Gå til innhold

Hva betaler du i halvåret for dekkhotell og dekkskifte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke helt fornøyd der jeg er da de har alt for dårlig kapasitet til å ta vare på kundenr sine. Vurderer å bytte. Eventuelt så må jeg fortsette å bruke dekkhotellet og få et annet firma til å bytte om til vinterdekk. 

Anonymkode: e473e...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjør det selv, og lagrer dekkene under trappen, så kostnad 0. Tar deg maks 30 min med litt innsats

Anonymkode: 95384...823

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Rundt 45-50 pund, tror jeg. Her i Storbritannia bytter man dekk, men ikke felger fordi de er litt rare på sånt og vinterdekk ikke er en greie, så da skifter jeg det uansett på verksted. Dekkhotell fins ikke, men har heldigvis plass i skuret i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

gjør det selv, og lagrer dekkene under trappen, så kostnad 0. Tar deg maks 30 min med litt innsats

Er ikke helt på 0,- jeg 🍻!

Kompressor tar litt strøm når jeg sjekker lufttrykk etter dekkskifte 🙈 !!!

Men tror det er fortsatt billigere enn å dra til en bensinstasjon og å håndtere en sånn uleselig dings i tillegg ☠️ !!!!!!

Anonymkode: f583a...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå er det ikke alle som verken har trapp, eller andre lagringsmuligheter, eller helse til å bytte selv...

Anonymkode: e8f57...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var 1150 nå, gått opp fra 799 i fjor, så kraftig prisøkning.

Jeg har oppbevaringsplass til hjulene selv, men ingen gode steder å skifte dekk, så istedenfor å stå og føle meg dum utenfor Rema 1000 eller noe sånt så gikk jeg for dekkhotell... sikkert en stiv pris for å slippe en time arbeid og litt flauhet, men men.

Klipper heller håret selv, det ser ikke fullt så dumt ut, så sparer jeg inn igjen de kronene. Noen ting er man rett og slett flinkere på enn andre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

850,- (lokalt bilverksted med dekkhotell). Har ikke lagringsplass hjemme, og dekkene blir sjekket for skader, felgene vasket osv.

Anonymkode: a00a7...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifta dekk og la sommerdekkene på dekkhotell denne uka, betalte 1095 kroner. 

Anonymkode: c9501...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adobyen

Jeg fikk skiftet mine hjul i går. Prisen har økt. Det steg også på våren, fra 800 til 1000, og nå skulle de ha 1.250.  Må jo bare betale, men det er jo bare en av mange som stiger i dyrtiden.  Jeg er likevel glad for muligheten når jeg ikke lenger kan gjøre det selv.

Det var godt å bli ferdig med det før kø og kaos setter inn. Været har vekslet mellom mildt og fuktig til minus 5 og småglatte veistykker.  Det går fort mot vinter nå ❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 pr sesong, merkeverksted. Prisen er inkl hjulskift, oppbevaring og vask, i tillegg sjekker de raskt kjølevæske/spylervæske/bremsevæske og peiler olje.

Anonymkode: 4a8bf...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor mye vi betaler for dekkhotell, men det tilsvarer rundt 150-200 kr per måned. 450 kr for dekkskift. Handz On.

Anonymkode: 12be8...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...