AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Del Skrevet 8. oktober 2023 Jeg har aldri helt skjønt hvorfor folk er så gira på de dårlige, overprisa elbilene til Volkswagen når Norge har et så rikt og vellykket utvalg av bedre biler. Her er en liten reportasje som bekrefter noe av inntrykket: Anonymkode: 1c0d4...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Del Skrevet 8. oktober 2023 Holder meg til Tesla jeg. De ligger 10 År foran konkurrentene. Anonymkode: 99f27...62b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Holder meg til Tesla jeg. De ligger 10 År foran konkurrentene. Anonymkode: 99f27...62b Ja, men 15 år etter med å produsere kvalitet😵 Anonymkode: be779...486 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 9. oktober 2023 #4 Del Skrevet 9. oktober 2023 Når du skal ha deler til en 12 år gammel bil kan du finne ut at det kanskje ikke var så lurt å kjøpe kinesisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Del Skrevet 9. oktober 2023 Illuminatum skrev (3 timer siden): Når du skal ha deler til en 12 år gammel bil kan du finne ut at det kanskje ikke var så lurt å kjøpe kinesisk. Eller kanskje det var det, når hundretusenvis av de ble produsert og kinesiske fabrikker er ivrige etter å produsere reservedeler. Mens Volkswagen er konkurs på historiens skraphaug... Anonymkode: 1c0d4...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå