Gå til innhold

Hvorfor bruker ikke sy-folket finn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syr. Og er litt frustrert over at "alt" av kjøp og salg skjer via auksjoner på Facebook. Jeg synes det er kjempestressende og ubehagelig å skulle by i en auksjon, og det i tillegg en "offentlig" en. Med korte budfrister, dårlige bilder, osv. 

Hvorfor i alle dager bruker ikke sy-folk finn? Det er veldig lite som legges ut der, kontra hva som legges ut i facebook-gruppene.

Anonymkode: 1a69f...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syr myyyye men finner veldig lite interessante ting på finn, hva kjøper du der da?

Anonymkode: fe1f9...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg syr myyyye men finner veldig lite interessante ting på finn, hva kjøper du der da?

Anonymkode: fe1f9...411

Det er jo nettopp det jeg sier: sy-folket bruker ikke finn. Det er knapt noe som helst å få fatt i der. 

Jeg søker etter stoff, verktøy, symaskiner, osv, og det er veldig lite. Mens i sy-gruppene på facebook flommer det over av folk som skal selge stoff. 

Jeg har kjøpt litt stoff via finn, men det er evigheter mellom hver gang det er noe fint å få tak i der. 

Anonymkode: 1a69f...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er jo nettopp det jeg sier: sy-folket bruker ikke finn. Det er knapt noe som helst å få fatt i der. 

Jeg søker etter stoff, verktøy, symaskiner, osv, og det er veldig lite. Mens i sy-gruppene på facebook flommer det over av folk som skal selge stoff. 

Jeg har kjøpt litt stoff via finn, men det er evigheter mellom hver gang det er noe fint å få tak i der. 

Anonymkode: 1a69f...8c6

Jeg hverken kjøper eller selger på noen av stedene, men tenker at på facebook så kan man ha budrunder - som kan øke prisen for det man selger. 

Anonymkode: c97fc...b7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare logisk at når man skal selge ting som er av interesse for en spesifikk gruppe, så selger man det der tettheten av disse menneskene er stor og  både interesse og prisnivå kan forventes å være høyere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...