Gå til innhold

Ser etter rødhårede Josefine (i førtiårene)


NevThailand

Anbefalte innlegg

Det er vel bare rundt åtte rødhårede norske kvinner i førtiårene. Jeg ser etter en spesiell av dem.

Vi tilbrakte tid sammen i Thailand for tjuefem år siden. Jeg har dessverre ikke lov til å vise deg et bilde av henne, for det er ikke tillatt uten hennes samtykke.

I stedet ber jeg deg bare, hvis du tror du kjenner henne, at jeg er her og leter etter henne. Jeg forfølger henne ikke. Jeg har ingen interesse av å finne henne hvis hun ikke ønsker å bli funnet.

(Jeg beklager hvis språket mitt ikke er klart. Jeg er irsk og snakker ikke norsk, så jeg har måttet oversette dette på nettet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, jeg så spørsmålet ditt stilt på en facebook-gruppe også der du la ut bildet av henne. Kanskje du kunne redigert bildet av henne slik at det ser mer ut som en blyanttegning? Tenker at det kunne vært innafor. 

Hadde dette vært meg og jeg ikke ønsket å bli funnet hadde jeg vært real nok til å sende deg en melding og si nettopp det, slik at du slapp å lete videre. 

Hør med chatGPT hvordan du kan lage en serie med en historie på tiktok, slik at folk kan dele dette og kanskje nå ut til henne :) 

Fortsatt lykke til! 

PS: Du bør ta med at hun har ordentlig fint Merida hår! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's a great idea, Petal! You mean, do you like the simplified thumbnail that I've added to my profile here?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...