fokuset på antall partnere. Det er noe durek over det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #26 Del Skrevet 22. oktober 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke tenkt at dette var sandwichen sin feil, men uansett: Jeg mener alltid at man må få lov til å ha preferanser i en partner, men jeg forstår ikke en generell diskusjon om en kvinne med 25 sexpartnere, da vi ikke vet alder eller historien. Jeg forstår ikke menn som velger en partner som ikke har vært spesielt sexuelt aktiv og får sjokk, når hun ikke har lyst på sex hele tiden med ham. jeg forstår heller ikke fokuset på antall partnere. Det er noe durek over det. Det hjelper på om det er en del Durex over det også. Man får iallfall håpe det om man først skal ha ei slik en. Anonymkode: b8169...032 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 22. oktober 2023 #27 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hjelper på om det er en del Durex over det også. Man får iallfall håpe det om man først skal ha ei slik en. Anonymkode: b8169...032 Det som er viktig er jo at når man tester seg. det som også er viktig er å ha respekt for seg selv nok til å ikke ha sex med folk man ikke liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #28 Del Skrevet 22. oktober 2023 Synes ikke det er så mye. Og skal det virkelig være sånn fortsatt at menn kan pule så mange de vil. Mens kvinner skal pule så få som mulig. Jeg er 46 år, og har hatt sex med 21 menn, har vært mer singel enn i forhold. Har aldri hatt ONS. Jeg selv synes ikke jeg har hatt sex med mange. Anonymkode: bbdf1...703 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #29 Del Skrevet 22. oktober 2023 Det er for mye.. sorry 😔 Anonymkode: fda09...b13 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #30 Del Skrevet 22. oktober 2023 Tenker at hun har nesten halvparten så mange som meg... Jeg er 41 og de fleste av mine sexpartnere "skjedde" ila. første halvdel av mitt liv. Kunne vært uten de fleste... Anonymkode: f64a3...c7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #31 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Avhengig av alder, så er da ikke nødvendigvis 20 så mange? Men blir det veldig mange, så tenker jeg at hun sliter litt med selvkontroll, en som hopper på alt med puls er ikke særlig attraktivt i en partner Anonymkode: e2238...97c Trenger ikke slite med selvkontroll, kan jo hende hun hadde oppriktig lyst på hver og en av disse partnerne og ikke angrer et sekund. Anonymkode: 5d3ef...d00 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 22. oktober 2023 #32 Del Skrevet 22. oktober 2023 Tenker det er helt ok å ha preferanser om at partner skal ha hatt få tidligere sexpartnere om en selv har hatt få, men synes det er forkastelig av menn som selv har hatt mange sexpartnere å skulle dømme en kvinne for å være promiskuøs om hun har hatt like mange. En kvinne med 20+ sexpartnere kan like lett eller lettere gå over til å være trofast i et fast forhold, enn en mann med 20+ sexpartnere. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #33 Del Skrevet 22. oktober 2023 Er 40 og har vel hatt opp mot det. Desverre kan jeg ikke si at mange imponerte. Mange menn er dårlige i senga og det er ikke så mange man er kompatibel med desverre. Anonymkode: 0df4a...f39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 22. oktober 2023 #34 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Enten at hun er genetisk disponert for å ligge rundt, sliter psykisk eller bare velger feil menn. Førstnevnte er greit om man ønsker et åpent forhold. De to sistnevnte tingene gjør at jeg hadde blitt skeptisk til et lukket forhold. Medianen er jo langt lavere. Hun kan være super, men det er så mange kvinner å velge mellom her i landet at jeg ikke hadde giddet å ta sjansen. Endret 22. oktober 2023 av Majer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #35 Del Skrevet 22. oktober 2023 Det som er fint er jo at man kan ligge en del rundt i 20 årene om man feks blir singel etter flere år i fast forhold og fortsatt slå seg til ro uti 30 årene og være trofast og erfaren. Gjelder både meg og samboer som har 20 og 20 + bak oss. Anonymkode: 32b80...aef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #36 Del Skrevet 22. oktober 2023 Helene1982 skrev (4 timer siden): Hvorfor i alle dager tygger 20 menn på en sandwich som de finner på gata? Fordi menn er idioter? Sammenligningen som...ab3 bruker er forøvrig også et bevis på den påstanden... Anonymkode: 83a4c...277 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #37 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg tenker at det er en privatsak. Og at mange menn klager over at de ikke får pult, selv ikke liker kvinner som har hatt mange sexpartnere. Anonymkode: 9e306...5dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #38 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hun er nok en sexy flott dame. Anonymkode: 93909...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #39 Del Skrevet 22. oktober 2023 De om det. Ikke noe jeg vil involvere meg med. Anonymkode: 8c400...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Com4t Skrevet 22. oktober 2023 #40 Del Skrevet 22. oktober 2023 bruk og kast 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå